ik wilde me nog verexcuseren voor "geen ranzige dingen", maar ik dacht "Nee dan beginnen ze weer over m'n kelderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Oh wacht, je hebt prijs. De vorige link bracht me naar de beginpost zelf, dus ik dacht dat je met 'ik had prijs' keiharde seks bedoelde, precies op die tijd.![]()
Ik had nog wel een heel boos berichtje willen schrijven met alleen maar Caps Lock. Halverwege snapte ik het pas.
Er is niets mis met je kelder, hoor. Leuk behangetje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik wilde me nog verexcuseren voor "geen ranzige dingen", maar ik dacht "Nee dan beginnen ze weer over m'n kelder"
WEET JE DAT NIET MEER? IK DACHT DAT IK SPECIAAAAL WAS. NOU VOEL IK ME EEN UIT DUIZENDEN.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
godsamme wat moet ik doen om begrepen te worden![]()
*langzaam in totale depressie wegzakt*
quote:De Westboro Baptist Church van de religiefanaat Fred Phelps zal zich manifesteren als zaterdag a.s. de slachtoffers van de gruwelijke schietpartij in Arizona worden begraven.
Fred Phelps verwelkomde het nieuws, waarbij de Democratische politica Gabrielle Giffords levensgevaarlijk gewond raakte, met grote instemming.
In een videobodschap dankt hij god voor het uitstekende werk dat in Tucson is verricht. Hij beschouwt het als een goddelijke vergelding voor de opkomende zedeloosheid in Amerika.
Zijn agressieve campagne richt zich voornamelijk op homo's. Gifords staat bekend als een warm voorvechter voor homorechten.
Volgens mij is hij datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:01 schreef NanKing het volgende:
Tering ^^
Hij is toch van die familie van die reportage van louix therioux?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |