Uterus, ovaries etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef lezzer het volgende:
ja weet ik veel wat daar de amerikaanse term voor is
@Qebbel, ik ben wel ooit in die streek op vakantie geweest (Torrox Costa), en dat is wel mooi, hoewel de bergen erg droog zijn. Wel het "goede" deel van de Costa del Sol, dus niet Torremolinos enzo.
ja, dat snap ik, maar de algemene term. Heet dat echt "bits"?quote:
Oh, nee, waarschijnlijk had ik "parts" moeten zeggen. Maar "onderdelen" klinkt ook zo raarquote:Op maandag 10 januari 2011 21:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, maar de algemene term. Heet dat echt "bits"?
Doet er ook niet toe trouwens, maar ik vond het grappig klinken
If only. Vanyel had het heeeel druk vandaag met afsprakenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb Vanyel vandaag nog niet gezien. Is ze aan het bevallen ofzo?
Ah, okee, gelukkig maar. Maar blijft ze nu nog drie weken met d'r hoofd daar hangen dan? Of wordt het nu aftellen?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:35 schreef Vanyel het volgende:
Indalen is dat het hoofd in het bekken zakt. Als t helemaal ingedaald is, zit dat daar ook vast. Betekent dus dat ze goed ligt.
Ik ben dus nog nooit echt in Spanje op vakantie geweest. Een keer op Menorca en Mallorca als kind en ooit een weekeindje Barcelona, maar daar was ik niet zo weg vanquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef lezzer het volgende:
ja weet ik veel wat daar de amerikaanse term voor is
@Qebbel, ik ben wel ooit in die streek op vakantie geweest (Torrox Costa), en dat is wel mooi, hoewel de bergen erg droog zijn. Wel het "goede" deel van de Costa del Sol, dus niet Torremolinos enzo.
Dat valt in dat gedeelte wel mee. Al is Nerja tegenwoordig ook wel een populaire badplaats. Gaat natuurlijk ook een beetje om wanneer je gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:43 schreef Qebbel het volgende:
moge.
soort van oh oh cherso achtige sferen, ook voor volwassenen.
Daar zit ik ook vaak over te denken. Vriendinnen van ons hebben dat ooit gedaan.quote:Over griekenland gesproken; dat women festival op Lesbos lijkt me ook wel een keer leuk om mee te maken.
Ik ben niet dood, ik was slaapje doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef lezzer het volgende:
Ja, je moet wat als Lesbeau zo dood als een pier is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |