Toevallig heb ik daar in de buurt ook familie. Verdacht..quote:
Ik keek ook voor Lenny, hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef lezzer het volgende:
Ik heb echt zo ontzettend niks met rappers. Dat blijkt wel, nu ik die video kijk
- oh, Brabant van Guus * lezzer moet al weer brullen -
Dat is wel een flinke stap vooruit.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zij is wel geupgrade zeg. Nederwetten... toe maar
Nou, van een volkswijk naar Nederwetten is wel een upgradequote:Op maandag 10 januari 2011 14:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke stap vooruit.
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:52 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb Vanyel vandaag nog niet gezien. Is ze aan het bevallen ofzo?
Daar heb je toch fietsenmakers/vaders voorquote:Op maandag 10 januari 2011 15:52 schreef skunkasaur het volgende:
Whoa, er is hier voor mijn huis een buurmeisje heulemaal zelf haar band aan het plakken
Of gewoon een handig vriendinnetjequote:Op maandag 10 januari 2011 15:55 schreef Magenta het volgende:
[..]
Daar heb je toch fietsenmakers/vaders voor![]()
![]()
Dan zou ik het nog wel samen willen doenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:59 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Of gewoon een handig vriendinnetje
Ja laat mij maar 'andere' praktische dingen doen als interbankieren, informatie opzoeken, boodschappen doen, was doen, bedden opmaken etc. dan mag zij (waar ze ook mag uithangenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
Ik laat het haar lekker alleen doen![]()
. Maar zij vindt het geklus aan fietsen alleen maar fijn en ik niet. Geef mij maar een auto; die banden heb ik sneller verwisseld, dan die van een fiets geplakt.
Vanmorgen zag ik trouwens 2 mannen elkaar een afscheidskusje geven bij de bus
Heb je de AVR posters al gezien in de bushokjes?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:12 schreef Qebbel het volgende:
Ik laat het haar lekker alleen doen![]()
. Maar zij vindt het geklus aan fietsen alleen maar fijn en ik niet. Geef mij maar een auto; die banden heb ik sneller verwisseld, dan die van een fiets geplakt.
Vanmorgen zag ik trouwens 2 mannen elkaar een afscheidskusje geven bij de bus
Ik wel, ben benieuwd wanneer de eerste klachten komen bij de reclame code commissiequote:Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Heb je de AVR posters al gezien in de bushokjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |