Ik glimlachtequote:
Even gekoekelt, en hij is het inderdaad. Walgelijke familie.quote:
sommigen willen het geloof overal tegen gebruiken en dan alle dingen als hulpmiddel gebruiken om te laten bewijzen dat hun geloof het juiste is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:07 schreef lezzer het volgende:
Wat voor een kutleven moet je toch hebben als je dat als doel hebt.
Had gister een kat van iemand over kunnen nemen. Nadat bleek dat ie een blaasaandoening had en nog wel eens over het tapijt pieste er toch maar vanaf gezien..binnenkort maar eens een asiel bezoeken.quote:
Behoor jij tot de eerste of de laatste categorie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef Magenta het volgende:
[..]
Had gister een kat van iemand over kunnen nemen. Nadat bleek dat ie een blaasaandoening had en nog wel eens over het tapijt pieste er toch maar vanaf gezien..binnenkort maar eens een asiel bezoeken.
Is dat die Brit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:53 schreef Vanyel het volgende:
Overigens vind ik louis ook niet altijd even goed in die docu's, maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Behoor jij tot de eerste of de laatste categorie?
Oh, op die (bak) fiets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef Vanyel het volgende:
Zit mobiel, dus zie die dingen niet. Ik vond je al zo cryptisch.
Kun je wel op je buik liggen eigenlijk? Lijkt me niet eigenlijk maar toch maar even vragenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:29 schreef Vanyel het volgende:
Knap hoor.
En hallo maar weer. Gemasseerd door fysio, dus weer helemaal zen.
Goed gegokt. Op mijn zij (rug is ook niet fijn). Gelukkig sliep ik sowieso al op mijn zij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je wel op je buik liggen eigenlijk? Lijkt me niet eigenlijk maar toch maar even vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |