zou ik ook mooi niet doen. Dat soort dingen zeggen is gewoon goedkoop scoren.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk androgyn, hoor. Dat is misschien niet altijd leuk, maar ik ga er mijn haar echt niet voor laten groeien.
Vrijwel zeker jaquote:Weet je dat zeker?
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je weet toch dat mijn vrouw dit jaar 50 wordt hè?
Met het gevaar dat ik nu echt als een ouwe muts klink...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk androgyn, hoor. Dat is misschien niet altijd leuk, maar ik ga er mijn haar echt niet voor laten groeien.
Bovendien, tegen de tijd dat je de 30 gepasseerd bent hebben veel vrouwen een pittig kort kapselquote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met het gevaar dat ik nu echt als een ouwe muts klink...
Leeftijd kan daarin best wat doen.
Ik werd met lang haar en in een strak t-shirt ook nog wel eens voor meneer aangezien. Dat was wel heel apart.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met het gevaar dat ik nu echt als een ouwe muts klink...
Leeftijd kan daarin best wat doen. Als je jong, vrouw en androgyn bent, ga je vrij makkelijk door voor een nog veel jonger jochie. Als je wat ouder wordt en er dus ouder uitziet, dan zien mensen veel sneller dat je geen jochie kunt zijn. Ik werd rond mijn 16e ook nog wel eens voor jochie aangezien maar dat is behoorlijk overgegaan (overigens had ik toen ook al best tieten, maar daar kijk je blijkbaar makkelijk overheen....).
quote:
Tsja, die heb ik dus niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef Vanyel het volgende: Ik werd rond mijn 16e ook nog wel eens voor jochie aangezien maar dat is behoorlijk overgegaan (overigens had ik toen ook al best tieten, maar daar kijk je blijkbaar makkelijk overheen....).
8 jaarquote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef Bakfiets. het volgende:
En Lezzer, betekent dit dat je vrouw maar 4 of 5 jaar jonger is dan je moeder?
Het had net zo goed je moeders vrouw kunnen zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
8 jaar
Maar, dit was toch algemeen bekend?
Das nog altijd bijna 25 jaar ouder dan de fiets.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ouwe viezerik? Ik?
Ik ben 12 jaar jonger
Ik had dat met een cupje E in spaghettibandjeshemd..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik werd met lang haar en in een strak t-shirt ook nog wel eens voor meneer aangezien. Dat was wel heel apart.
Ik ben van 14 naar 12 gegaan dankzij deze miraculeuze facelift.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef lezzer het volgende:
Wat is dat trouwens voor een zwets over 25 jr ouder dan Fiets?
IK BEN JE BABYMAMA NIETquote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen:
* Vanyel zoekt nog een au pair
But you wannaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
IK BEN JE BABYMAMA NIET
maar oké dan.
20 was een veel accurater rond getalquote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Vanyel het volgende:
BIJNA 25.. Ik vond die paar jaar afwijking geen reden om het mooie getal van 25 niet te kunnen noemen
Maar minder leuk.quote:
Zaterdag in Utrecht? EnSuite?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:01 schreef Qebbel het volgende:
Ja ik ben zo blij! Eindelijk! We zijn trouwens gisteren naar een goed homofeestje geweest zeg in Utrecht.En er werkt een meisje achter de bar bij de BT
![]()
Yep, was leuker dan ik dacht eigenijkquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Jeuh voor het samenwonen.![]()
En hallo aan toekomstig werkgeefster op de bank.
Wat is Utrecht leuk hequote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Yep, was leuker dan ik dacht eigenijk
Yayquote:Op zondag 9 januari 2011 20:57 schreef Qebbel het volgende:
Ik kijk wegmisbruikers in mn eentje. Mn vriendin ook. We gaan BIJNA samenwonen! Nog 3 weken! Eindelijk elkaar niet meer gruwelijk missen continu.
![]()
Ik wilde iets zeggen over in natura betalen, maar nou voel ik me vies.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wanneer doen we de salarisonderhandelingen?
Ik hou van Utrecht.quote:
Joh!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over in natura betalen, maar nou voel ik me vies.![]()
De Vans winkelquote:Ik hou van Utrecht.Die leuke eettentjes langs de grachten, de kraampjes, de Vans winkel(
) en de Bijenkorf. Vogels die op je eten schijten..fantastisch!
Comes with the jobquote:Op maandag 10 januari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Wat een achterlijke tijd om op te staan trouwens.
JIj woont zeker op een bovenwoning?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:39 schreef Vanyel het volgende:
Sloffen. Dat zijn nou dingen die ik echt zelden draag. Heb ze niet eens eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |