Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Duurde langquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, en toen was ik dus inspiratieloos![]()
Het was puur toeval, echt, ik kon er niets aan doenquote:
is klote hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, en toen was ik dus inspiratieloos![]()
jaja die tekst was wel erg toevallig danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was puur toeval, echt, ik kon er niets aan doen![]()
Klopt, ik had geen idee wat ik in de TT moest zettenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe een avond alleen is heerlijk
Ja, zeker op zo'n 'belangrijk' momentquote:
Ja, het ging vanzelfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaja die tekst was wel erg toevallig dan
Of net te laat hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo te zien precies op tijd terug
Kijk maar bij Pilesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
een vraagje aan de vaste langdurige bewoners:
zijn er echt 2500 topics geweest, of is dit topic 500 in de 2e reeks
Volgens de statistieken zijn het er echt 2500quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Ferrari Ferrariquote:
wat gok je met de huidige snelheid??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik heb zin in morgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari FerrariMorgen je Ferrari glazen
![]()
Je had ook de lapo in 2499 kunnen hebben als je eerder was geweest, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor wat dit is nr 2500
en ik zie dat jij een andere UI hebt
jij krijgt ook morgen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook morgen
maar genoeg gejankt daarover
Ik ook maar ben niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook morgen
Dat is waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je had ook de lapo in 2499 kunnen hebben als je eerder was geweest, dat bedoel ik![]()
Andere UI? Nee hoor
Nee, klopt, een kusjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik vind hem wel
Ik bedoel geen taartje nu
Van jou graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, klopt, een kusje![]()
Van mij
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari FerrariMorgen je Ferrari glazen
![]()
Ik wil eigenlijk dat het maandagavond 19.00uur is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook morgen
hehehehequote:
Ja, ik word echt niet vrolijk van IE, het internet hier en Fok!quote:
dat kan ik wel even inhalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik word echt niet vrolijk van IE, het internet hier en Fok!
Ik ben overigens wel de 22.22 recordhouder
ja, kom je een weekje logeren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hehehehe
ik haal het nog wel een keer in dat meeten hier
Ik denk wel iets meer, maar dat zal het ongeveer wel zijn. Ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest. En verder zitten de 1 en de 4 naast de 2 en de 5 natuurlijkquote:
tovenaarsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef dirkjo het volgende:
Waar denken jullie aan bij het woord sourcemaker(s)?
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
en morgen
[..]
Zoveel topics post jij nu mee?
[..]
Is maar goed ook
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk wel iets meer, maar dat zal het ongeveer wel zijn. Ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest. En verder zitten de 1 en de 4 naast de 2 en de 5 natuurlijk
Ruimte zat hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom je een weekje logeren?
nergens aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef dirkjo het volgende:
Nee, dat mag niet meer. Kijk maar eens bijvoorbeeld hier:quote:
leuk, ga ik me populair maken bij je ventquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom je een weekje logeren?
Zo. Jij bent wel heel zeker van je zaak!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
en morgen
[..]
Zoveel topics post jij nu mee?
[..]
Is maar goed ook
Stom zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet meer. Kijk maar eens bijvoorbeeld hier:
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #46
Iemand die de source creëert voor software?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef dirkjo het volgende:
Ja, ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ruimte zat hierKomen er dan nog meer mensen logeren?
![]()
LOL,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet meer. Kijk maar eens bijvoorbeeld hier:
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #46
Preciesquote:
Omhooggevallen kantoorbobo'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef dirkjo het volgende:
Ik was zó blij dat je terug wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk wel iets meer, maar dat zal het ongeveer wel zijn. Ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest. En verder zitten de 1 en de 4 naast de 2 en de 5 natuurlijk
Soms heb je datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo. Jij bent wel heel zeker van je zaak!
nee maar een knuffel wik je best gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iemand die de source creëert voor software?
Ja, dat wil ikquote:
Hmm, je bent de enige die ook maar beetje in de buurt zit. Gaat hem niet worden dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iemand die de source creëert voor software?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar een knuffel wik je best geven![]()
![]()
In die tijd kon je nog gewoon 20 posts plaatsen op dezelfde secondequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LOL,
ik kijk ook altijd verdacht vaak om 22:22 op de klok
Maar wat is het juiste antwoord dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, je bent de enige die ook maar beetje in de buurt zit. Gaat hem niet worden dus
Het is zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Vind ik echt lief dat je dat zegt
Verzamel plaats voor het maken van site's. Design maar ook de talen enz.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat is het juiste antwoord dan?
Vierrrrrrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar wat is het juiste antwoord dan?
Toevoeging; het idee is er, maar een naam verzinnen blijft lastigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Verzamel plaats voor het maken van site's. Design maar ook de talen enz.
niks, maar ik wilde je gewoon ff een knuffel gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Dankje
![]()
Maar wat heeft dat met mijn antwoord te maken?
ONZ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
onz topic openen wie het beste kan eejjjjjjjjen
Wat is er mis met een webdevelopment?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Verzamel plaats voor het maken van site's. Design maar ook de talen enz.
D. kan dat natuurlijk het beste, gekkiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
onz topic openen wie het beste kan eejjjjjjjjen
Niks, behalve dat het bezet is. Heb al meerdere namen geprobeerd, maar er is al zoveel bezet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met een webdevelopment?
tweeënveertig is het antwoord op de de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Allesquote:
en waarom wil je dan wat anders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Niks, behalve dat het bezet is. Heb al meerdere namen geprobeerd, maar er is al zoveel bezet.
D. is mijn homieejjjjjjjjquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D. kan dat natuurlijk het beste, gekkie
Ja!quote:
Opgelost. Slotjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
D. kan dat natuurlijk het beste, gekkie
wacht maar tot je Marijke en mij vierrrrrrrrrr hoort zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
tweeënveertig is het antwoord op de de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles
?? het is toch gewoon een titel van een baan??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Niks, behalve dat het bezet is. Heb al meerdere namen geprobeerd, maar er is al zoveel bezet.
Websitequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
?? het is toch gewoon een titel van een baan??
indeed it is!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef Muck het volgende:
[..]
tweeënveertig is het antwoord op de de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
vierrrrrrr splinters heb ik vandaag verwijderdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wacht maar tot je Marijke en mij vierrrrrrrrrr hoort zeggen
En in een campingbedje hoor je hem haast niet bonkenquote:
Haha hoezo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent geen goede, je moet lui zijn
kusje op de gaatjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
vierrrrrrr splinters heb ik vandaag verwijderd
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
indeed it is!Kijk, barretje, dát is iemand die weet waar haar handdoek isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Kusje terugquote:
Ik hou van jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niks, maar ik wilde je gewoon ff een knuffel geven
Ik ben heel begripvolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maakt me niet uit, hij begrijpt het wel
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk, barretje, dát is iemand die weet waar haar handdoek istsja.. je bent een nerd of je bent het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ookeejjjjjjjjquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maakt me niet uit, hij begrijpt het wel
Doe ik niet, probeer het in ieder geval niet te doen. Er zijn alleen zoveel (makkelijke) namen bezet, vaak zonder inhoudquote:
Niet van mij?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusje terug![]()
[..]
Ik hou van jou![]()
And proud of itquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsja.. je bent een nerd of je bent het niet
Dan geef je er een inhoud aan, niet moeilijk doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Doe ik niet, probeer het in ieder geval niet te doen. Er zijn alleen zoveel (makkelijke) namen bezet, vaak zonder inhoud
Beetje lastig als je geen toegang hebt tot die accountsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan geef je er een inhoud aan, niet moeilijk doen
*ligt op de bank met d'r bril op en doet nog steeds iets met chemicalien, bacterien en cijfertjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Muck het volgende:
[..]
And proud of it
Ik heb een bril en deed voorheen 'iets met chemicaliën, bacteriën en cijfertjes'
Dan houd het gewoon op, makkelijk tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lastig als je geen toegang hebt tot die accounts
Heel goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*ligt op de bank met d'r bril op en doet nog steeds iets met chemicalien, bacterien en cijfertjes*
Kon het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan geef je er een inhoud aan, niet moeilijk doen
het is nu jouw bank hoor!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel goed
Ik ben nu bij mijn ouders, maar vanmiddag lag ik ook op jouw bank
Ik heb beiden.quote:
Ook van jou!quote:
Symph met een bril?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst mijn bril opgehad, moet er wel aan wennen zeg
Ja preciesquote:
Je UI sneeuwtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Hahaha, hysterischquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies
En als ik dan de betreffende person uitmaak voor relkloon (ik hou het nog netjes door te doen of ik geloof dat het opzettelijk is, aangezien hij anders ECHT te loemp is om te kakken) dan moet ik ineens meer respect hebben voor mensen die af en toe wat moeite hebben met taal
![]()
Om te gillen gewoon
Je hebt een brilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Symphonic het volgende:
Je gaat trouwen? Leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb normaal gesproken iedere dag lenzen in..
maar wordt daar een beetje gestoord van..
eerste uitgave na de trouwerij : ogen laseren
Daar moet je mee oppassen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies
En als ik dan de betreffende person uitmaak voor relkloon (ik hou het nog netjes door te doen of ik geloof dat het opzettelijk is, aangezien hij anders ECHT te loemp is om te kakken) dan moet ik ineens meer respect hebben voor mensen die af en toe wat moeite hebben met taal
![]()
Om te gillen gewoon
Over wie gaat het eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen hoor
Jij hebt ook wel meer dan één wc-brilquote:
Ligt er aan hoe je op iemand reageertquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies
![]()
Om te gillen gewoon
met DaMartquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Je hebt een bril
[..]
Je gaat trouwen? Leuk
Hoe oud was je inmiddels ook weer?quote:
Ja, dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel meer dan één wc-bril
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met DaMartLeeeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik bedoelde zonnebril.quote:
Ik heb er maar éénquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel meer dan één wc-bril
Gewoon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen hoor
gaan we weer depressief lopen doen??quote:
Gewoon een lekker nummerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gaan we weer depressief lopen doen??
Ik heb er eentje die het nog doetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde zonnebril.
Bijna hetzelfde
Een knuffeltje hierquote:
STquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een knuffeltje hier
en een knuffeltje daar.
Op je wang, op je oor,
in je nek, in je haar.
Nee, wacht nog eens even,
ik ben nog niet klaar.
Ik vind je zo lief,
op je neus ook een paar!
hee PGR..quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hee PGR..
doe je morgen een mooi overhemd aan??
welke dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Hopen dat Marijke niet gaat kwijlen
Ik neem wel een slabbetje voor haar meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
ga jij Marijke morgen zien?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
heheh..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Alleen maar een paar mensenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
wat gaan jullie morgen eigenlijk precies doen
alleen meeten
Leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
Er is ook een kussensloop van![]()
[ afbeelding ]
zie?
Die is echt tof, waar kan je die kopen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
zie?
how sweetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
zie?
Gaat mij ook te snel om het goed te doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, ik hou nu niet eens 2 SC's behoorlijk bij
Graag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem wel een slabbetje voor haar mee
Vergeleken met heel veel nachtenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
oke vergeleken met afgelopen nacht gaat het nu snel
Tijden veranderenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Toen ik tijd terug hier was ging het vaak wat langzamer
Tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
En trev en ll en st miss damart.
Trev nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof
Geef Marijke en ST en LL ff een dikke knuffel van mij
Gisteren en vandaag is het wel gezellig thoughquote:
Ik heb nu dees op een sloop:quote:
Ja, gekocht en aan mijn zus gegevenquote:
waar kan je die slopen dan kopen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, gekocht en aan mijn zus gegeven
Ja, verloop is heel normaalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja helaas inderdaad, maar dat hou je helaas toch
Dat kan alleen als ik er niemand meer kenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gaat net weer een beetje de goede kant op
hèhèquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je wel mag wel hoor
en als je het vergeet doe ik het wel voor sym
Je hebt een zus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, gekocht en aan mijn zus gegeven
Ik post er nuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan alleen als ik er niemand meer ken
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je wel mag wel hoor
en als je het vergeet doe ik het wel voor sym
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |