Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wut wut wut?? me??quote:
Kaartjes proevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb net proefkaartjes aangevraagd voor de trouwerijben benieuwd!
de taart moeten we nog uitzoeken!!quote:
Kom je die dan persoonlijk afleveren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef D. het volgende:
Als jij een banaan wil krijg jij een banaan
ohh.. dat schiet niet echt opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die bon he? die is tot morgen geldig (van die wake up light)
Service van de zaakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je die dan persoonlijk afleveren?
Hoe lang ben je gister opgebleven dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf vandaag zeker niet zo lang op als gisteren
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
nouja.. dan moet ik maar wachten op de volgende actiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hahaha dat zei ik dus ook al
Tot een uur of half 3 geloof ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je gister opgebleven dan?
Ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn je eerste en laatste dan?quote:
Dat ga ik vandaag ook niet halenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet
straks lekker douchen
morgen nog op tijd op ook
D. Galant Rosequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat zijn je eerste en laatste dan?
Ik ben ontzettend moe en snap niet waarvan eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik vandaag ook niet halen
Bij de HEMA verkopen ze ook een wake up light wekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. dan moet ik maar wachten op de volgende actie
Ik wist dat je dat ging zeggen...quote:
Echt Hemaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de HEMA verkopen ze ook een wake up light wekkerEn die is vele malen goedkoper dan die van Philips
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend moe en snap niet waarvan eigenlijk
niks poetsen johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookMorgenochtend koken en bakken en poetsen
Morgen? Op zondag? Handig!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar morgen eindelijk Yoga ben benieuwd of het werkt.
Nagenoeg niets. Ben 2x weggeweest om wat rommel te kopen maar verder dus nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Succesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar morgen eindelijk Yoga ben benieuwd of het werkt.
Soms is voorspelbaar zijn helemaal niet ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen...
Alleen als jij in het midden Galant heetquote:
Ja, HEMAquote:
Ik hoop ook dat het wat isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Dan is dat hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nagenoeg niets. Ben 2x weggeweest om wat rommel te kopen maar verder dus niets![]()
Onder anderequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als jij in het midden Galant heet
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Soms is voorspelbaar zijn helemaal niet erg
Nou ja, de bank is zwart en de katten harenquote:
Hoeveel midden heb jij wel niet?quote:
Ohja, ik kom zonder Thijs hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, de bank is zwart en de katten harenDus even de bank zuigen
En de kattenbak moet gedaan
![]()
Ik heb ze nooit geteldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel midden heb jij wel niet?
Nee, heb het namelijk al de hele weekquote:
prima tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, de bank is zwart en de katten harenDus even de bank zuigen
En de kattenbak moet gedaan
![]()
Lekker irritantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Toekito het volgende:
Ik probeer al hele avond WIDM te kijken maar telkens klapt internet eruit
Okee zal ik doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, HEMA
[..]
Ik hoop ook dat het wat isEn informeer anders eens bij je psych of je daar geen mindfulness training kan doen
Waardeloosquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
ik ben misselijk![]()
denk dat ik de griep krijg
Vroeger naar bed gaan danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, heb het namelijk al de hele week
How rudequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem leuk
Zijn het je eigen lipjes?
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem leuk
Zijn het je eigen lipjes?
iddquote:
Ja, maar zal toch wel een uur of 1 worden denk ikquote:
Buikgriep is heeft hier ook de ronde gedaan. Hoop dat je snel wat opknaptquote:
Moet kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar zal toch wel een uur of 1 worden denk ik
Vroeger was ik dat wel, in 2004quote:
Ja, dat is waar. Was leuk vannachtquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, ik kom zonder Thijs hoor
ah minimeet gaat door morgen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligMag ik dan van de week een keer jou en Thijs komen bezoeken?
Neem je die ook meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik nog even op mijn massagekussen gaan?
Nee, blijf maar hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
GezelligMag ik dan van de week een keer jou en Thijs komen bezoeken?
hmmmm lekkah douchenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens even lekker HEET douchen
ik ben een ijsklompje *bibber*
Ja, dat had ik vraari en Trev al beloofdquote:
uhuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
wat bekijk jij dan op tv??quote:
Ik hou niet van HEET douchen maar succesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, dat kan ter plekke hoorquote:
ik moet vandaag ook nog douchenquote:
kan jij dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
niet per definitie iets natuurlijk, dat leuk relatief is heeft weinig met tv kijken te makenquote:
Ja, dat ben ik dus nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
doei lieffies. en voor de gene die er morgen bij zijn tot morgen![]()
ja 42 graden is niksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan jij dat?
ik val dan gewoon om![]()
geniet er van mopje
jah das nog een echtelijk discussie puntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt iets, maar hij staat nu op RTL4
Tot morgen danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
doei lieffies. en voor de gene die er morgen bij zijn tot morgen![]()
wat is daar dan nu? nog steeds die fake Voice of Holland uitzending waar iedereen al de uitslag weet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt iets, maar hij staat nu op RTL4
Zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah das nog een echtelijk discussie punt
ik wil em ook op rtl4 maarwil em op alle andere zenders..
omg!quote:
Nee, zo'n programma met Jack Spijkerbroekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is daar dan nu? nog steeds die fake Voice of Holland uitzending waar iedereen al de uitslag weet?
Ik vind 38 ook heetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg!
ik vind 38 al veel te warm
meestal tussen de 40 en de 41quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg!
ik vind 38 al veel te warm
ik meestal tussen de 33 en 35 denk ikquote:
Ja, maar jij hebt een zoontjesverjaardagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
wie komen er allemaal dan morgen?
Weer een meet die ik moet missen
geen idee eigenlijk, geen thermometer dus ik draai maar tot het lekkah isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik meestal tussen de 33 en 35 denk ik
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
wie komen er allemaal dan morgen?Weer een meet die ik moet missen
koen.. wij doen wel een mini meet hier in de buurt ok ??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
wie komen er allemaal dan morgen?
Weer een meet die ik moet missen
brrrrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, weer diezelfde familie zien, jottem....-O- woensdag was wel leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een zoontjesverjaardag
Ik tussen 35 en 38quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zei tot morgen tegen LL, daaromquote:
waar is hier in de buurtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen.. wij doen wel een mini meet hier in de buurt ok ??
Ik ben morgen ergens bij, maar ik gok dat LL het toch over iets anders hadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zei tot morgen tegen LL, daarom
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben morgen ergens bij, maar ik gok dat LL het toch over iets anders had
ja, dat zal het bij mij eigenlijk ook wel zijnquote:
Je hebt trouwens mijn mail nog niet beantwoordquote:
Huhquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt trouwens mijn mail nog niet beantwoord
dat ene plaatje wat bij STU langskomt is ook nog wennenquote:
Ja, bij 38 moet je meestal een knop indrukken om nog heter te gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zal het bij mij eigenlijk ook wel zijn![]()
nou, wel onder de 38
Ik haal het niet meer wegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ene plaatje wat bij STU langskomt is ook nog wennen
Ik krijg een shiatsu-massage as we speakquote:
jaquote:
Dat zegt me nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg een shiatsu-massage as we speak
2? veel meer nog, zat er laatst 1 om de minuut te wisselenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Cool, met die auto-update kan je twee UI's hebben
ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2? veel meer nog, zat er laatst 1 om de minuut te wisselen
heb niet zoveel met normale massages (wel geven), misschien vind ik dit wel lekkerquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg een shiatsu-massage as we speak
[..]
ja
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rugquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb niet zoveel met normale massages (wel geven), misschien vind ik dit wel lekker
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rug
Vervelend he, een beetje spanning?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rug
hmmmm, het is echt heerlijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijken
dan kan ik zeggen dat een chatvriendinnetje het aanraaddequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmmm, het is echt heerlijk...
maar misschien kan ze ze eens ergens uitproberen, je kunt het namelijk ook helemaal niets vinden
Ik heb massagefunctie in mijn bureaustoelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijken
Oh, goed planquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan kan ik zeggen dat een chatvriendinnetje het aanraadde
wedden dat mijn kussen lekkerder is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb massagefunctie in mijn bureaustoel
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wedden dat mijn kussen lekkerder is?
Je wilt het niet eens proberen?quote:
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wedden dat mijn kussen lekkerder is?
Ik wil niet wedden als ik vooraf al denk te gaan verliezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je wilt het niet eens proberen?
*Koen wakker schudtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijn
oh..kussen lenen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet wedden als ik vooraf al denk te gaan verliezen
Goed planquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
wat is het opeens rustig hier
waaar is iedereen
Ik ben me aan het vervelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
wat is het opeens rustig hier
waaar is iedereen
Dan moeten we even een massage-date makenquote:
Geniet ervan sugarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat heel even met ogen dicht genieten van een nekmassage![]()
zo terug
enjoy sweetiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
zo terug
Is goed meidquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
zo terug
Wat heeft dat met dat kussen te maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moeten we even een massage-date maken
Frikandel speciaal svpquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb kroketten en frikandellen 'in de aanbieding'
hmmm heb ik vanavond al gegeten, we deden als avond eten 'hapjesavond'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
geen kaassouflees?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik eet altijd met hapjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm heb ik vanavond al gegeten, we deden als avond eten 'hapjesavond'
bedoel toastjes, frikandellen, en carpaccio als voorgerechtquote:
Okee, maar laat maar, voor mij geen vette hap vanavondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat zou best kunnen dat ik die ook nog heb liggen
Ow, dat klinkt niet echt vervelendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoel toastjes, frikandellen, en carpaccio als voorgerecht
Ik las iets met gips en dacht aan een gebroken armquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:59 schreef dirkjo het volgende:
Das lang geleden dat ik hier wat gepost heb![]()
Nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dat kussen te maken?
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik las iets met gips en dacht aan een gebroken arm
Ik schrok ook al maar gelukkig is dat dus niet het gevalquote:
Neuh, gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik schrok ook al maar gelukkig is dat dus niet het geval
liefquote:
het is een UI waardoor ik steeds aan kusjes moet denkenquote:
doet ze goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:07 schreef Koen66 het volgende:
vrouw houdt het lekker lang vol op een verjaardag
hmhmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is een UI waardoor ik steeds aan kusjes moet denken
wel een beetje, maar ik ga het begin van 2500 toch niet missenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had gekund, dat je er slaperig van geworden bent
Jaquote:
metoo, die vriendin heeft zowiezo een mega irritante familiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik vod het altijd heerlijk als ze op verjaardag ging.
ik bleef altijd bij de kids
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Ik vind het ook heerlijk als TJ een avonddienst heeftquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
af en toe een avond alleen is heerlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het ook heerlijk als TJ een avonddienst heeft
Inclusief tekst, dat is wel heel handig als je geen inspiratie hebtquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Inclusief tekst, dat is wel heel handig als je geen inspiratie hebt![]()
ik zit nu ff aan de port, straks weer bierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Zo nog maar even een Strongbow pakken dan maar
Proost!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Oh jawel hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
daar kan ik niet meer overheen![]()
hihi wat zei ik daar
Oja, bierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |