Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wut wut wut?? me??quote:
Kaartjes proevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb net proefkaartjes aangevraagd voor de trouwerijben benieuwd!
de taart moeten we nog uitzoeken!!quote:
Kom je die dan persoonlijk afleveren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef D. het volgende:
Als jij een banaan wil krijg jij een banaan
ohh.. dat schiet niet echt opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja die bon he? die is tot morgen geldig (van die wake up light)
Service van de zaakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je die dan persoonlijk afleveren?
Hoe lang ben je gister opgebleven dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf vandaag zeker niet zo lang op als gisteren
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
nouja.. dan moet ik maar wachten op de volgende actiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hahaha dat zei ik dus ook al
Tot een uur of half 3 geloof ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je gister opgebleven dan?
Ik welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn je eerste en laatste dan?quote:
Dat ga ik vandaag ook niet halenquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet
straks lekker douchen
morgen nog op tijd op ook
D. Galant Rosequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat zijn je eerste en laatste dan?
Ik ben ontzettend moe en snap niet waarvan eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik vandaag ook niet halen
Bij de HEMA verkopen ze ook een wake up light wekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. dan moet ik maar wachten op de volgende actie
Ik wist dat je dat ging zeggen...quote:
Echt Hemaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de HEMA verkopen ze ook een wake up light wekkerEn die is vele malen goedkoper dan die van Philips
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend moe en snap niet waarvan eigenlijk
niks poetsen johquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookMorgenochtend koken en bakken en poetsen
Morgen? Op zondag? Handig!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar morgen eindelijk Yoga ben benieuwd of het werkt.
Nagenoeg niets. Ben 2x weggeweest om wat rommel te kopen maar verder dus nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Succesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar morgen eindelijk Yoga ben benieuwd of het werkt.
Soms is voorspelbaar zijn helemaal niet ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen...
Alleen als jij in het midden Galant heetquote:
Ja, HEMAquote:
Ik hoop ook dat het wat isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
Dan is dat hetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nagenoeg niets. Ben 2x weggeweest om wat rommel te kopen maar verder dus niets![]()
Onder anderequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als jij in het midden Galant heet
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Soms is voorspelbaar zijn helemaal niet erg
Nou ja, de bank is zwart en de katten harenquote:
Hoeveel midden heb jij wel niet?quote:
Ohja, ik kom zonder Thijs hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, de bank is zwart en de katten harenDus even de bank zuigen
En de kattenbak moet gedaan
![]()
Ik heb ze nooit geteldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeveel midden heb jij wel niet?
Nee, heb het namelijk al de hele weekquote:
prima tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, de bank is zwart en de katten harenDus even de bank zuigen
En de kattenbak moet gedaan
![]()
Lekker irritantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Toekito het volgende:
Ik probeer al hele avond WIDM te kijken maar telkens klapt internet eruit
Okee zal ik doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, HEMA
[..]
Ik hoop ook dat het wat isEn informeer anders eens bij je psych of je daar geen mindfulness training kan doen
Waardeloosquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
![]()
ik ben misselijk![]()
denk dat ik de griep krijg
Vroeger naar bed gaan danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, heb het namelijk al de hele week
How rudequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem leuk
Zijn het je eigen lipjes?
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind hem leuk
Zijn het je eigen lipjes?
iddquote:
Ja, maar zal toch wel een uur of 1 worden denk ikquote:
Buikgriep is heeft hier ook de ronde gedaan. Hoop dat je snel wat opknaptquote:
Moet kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar zal toch wel een uur of 1 worden denk ik
Vroeger was ik dat wel, in 2004quote:
Ja, dat is waar. Was leuk vannachtquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, ik kom zonder Thijs hoor
ah minimeet gaat door morgen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligMag ik dan van de week een keer jou en Thijs komen bezoeken?
Neem je die ook meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik nog even op mijn massagekussen gaan?
Nee, blijf maar hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik nog even op mijn massagekussen gaan?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
GezelligMag ik dan van de week een keer jou en Thijs komen bezoeken?
hmmmm lekkah douchenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens even lekker HEET douchen
ik ben een ijsklompje *bibber*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |