Ja, dat had ik vraari en Trev al beloofdquote:
uhuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik nog even op mijn massagekussen gaan?
wat bekijk jij dan op tv??quote:
Ik hou niet van HEET douchen maar succesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens even lekker HEET douchen
ik ben een ijsklompje *bibber*
Ja, dat kan ter plekke hoorquote:
ik moet vandaag ook nog douchenquote:
kan jij dat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga eens even lekker HEET douchen
ik ben een ijsklompje *bibber*
niet per definitie iets natuurlijk, dat leuk relatief is heeft weinig met tv kijken te makenquote:
Ja, dat ben ik dus nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
doei lieffies. en voor de gene die er morgen bij zijn tot morgen![]()
ja 42 graden is niksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan jij dat?
ik val dan gewoon om![]()
geniet er van mopje
jah das nog een echtelijk discussie puntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt iets, maar hij staat nu op RTL4
Tot morgen danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
doei lieffies. en voor de gene die er morgen bij zijn tot morgen![]()
wat is daar dan nu? nog steeds die fake Voice of Holland uitzending waar iedereen al de uitslag weet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt iets, maar hij staat nu op RTL4
Zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah das nog een echtelijk discussie punt
ik wil em ook op rtl4 maarwil em op alle andere zenders..
omg!quote:
Nee, zo'n programma met Jack Spijkerbroekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is daar dan nu? nog steeds die fake Voice of Holland uitzending waar iedereen al de uitslag weet?
Ik vind 38 ook heetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg!
ik vind 38 al veel te warm
meestal tussen de 40 en de 41quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omg!
ik vind 38 al veel te warm
ik meestal tussen de 33 en 35 denk ikquote:
Ja, maar jij hebt een zoontjesverjaardagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
wie komen er allemaal dan morgen?
Weer een meet die ik moet missen
geen idee eigenlijk, geen thermometer dus ik draai maar tot het lekkah isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik meestal tussen de 33 en 35 denk ik
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
wie komen er allemaal dan morgen?Weer een meet die ik moet missen
koen.. wij doen wel een mini meet hier in de buurt ok ??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
wie komen er allemaal dan morgen?
Weer een meet die ik moet missen
brrrrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, weer diezelfde familie zien, jottem....-O- woensdag was wel leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt een zoontjesverjaardag
Ik tussen 35 en 38quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zei tot morgen tegen LL, daaromquote:
waar is hier in de buurtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
koen.. wij doen wel een mini meet hier in de buurt ok ??
Ik ben morgen ergens bij, maar ik gok dat LL het toch over iets anders hadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zei tot morgen tegen LL, daarom
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben morgen ergens bij, maar ik gok dat LL het toch over iets anders had
ja, dat zal het bij mij eigenlijk ook wel zijnquote:
Je hebt trouwens mijn mail nog niet beantwoordquote:
Huhquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt trouwens mijn mail nog niet beantwoord
dat ene plaatje wat bij STU langskomt is ook nog wennenquote:
Ja, bij 38 moet je meestal een knop indrukken om nog heter te gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat zal het bij mij eigenlijk ook wel zijn![]()
nou, wel onder de 38
Ik haal het niet meer wegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ene plaatje wat bij STU langskomt is ook nog wennen
Ik krijg een shiatsu-massage as we speakquote:
jaquote:
Dat zegt me nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg een shiatsu-massage as we speak
2? veel meer nog, zat er laatst 1 om de minuut te wisselenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
Cool, met die auto-update kan je twee UI's hebben
ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2? veel meer nog, zat er laatst 1 om de minuut te wisselen
heb niet zoveel met normale massages (wel geven), misschien vind ik dit wel lekkerquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik krijg een shiatsu-massage as we speak
[..]
ja
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rugquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb niet zoveel met normale massages (wel geven), misschien vind ik dit wel lekker
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rug
Vervelend he, een beetje spanning?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb er echt minder spanning door in mijn schouders en rug
hmmmm, het is echt heerlijk...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijken
dan kan ik zeggen dat een chatvriendinnetje het aanraaddequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmmmm, het is echt heerlijk...
maar misschien kan ze ze eens ergens uitproberen, je kunt het namelijk ook helemaal niets vinden
Ik heb massagefunctie in mijn bureaustoelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwlief hier heeft er ook continue last van, zal eens naar zo'n kussen kijken
Oh, goed planquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan kan ik zeggen dat een chatvriendinnetje het aanraadde
wedden dat mijn kussen lekkerder is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb massagefunctie in mijn bureaustoel
Neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wedden dat mijn kussen lekkerder is?
Je wilt het niet eens proberen?quote:
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wedden dat mijn kussen lekkerder is?
Ik wil niet wedden als ik vooraf al denk te gaan verliezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je wilt het niet eens proberen?
*Koen wakker schudtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jouw kussen lekkerder zijn
oh..kussen lenen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet wedden als ik vooraf al denk te gaan verliezen
Goed planquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
wat is het opeens rustig hier
waaar is iedereen
Ik ben me aan het vervelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
wat is het opeens rustig hier
waaar is iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |