Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Duurde langquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, en toen was ik dus inspiratieloos![]()
Het was puur toeval, echt, ik kon er niets aan doenquote:
is klote hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, en toen was ik dus inspiratieloos![]()
jaja die tekst was wel erg toevallig danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was puur toeval, echt, ik kon er niets aan doen![]()
Klopt, ik had geen idee wat ik in de TT moest zettenquote:
Preciesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
af en toe een avond alleen is heerlijk
Ja, zeker op zo'n 'belangrijk' momentquote:
Ja, het ging vanzelfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaja die tekst was wel erg toevallig dan
Of net te laat hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo te zien precies op tijd terug
Kijk maar bij Pilesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
een vraagje aan de vaste langdurige bewoners:
zijn er echt 2500 topics geweest, of is dit topic 500 in de 2e reeks
Volgens de statistieken zijn het er echt 2500quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
Ferrari Ferrariquote:
wat gok je met de huidige snelheid??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik heb zin in morgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari FerrariMorgen je Ferrari glazen
![]()
Je had ook de lapo in 2499 kunnen hebben als je eerder was geweest, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor wat dit is nr 2500
en ik zie dat jij een andere UI hebt
jij krijgt ook morgen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook morgen
maar genoeg gejankt daarover
Ik ook maar ben niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook morgen
Dat is waarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je had ook de lapo in 2499 kunnen hebben als je eerder was geweest, dat bedoel ik![]()
Andere UI? Nee hoor
Nee, klopt, een kusjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik vind hem wel
Ik bedoel geen taartje nu
Van jou graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, klopt, een kusje![]()
Van mij
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari FerrariMorgen je Ferrari glazen
![]()
Ik wil eigenlijk dat het maandagavond 19.00uur is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
ik wil ook morgen
hehehehequote:
Ja, ik word echt niet vrolijk van IE, het internet hier en Fok!quote:
dat kan ik wel even inhalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik word echt niet vrolijk van IE, het internet hier en Fok!
Ik ben overigens wel de 22.22 recordhouder
ja, kom je een weekje logeren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hehehehe
ik haal het nog wel een keer in dat meeten hier
Ik denk wel iets meer, maar dat zal het ongeveer wel zijn. Ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest. En verder zitten de 1 en de 4 naast de 2 en de 5 natuurlijkquote:
tovenaarsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef dirkjo het volgende:
Waar denken jullie aan bij het woord sourcemaker(s)?
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
en morgen
[..]
Zoveel topics post jij nu mee?
[..]
Is maar goed ook
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk wel iets meer, maar dat zal het ongeveer wel zijn. Ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest. En verder zitten de 1 en de 4 naast de 2 en de 5 natuurlijk
Ruimte zat hierquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom je een weekje logeren?
nergens aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef dirkjo het volgende:
Nee, dat mag niet meer. Kijk maar eens bijvoorbeeld hier:quote:
leuk, ga ik me populair maken bij je ventquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, kom je een weekje logeren?
Zo. Jij bent wel heel zeker van je zaak!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
en morgen
[..]
Zoveel topics post jij nu mee?
[..]
Is maar goed ook
Stom zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet meer. Kijk maar eens bijvoorbeeld hier:
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #46
Iemand die de source creëert voor software?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef dirkjo het volgende:
Ja, ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ruimte zat hierKomen er dan nog meer mensen logeren?
![]()
LOL,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet meer. Kijk maar eens bijvoorbeeld hier:
Post hier zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies #46
Preciesquote:
Omhooggevallen kantoorbobo'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:24 schreef dirkjo het volgende:
Ik was zó blij dat je terug wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk wel iets meer, maar dat zal het ongeveer wel zijn. Ik ben er een heel ruim jaar uitgeweest. En verder zitten de 1 en de 4 naast de 2 en de 5 natuurlijk
Soms heb je datquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo. Jij bent wel heel zeker van je zaak!
nee maar een knuffel wik je best gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iemand die de source creëert voor software?
Ja, dat wil ikquote:
Hmm, je bent de enige die ook maar beetje in de buurt zit. Gaat hem niet worden dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iemand die de source creëert voor software?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee maar een knuffel wik je best geven![]()
![]()
In die tijd kon je nog gewoon 20 posts plaatsen op dezelfde secondequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LOL,
ik kijk ook altijd verdacht vaak om 22:22 op de klok
Maar wat is het juiste antwoord dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, je bent de enige die ook maar beetje in de buurt zit. Gaat hem niet worden dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |