Maar wat is het juiste antwoord dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hmm, je bent de enige die ook maar beetje in de buurt zit. Gaat hem niet worden dus
Het is zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Vind ik echt lief dat je dat zegt
Verzamel plaats voor het maken van site's. Design maar ook de talen enz.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat is het juiste antwoord dan?
Vierrrrrrquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar wat is het juiste antwoord dan?
Toevoeging; het idee is er, maar een naam verzinnen blijft lastigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Verzamel plaats voor het maken van site's. Design maar ook de talen enz.
niks, maar ik wilde je gewoon ff een knuffel gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Dankje
![]()
Maar wat heeft dat met mijn antwoord te maken?
ONZ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
onz topic openen wie het beste kan eejjjjjjjjen
Wat is er mis met een webdevelopment?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Verzamel plaats voor het maken van site's. Design maar ook de talen enz.
D. kan dat natuurlijk het beste, gekkiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
onz topic openen wie het beste kan eejjjjjjjjen
Niks, behalve dat het bezet is. Heb al meerdere namen geprobeerd, maar er is al zoveel bezet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er mis met een webdevelopment?
tweeënveertig is het antwoord op de de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Allesquote:
en waarom wil je dan wat anders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:30 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Niks, behalve dat het bezet is. Heb al meerdere namen geprobeerd, maar er is al zoveel bezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |