Hema heeft hele toffe rompers hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt leuk dat je erover nadenkt en niet zomaar de Hema induikt en een rompertje koopt.
En dan klagen over Hema rompersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik ben zo een figuur dat iets practisch koopt, luiers of zoMaar die opmerking slaat nu als een tang op een varken
![]()
Ik vind het belangrijk dat het leuk is. Waar ik het kan halen en wat het kost is van 2e zorgquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt leuk dat je erover nadenkt en niet zomaar de Hema induikt en een rompertje koopt.
Ik vind dat altijd zo moeilijk, ben nu al aan het bedenken wat ik mijn beste collega ga gevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Tofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijk dat het leuk is. Waar ik het kan halen en wat het kost is van 2e zorg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bij mij op het werk is zowat elke maand iemand zwanger, gelukkig kiest iemand ander de kadoos.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo moeilijk, ben nu al aan het bedenken wat ik mijn beste collega ga geven
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof
Misschien moet ik 'm een keer proberen om te kijken of ie wel veilig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Popwat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er geen open topic voor Popstars algemeen?
Jaquote:
Dit topic?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Is er geen open topic voor Popstars algemeen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik 12 kilo ben afgevallen.....
Aardige man heb jijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Javandaag gekregen als kadootje, totaal onverwachts
Omdat ik 12 kilo ben afgevallen en omdat hij weer 2/3 weken naar het buitenland moet
Lief hè?
Huh?!quote:
Oh wat leuk C_A en wat verdiend ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik 12 kilo ben afgevallen en omdat hij weer 2/3 weken naar het buitenland moet
Lief hè?
Thanx, dan zit ik toch goed.quote:
D. heeft z'n lolbroek aanquote:
Ik dacht dat het de SC was.quote:
Deze collega is ook een vriendin geworden, dus ga met mijn man op kraambezoekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is zowat elke maand iemand zwanger, gelukkig kiest iemand ander de kadoos.
Leuk, Dean in het Nederlands net, Het is zo stil in mij, was top!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef MissJ het volgende:
Zoooo kom net 5 minuten geleden thuis, gelijk de tv aan gezet, is net Dean klaar met zingen. Shit net gemist!!
Hoe is het tot nu toe?
Anders bestel je een 2e setje voor jezelfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien moet ik 'm een keer proberen om te kijken of ie wel veilig is
gaaf zegquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lief hè?
En Wicked ways van Waylon, heeft Dean ook gezongenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dean in het Nederlands net, Het is zo stil in mij, was top!
Die vraag ik dan voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders bestel je een 2e setje voor jezelf
Heb niet alles gezien, ben aan het zappen, maar Dean net wel gezien, was echt de shit!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef MissJ het volgende:
Zoooo kom net 5 minuten geleden thuis, gelijk de tv aan gezet, is net Dean klaar met zingen. Shit net gemist!!
Hoe is het tot nu toe?
Ooooh leuk!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, Dean in het Nederlands net, Het is zo stil in mij, was top!
Nog een klein stukje voor je om te kijken nu ;_quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ooooh leuk!!
Ik ga morgen even online terug kijken wat ik gemist heb
Hij voelde zich een beetje schuldigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat leuk C_A en wat verdiend ookMaar wel superlief van je man
Ik zie je er ook echt voor aan hoor jaquote:
Dat zie je in maartquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaaf zeg
12 kilo, ik ben jaloers op jeheel knap
Ben benieuwd hoe je er nu uit ziet
Zulke grote cadeaus zit meestal wel een verhaaltje aan jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij voelde zich een beetje schuldigkomt net terug uit Oostenrijk, en hij moet dinsdag weer weg
Nou duurt dat nog een dikke 7 maanden, dus wellicht heb ik tegen die tijd andere wensenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie je er ook echt voor aan hoor ja
ja beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een klein stukje voor je om te kijken nu ;_
jaloersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
* Karina is een beetje jaloersNiet vanwege die iPad trouwens.
Oeh, picky personquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nou duurt dat nog een dikke 7 maanden, dus wellicht heb ik tegen die tijd andere wensen
Nou ja, jaloers is een groot woord, een lieve man zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaloers
Hij mag wel wat vaker thuis zijn
Vandaar dat ik zoveel op Fok zit
Tegen iedereen zeg ik: Ik heb nog wel een lief leuk broertjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, jaloers is een groot woord, een lieve man zou ik ook wel willen
Ik heb het in de gaten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D. heeft z'n lolbroek aan
Er is geen algemeen topic, alleen LIVE (dit) en afzonderlijk van de deelnemers.
Ik gok dat die een beetje te jong isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tegen iedereen zeg ik: Ik heb nog wel een lief leuk broertje
Hahahaha.....
28quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok dat die een beetje te jong is
dat dus.quote:
Dat gegilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:20 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het niet zo mooi gezongen, het lage haalde ze net niet, het hoge is ook niet strak gezongen.
Ik zie hem ook niet, ik zou toch zweren dat er een handjevol topics waren, maar misschien dat die niet meegenomen zijn toen TAL opgedeeld is...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten.
Hey waar vind ik het apart topic van Dean, zit vast met mijn neus te kijken, maar kan hem niet vinden.
Ik zat net te denken, zou hij echt spelen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
cool, die trompetist is volgens mij de trompetist van Marco's band.
saxofonistquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef MissJ het volgende:
cool, die trompetist is volgens mij de trompetist van Marco's band.
geen idee, maar volgens mij herkende ik hem wel als dé trompetist van Marco's band.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat net te denken, zou hij echt spelen?
Ik denk niet dat hij zit te wachten op een oudere vrouwquote:
Okay, wel een beetje vaag, want ik dacht ook dat ik er eerder een gezien heb.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet, ik zou toch zweren dat er een handjevol topics waren, maar misschien dat die niet meegenomen zijn toen TAL opgedeeld is...
Anders maak je er eentje aan
ow ok whehequote:
[POP]Dean Saunders - (Opeens) het broertje van...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay, wel een beetje vaag, want ik dacht ook dat ik er eerder een gezien heb.
Ik zal eens aan Benny vragen in Feedback.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay, wel een beetje vaag, want ik dacht ook dat ik er eerder een gezien heb.
Zie je, die is niet meegenomen toen het opgesplitst is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[POP]Dean Saunders - (Opeens) het broertje van...
Dankjewel!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[POP]Dean Saunders - (Opeens) het broertje van...
Ik snap er ook geen bal van, zo geweldig was dit niet, zeker geen 10 waard.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef editoor het volgende:
Dit is een complot, Sharon heeft vast een rijke oom die HJ een flinke pot geld heeft gegeven dat kan niet anders
Nou dan zit hij met 2 dames, want HJ zit ook aardig in de kont van Simonequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef editoor het volgende:
Dit is een complot, Sharon heeft vast een rijke oom die HJ een flinke pot geld heeft gegeven dat kan niet anders
Ze verleent enkele 'diensten'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef editoor het volgende:
Ciao C_A, kijkzequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga film kijken
Ik lees de uitslag later wel terug
Doei doei
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Jouw hart ligt zeker bij ieeewbank
Zijn 'hart' jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef editoor het volgende:
[..]
Jouw hart ligt zeker bij ieeewbank
Prins zoekt vrouwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Boer zoekt vrouw? Whut dat komt pas morgen?
Ik heb duidelijk echt de tv te zacht staanquote:
Ik ga ook ff meekiekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik dacht OZNZ mee te kunnen kijken, maar daar komt ook over een half uur uitslag, dus ik ga nu lekker Bij ons in de PC kijken
Geweldig!!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben toch blij dat ik overgeschakeld ben.
Hoe was Dean zijn tweede optreden?
Dean was helemaal goed met zijn Zo stil in Mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben toch blij dat ik overgeschakeld ben.
Hoe was Dean zijn tweede optreden?
Grappig hoe opvallend het is dat élke dame of BN'er er heel anders uit ziet zonder mooie belichting, zo gewoontjes op de rode loperquote:
Ja lekkere winkel is dat, Pasta di Mamma. Maar hij shopt ook gewoon bij de AHquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die vitrine vol met lekkere salades en dingetjes
Dit dacht ik ook ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Simone en Darien in de gevarenzone gok ik.
Was ook niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook ja.
Darien is iis goed gedacht
Beslist de jury eigenlijk wie er van de 2 in de singoff door gaat?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Simone en Darien in de gevarenzone gok ik.
Weet ik niet, ik kan me niet voorstellen dat iedereen weer moet sms'en dus het lijkt me wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beslist de jury eigenlijk wie er van de 2 in de singoff door gaat?
Toch hadden ze het over de kijkers......quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik kan me niet voorstellen dat iedereen weer moet sms'en dus het lijkt me wel eigenlijk.
quote:
Wordt wel een korte sms ronde dan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch hadden ze het over de kijkers......
O, wacht even, het gaat om de keuze die nog moet komen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt wel een korte sms ronde dan.
Misschien wel nog sms'en, maar dan kort bedoelde ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, wacht even, het gaat om de keuze die nog moet komen?
Ja, dat zal vast wel van de jury afhangen dan.
Ik dacht dat het ging over wie in de sing-off ging. Gaat niet goed met mij, ik zit teveel te zappen.
Dat zou zeker erg kort zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wel nog sms'en, maar dan kort bedoelde ik
hij mag niemand kiezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou HJ, 3 maal raden wie jij gaat kiezen
Ze is 16 nu he? Dus misschien denk hij "legaal"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nou HJ, 3 maal raden wie jij gaat kiezen
14.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze is 16 nu he? Dus misschien denk hij "legaal"
Dat jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Darien beter.
Maar denk dat het volk voor Simone gaat.
dat inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Darien beter.
Maar denk dat het volk voor Simone gaat.
Je bent wel vrolijk he vanavond?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:14 schreef editoor het volgende:
[..]
kuikentje heeft het geheugen van 92jarige!
Gesponsord door T-mobile volgend jaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Beginnen ze nou ook al met dat getwitter
Ws bashen VOH kijkers dat iedereen bij POP slecht isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Beginnen ze nou ook al met dat getwitter
Ik heb vanavond minder valszingers gehoord dan bij VOH in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ws bashen VOH kijkers dat iedereen bij POP slecht is
Nee.quote:
Ja dat zit er dik in.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moeilijke finale, want zal wel tussen Dean en Sharon gaan.
vermoedelijk vinden ze volgende week Simone opeens toch weer een tikkie te jongquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Het was weer gezellig allemaal, tot volgende keer![]()
Byebye kuikentje, CU somewhere elsequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Het was weer gezellig allemaal, tot volgende keer![]()
Dat zal waarschijnlijk liggen aan of Sharon een grote afstand kan nemen van Simone. Als de jury hun enven goed zal beoordelen zal waarschijnlijk Sharon er uit vliegen is mijn verwachting. Mocht Sharon weer op grote afstand van Simone staan, dan zal Simone het waarschijnlijk niet redden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moeilijke finale, want zal wel tussen Dean en Sharon gaan.
Simone wint het nooit van Sharon. Zou niet terecht zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk liggen aan of Sharon een grote afstand kan nemen van Simone. Als de jury hun enven goed zal beoordelen zal waarschijnlijk Sharon er uit vliegen is mijn verwachting. Mocht Sharon weer op grote afstand van Simone staan, dan zal Simone het waarschijnlijk niet redden.
Ceequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
Zo. Heb het opgenomen en net terug gekeken. Die 4 die in deze kwart/halve/watwashetookweer finale zaten bliezen die 12 op RTL4 met speels gemak weg. Wat heb ik me toch verkeken op Popstars zeg.Wat heeft heel Nederland zich verkeken erop.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef chufi het volgende:
De uitvoeringen van vandaag waren wel beter dan VOH gister ...
Okequote:
Haha, was dat mijn trademark? Nou, oké, omwille van bewijsvoering:quote:Op zondag 9 januari 2011 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke![]()
Normaal plaats je eenals je serieus bent. Zoals gister bij het inruilen van Sjonny
Zij wint echt niet, of de jury moet bepalen wie door gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:26 schreef mootie het volgende:
Net even teruggekeken, kon niet slapen.
Sharon vond ik echt helemaal niet zo best, en dan al die 10-en? Ik wil ook gewoon echt niet dat ze weer wint, en weer flopt. En ik trek die gezichten van haar ook niet, dat geacteer. 'Oh jee, ik ben me zo aan het inleven in dit nummer.'
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
POPSTARS 508.000
POPSTARS DE UITSLAG 819.000
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En voh
VOICE OF HOLLAND THE SING OFF 1.878.000
Normaal op Vrijdag bijna een miljoen meer toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik echt helemaal niets van.
Manipulatie, kuddegedrag, gekonkel. Echt jammer, gezien het oeverloze geborstklopperij van RTL4 over hun successen en daarbij de grip die ze lijken te hebben over de kijker om vooral naar die 3-uur-durende reclameblok van hun te laten kijken. Ik gun ze echt een dramatische daling van kijkcijfers en een stijging van Popstars. Maar dat zit er helaas niet meer in. Ze worden gewoon weggepest lijkt het wel. Godverdomme ik neem het op voor een SBS6 programma.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker omdat de uitslag al bekend wasquote:Op zondag 9 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Das best ergquote:Op zondag 9 januari 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
POPSTARS 508.000
POPSTARS DE UITSLAG 819.000
Dat stond er ook, maar ze kunnen iig nog zeggen dat ze goeie kandidaten hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef UltraR het volgende:
Geloof me, kijkcijfer zijn wel degelijk alles.
Het probleem is dat mensen dat tegenwoordig weinig interesseert. Kwaliteit wordt beoordeeld op kwantiteit. RTL pocht zich het leplazarus dat ze zo veel kijkers trekken en menen dan meteen dat het goed is. Terwijl The Voice of Holland eigenlijk gewoon een draak van een show is geworden. En op basis van kijkersaantallen wordt ook van hogere hand beslist of een programma terug komt of niet. Kwalitatief goede programma's met weinig kijkers krijgen minder kans op een terugkeer dan baggershows met hele volksstammen die er iedere week braaf naar kijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stond er ook, maar ze kunnen iig nog zeggen dat ze goeie kandidaten hebben.
Jup, het is gewoon zo ontiegelijk gehyped.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
Kwalitatief goede programma's met weinig kijkers krijgen minder kans op een terugkeer dan baggershows met hele volksstammen die er iedere week braaf naar kijken.
Ik hoop dat Dean doorgaat naar de finalequote:
Even opgezocht wie ze gaat vervangen, ze past idd prima in dat groepje volgens mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:11 schreef ZaZoe het volgende:
Vandaag is de nieuwe zangeres van Djumbo gepresenteerd die Svenja van Beek heeft vervangen. Het is Samantha Klumper, bekend van Popstars 3 (2e van links op de foto)
Doet ze goed.
[ afbeelding ]
Is Svenja weg?!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:11 schreef ZaZoe het volgende:
Vandaag is de nieuwe zangeres van Djumbo gepresenteerd die Svenja van Beek heeft vervangen. Het is Samantha Klumper, bekend van Popstars 3 (2e van links op de foto)
Doet ze goed.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat Sharon doorgaat. Ik hoop echter niet dat Dean het aflegt tegen haar. Ik moet zeggen dat ik als Dean het zou afleggen tegen Sharon, ik dit minder erg zou vinden als tegen een ander.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef mootie het volgende:
Dean en Simone door. Het is toch te achterlijk voor woorden dat Sharon weer in een finale zou staan.
Ja helaas, maar misschien gaan we nu wel een heel andere kant van Svenja zien, was toch wel de mooiste van het stel.quote:
Dat moet je in het VOH topic roepen flapdrolquote:
Die staat niet in mijn ATquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet je in het VOH topic roepen flapdrol
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef Cee het volgende:
Ik kijk vandaag 25 minuutjes mee, daarna neem ik het op en zap ik over naar NL1.
Lousy timingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef MissJ het volgende:
ik hoop niet dat ik zoals gisteravond weer in slaap ga vallen vlak voordat de uitslag begint
Moet lukken, dit is maar tot half 11.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef MissJ het volgende:
ik hoop niet dat ik zoals gisteravond weer in slaap ga vallen vlak voordat de uitslag begint
quote:
Jawel komt wel goed vandaag denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet lukken, dit is maar tot half 11.
Volgende week... een dag na the voice :s0quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat het al de finale was vandaag.
Zijn laatste avondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:01 schreef MissJ het volgende:
Zie Dean daar staan met zijn stoere outfit
Erg lekker weer inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:01 schreef MissJ het volgende:
Zie Dean daar staan met zijn stoere outfit
NEEEEEEEEEEE! Dean gaat winnen!quote:
Geen commentaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef Cee het volgende:
Volgens mij speelt haar man 's nachts de hele tijd World of Warcraft. Vind het zo'n type.
whehe ja echt he!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:05 schreef Cee het volgende:
Volgens mij speelt haar man 's nachts de hele tijd World of Warcraft. Vind het zo'n type.
Dit ja.quote:
Vind ik ook ja, maar hij is vast heel lief.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een lelijkerd die vent van haar
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, maar hij is vast heel lief.
Sharon is leuk en ze zingt goed, maar ik wil ook niet dat ze wint.
Ik snap sowieso niet waarom ze weer meedoet, enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Ze heeft al een keer gewonnen, dus waarom weer, nee hoeft van mij niet
Ja mar Simone is dan weer slechter, slechte Engelse uitspraak, die verdient het ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk vind ik het ook niet leuk als Ben én Dean winnen
maar jong enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mar Simone is dan weer slechter, slechte Engelse uitspraak, die verdient het ook niet
de beste manquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Dean is gewoon de beste van het stel
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze weer meedoet, enzo
Vind ik ook (natuurlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Dean is gewoon de beste van het stel
Iedereen verdient het even veel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mar Simone is dan weer slechter, slechte Engelse uitspraak, die verdient het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |