abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86974017

Zo'n 10 jaar geleden zat Dean samen met z'n broer Ben in de band Follow that dream, welke voortkwam uit het programma 'Alles voor de band'. Scoorde daar een kleine hit mee, maar raakten al snel in de vergetelheid.
Vorig jaar deed hij al mee aan X Factor en kwam daar tot aan de X-Campus.
Nu staan beiden broers wéér volop in de aandacht. Dean als kandidaat bij Popstars, Ben bij directe kijkcijferconcurrent The Voice of Holland.

Auditie:
pi_86974167
quote:
Broer Ben Saunders gooit hoge ogen bij SBS-show Popstars
Juryleden van Popstars vragen zich al enige tijd af waarom hun kandidaat Dean Saunders niet zo wordt opgepikt door de media, aangezien dit wel gebeurde met Ben Saunders bij The Voice of Holland. Niet lullig bedoeld, maar het verschil in kijkcijfers en de montage zou daar wel aan kunnen bijdragen. Desalniettemin; sinds een item in Shownieuws gisteravond over Dean Saunders begint het vuurtje te lopen. Waar Ben zich bij The Voice of Holland pas door de eerste ronde heeft weten te zingen, is Dean al heel wat audities onderweg bij Popstars.

“Ik was superzenuwachtig”, zegt Dean over zijn eerste auditie, waarbij hij het commentaar te horen kreeg moest leren om op een podium te staan. Dat puntje lijkt weggewerkt in de theaterrondes, die afgelopen weekend al te zien waren bij SBS 6.

De strijd der talentenjachten krijgt zo een nieuw element: de broertjes Saunders. Toch vreest Dean niet voor concurrentie. “Ben en ik zijn totaal anders. Ben kan veel dingen die ik niet kan en omgekeerd. Wat dat is, gaan we niet verklappen, want dan wordt daar misbruik van gemaakt door de jury.”

Beide talentenjachten zijn vrijdag weer op primetime te zien. Mocht het uiteindelijk toch niet lukken voor Ben, Jamie en Dean, dan kunnen ze overwegen een muzikaal trio te beginnen. Met de enorme media-aandacht uit deze talentenjachten moet het toch lukken ergens een platendeal te scoren.
pi_86974199
Tja als het niet lukt dan lukt het niet.
pi_86975313
Ik heb het idee dat ik hem bij X Factor ook al eens voorbij heb zien komen. Hij kwam best ver meen ik, in zijn categorie.

O wacht, lees de OP. :D
That's all folks!
pi_86975549
leuke kerel! zal wel een stunt zijn als Ben The Voice wint en Dean Popstars :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_86975851
Gelukkig ziet hij er nog normaal uit.
That's all folks!
pi_86984356
ik zag laatst weer een stukje en vind het wel grappige gasten,vooral toen het effecten team van SBS6 weer elke keer dat ze elkaar aanraakten ff de klppen aandikten alsof het een jackie-chan film was. :D })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:03:39 #8
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_87133070
quote:
Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef rubje het volgende:
ik zag laatst weer een stukje en vind het wel grappige gasten,vooral toen het effecten team van SBS6 weer elke keer dat ze elkaar aanraakten ff de klppen aandikten alsof het een jackie-chan film was. :D })
Ja dat was grappig :D
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:11:08 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_87133307
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:03 schreef Kally het volgende:

[..]

Ja dat was grappig :D
Zo origineel ook.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 3 oktober 2010 @ 18:06:21 #10
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_87138949
quote:
Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ziet hij er nog normaal uit.
:o Normaal? As in..? Niet zoals Ben?
With the stars as her umbrella
pi_87143644
Ja. Dat vind ik te ver gaan.
That's all folks!
pi_87373241
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Zo origineel ook.
Hoezo na-apen... :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87373255
Krijg ook een beetje het "shit, hier lukt het niet, dan daar maar proberen" gevoel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87401748
Wauw, net voorstukje gezien van Dean morgen, die is ook echt héél goed hoor _O_
En hij is ook niet bepaald onaantrekkelijk zeg maar :9~
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87403034
Walgelijk hoe SBS hem nu promoot om die show uit het slop te trekken... alleen maar omdat zijn broer bij The Voice de sterren van de hemel zong... op zo'n manier partij trekken voor een kandidaat geeft wel aan hoe wanhopig ze zijn bij SBS
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87404205
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Walgelijk hoe SBS hem nu promoot om die show uit het slop te trekken... alleen maar omdat zijn broer bij The Voice de sterren van de hemel zong... op zo'n manier partij trekken voor een kandidaat geeft wel aan hoe wanhopig ze zijn bij SBS
Het is SBS6. Ben jij eerlijk waar verrast door dit soort taferelen bij deze zender? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_87405036
Hij heeft een leuke sound, maar is niet zo heel goed hoor.
That's all folks!
pi_87405586
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:38 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het is SBS6. Ben jij eerlijk waar verrast door dit soort taferelen bij deze zender? :P
Ze hebben 1 ding in ieder geval afgeleerd; "HEEL NEDERLAND WACHT MET SPANNING OP DE NIEUWE AFLEVERING" :')
pi_87412651
quote:
dit ja.
Dacht ik ook gelijk toen ik dit voorstukje een keer of 4 zag langskomen gisteravond. Ze gebruiken nu gewoon de populariteit van Ben bij VOH om op die manier meer kijkcijfers te trekken. Denken ze dan.
Nou ik hoop dat het zwaar gaat floppen vanavond :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87431998
quote:
Dit idd... best zielig :{ !

En volgens mij was het eigenlijk de bedoeling dat die mystery popstars uit Volendam als back-up zouden worden gebruikt. Maar aangezien dat geen hype is/wordt, het over andermans succes oplossen :')
pi_87433317
leuk hoe sbs altijd mee weet te liften op de successen van rtl4
Ze smelten de kazen!
pi_87434206
Ach ik keek toch al geen Popstars... alleen al vanwege die galbak van een HJ Smits :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_87438386
Edit, verkeerde thread
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:52:21 #24
16874 creno
born this way
pi_87440020
Hij gebruikt zijn broertje zelf ook nogal hoor.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')