quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef FP128 het volgende:
Misschien ligt het aan mij,maar ik mis de hele clue hier.
Er stonden een aantal van die ghettoblasters met liedjes klaar, er waren in totaal iets van 3 of 4 liedjes. daarom hadden zoveel mensen hetzelfde liedjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:33 schreef Pfe. het volgende:
Waarom zingen d'r zoveel Aint No Sunshine by the way?![]()
Ik bedoelde als in audities - dat schijnt dit jaar hét auditieliedje te zijn bij de mannen lijkt wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
Er stonden een aantal van die ghettoblasters met liedjes klaar, er waren in totaal iets van 3 of 4 liedjes. daarom hadden zoveel mensen hetzelfde liedje
oh echt? dat is me niet echt opgevallen. het is op zich een mooi liedje, en op het eerste gezicht niet te moeilijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:24 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Ik bedoelde als in audities - dat schijnt dit jaar hét auditieliedje te zijn bij de mannen lijkt wel.
Ik kan nog veel filmpjes openenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef Pfe. het volgende:
Het ziet er naar uit dat RTL4 met youtube contact heeft genomen, de helft van de X-Factorfilmpjes is weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |