quote:Broer Ben Saunders gooit hoge ogen bij SBS-show Popstars
Juryleden van Popstars vragen zich al enige tijd af waarom hun kandidaat Dean Saunders niet zo wordt opgepikt door de media, aangezien dit wel gebeurde met Ben Saunders bij The Voice of Holland. Niet lullig bedoeld, maar het verschil in kijkcijfers en de montage zou daar wel aan kunnen bijdragen. Desalniettemin; sinds een item in Shownieuws gisteravond over Dean Saunders begint het vuurtje te lopen. Waar Ben zich bij The Voice of Holland pas door de eerste ronde heeft weten te zingen, is Dean al heel wat audities onderweg bij Popstars.
“Ik was superzenuwachtig”, zegt Dean over zijn eerste auditie, waarbij hij het commentaar te horen kreeg moest leren om op een podium te staan. Dat puntje lijkt weggewerkt in de theaterrondes, die afgelopen weekend al te zien waren bij SBS 6.
De strijd der talentenjachten krijgt zo een nieuw element: de broertjes Saunders. Toch vreest Dean niet voor concurrentie. “Ben en ik zijn totaal anders. Ben kan veel dingen die ik niet kan en omgekeerd. Wat dat is, gaan we niet verklappen, want dan wordt daar misbruik van gemaakt door de jury.”
Beide talentenjachten zijn vrijdag weer op primetime te zien. Mocht het uiteindelijk toch niet lukken voor Ben, Jamie en Dean, dan kunnen ze overwegen een muzikaal trio te beginnen. Met de enorme media-aandacht uit deze talentenjachten moet het toch lukken ergens een platendeal te scoren.
Ja dat was grappigquote:Op woensdag 29 september 2010 16:04 schreef rubje het volgende:
ik zag laatst weer een stukje en vind het wel grappige gasten,vooral toen het effecten team van SBS6 weer elke keer dat ze elkaar aanraakten ff de klppen aandikten alsof het een jackie-chan film was.![]()
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig ziet hij er nog normaal uit.
Hoezo na-apen...quote:
Het is SBS6. Ben jij eerlijk waar verrast door dit soort taferelen bij deze zender?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Walgelijk hoe SBS hem nu promoot om die show uit het slop te trekken... alleen maar omdat zijn broer bij The Voice de sterren van de hemel zong... op zo'n manier partij trekken voor een kandidaat geeft wel aan hoe wanhopig ze zijn bij SBS
Ze hebben 1 ding in ieder geval afgeleerd; "HEEL NEDERLAND WACHT MET SPANNING OP DE NIEUWE AFLEVERING"quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is SBS6. Ben jij eerlijk waar verrast door dit soort taferelen bij deze zender?
dit ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Walgelijk hoe SBS hem nu promoot om die show uit het slop te trekken... alleen maar omdat zijn broer bij The Voice de sterren van de hemel zong... op zo'n manier partij trekken voor een kandidaat geeft wel aan hoe wanhopig ze zijn bij SBS
Dit idd... best zieligquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Done, damn wat was hij goed zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
stemmen!!!
http://www.sbs6.nl/web/show/id=1284901/langid=43
quote:Op maandag 22 november 2010 12:26 schreef MissJ het volgende:
voorspelling: vanavond weer extra aandacht voor Dean en heel vaak Ben in beeld die op de tribune zit
amenquote:Op woensdag 24 november 2010 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ja na de eerste LIVE-show van Maandag ben ik om...
Hij zingt beter dan z'n broertjeEn net zo belangrijk, hij straalt tenminste, heeft charme.
Stukken leuker om naar te kijken.Waar Ben verlegen is, is Dean een entertainer en heeft er duidelijk zin in.
Ik noem zijn optreden van maandag geen doorgestoken kaart hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongetwijfeld niet doorgestoken kaart
Is dat ook een broer? Ik wist wel dat hij ook Saunders heet, maar ik had die link nog even niet gelegdquote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef JeMoeder het volgende:
Wat dachten jullie van de derde broer... Steven (gamekings, power unlimited en volgens mij ook muzikant)?
Ik hoorde hem wel zeggen dat hij niet kan zingen, maar hij zal best wel muzikant kunnen zijn, het is een muzikale familie en paps stimuleert de boel goed. Ook mans is goed bezig. Leuke familie.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef JeMoeder het volgende:
Wat dachten jullie van de derde broer... Steven (gamekings, power unlimited en volgens mij ook muzikant)?
Jeumig, dus het zijn totaal 4 jongens?quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef JeMoeder het volgende:
3 jongens toch? en Pa. Ow, of was er nog een jonkie?quote:Op maandag 13 december 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig, dus het zijn totaal 4 jongens?
Die jongen die nu opgenoemd wordt, van Game Kings, is niet die 3e jongen van dat gezin die ook eens auditie deedquote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
3 jongens toch? en Pa. Ow, of was er nog een jonkie?
Ow, niet gezien, ik dacht dat deze derde jongen bedoeld werd.quote:Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen die nu opgenoemd wordt, van Game Kings, is niet die 3e jongen van dat gezin die ook eens auditie deed
Misschien allebei exact dezelfde voor- en achternaam? Die 3e broer is overigens wel het lekkerstquote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, niet gezien, ik dacht dat deze derde jongen bedoeld werd.
Die 3e broer is toch die met die gaten op zijn hoofd. Plekken waar geen haar groeit?quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien allebei exact dezelfde voor- en achternaam? Die 3e broer is overigens wel het lekkerstJammer dat hij niet verder kwam in de toelating.
Ja, die met het breedste hoofd toch?quote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die 3e broer is toch die met die gaten op zijn hoofd. Plekken waar geen haar groeit?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien allebei exact dezelfde voor- en achternaam? Die 3e broer is overigens wel het lekkerstJammer dat hij niet verder kwam in de toelating.
Oh jaquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, heet de derde broer Jamie...
Dat is de rechtse op de foto.quote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, die met het breedste hoofd toch?
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is de rechtse op de foto.
ja echt he, het is zo stoerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou zo van Dean z'n LASSO-gebaartje, elke week weer![]()
Woehee
Dean is wel goedkoper dan Benquote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
Dean op nr 3 op iTunes
http://plixi.com/p/72250165
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:26 schreef Cee het volgende:
Ik zag de beide broers gisteren bij RTL Boulevard. Heb Popstars nooit echt goed gevolgd, maar wat een leuke gast is Dean.Komt erg sympathiek over, veel leuker dan Ben.
Ja maar die van Dean hoor ik nooit op de radio, ik zag alleen de clip bij TMF.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die plaat van Dean leuker dan die plaat van z'n broer
quote:@deanpopstars Dean Saunders
Net weg bij de platenmaatschappij , er gaan leuke dingen gebeuren ,nieuwe single wordt..... echt top!!!! @ NRGY Music
Geweldig. Ik gun het hem zo.quote:
Klinkt zeker lekker. Wat een kanjer is het ook toch!quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:31 schreef iBenny het volgende:
ff een kickje...
Wat ik dus niet wist is dat hij voor Popstars in een coverbandje zat... Goet-Foud
En zijn nieuwste single is wel tof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |