Jup, ik kon het niet langer aan......quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:33 schreef honkeytonk het volgende:
Jemig NBT, zo weinig uithoudingsvermogen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Jup, ik kon het niet langer aan......
Echt niet, jouw handen jeukten ook!quote:
SSSSSsssssttttt!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was aan het bellen
Als je je verveelt zijn 12 minuten hele lange minuten...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hebt het slechts 12 minuten vol gehouden![]()
![]()
12 minuten blijven 12 minuten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Als je je verveelt zijn 12 minuten hele lange minuten...
Nice Boobs There! Met dank aan Huppel!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:43 schreef honkeytonk het volgende:
NBT, waar komt jouw username eigenlijk vandaan? Is het een afkorting ofzoiets?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:44 schreef NBT het volgende:
[..]
Nice Boobs There! Met dank aan Huppel!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:51 schreef honkeytonk het volgende:
Mijn naam is een afkorting van:
Hete
Ondergewaardeerde
Nieuwe
Kerel
En
Yeti
Trappende
Overleggende
Naamloze
Kamerjongen
Maak er dan keukenmachine van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Treurig, ik wil zo graag méér zijn dag gewoon een kamerjongen
De helft van die stemmen zijn van CC/Mich/tdrone/de rest van de SC/Lutte.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:07 schreef honkeytonk het volgende:
De FOK!verkiezingen![]()
![]()
![]()
Waardevolste aanwinst voor FOK!
9. honkeytonk (2)
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!
8. honkeytonk (3)
Grootste baggeraar van FOK!
16. honkeytonk (2)
Beste nieuwkomer 2010
6. honkeytonk (3)
En zo zijn er nog wel een paar toffe stemmen
Weet ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
De helft van die stemmen zijn van CC/Mich/tdrone/de rest van de SC/Lutte.
Ik mag je ook welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, laat mij in de waan dat je mij mag
Ik had het dan ook niet over jouw postquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom noemde ik jou ook niet bij naam.
MEN en Nachtbagger kun je ook doen voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik geef niks meer om postcountAnders zat ik wel in MEN of Nachtbagger.
Weet ik, maar vaak heb ik het gevoel dat het voor vele mensen postkrikken is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
MEN en Nachtbagger kun je ook doen voor de gezelligheid.
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar vaak heb ik het gevoel dat het voor vele mensen postkrikken is.
Ik kom niet meer in de nachtbagger, maar betreffende MEN: zal best, maar de 'echte' spelletjes (niet de lepel en associatiespelletjes, maar die waarbij je wat hersencellen nodig hebt om vragen te beantwoorden) zijn gewoon leuk hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar vaak heb ik het gevoel dat het voor vele mensen postkrikken is.
Nee, sloffen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef honkeytonk het volgende:
Hebben jullie schoenen aan tijdens het FOK!ken?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zeker lekker geslapen
Ga zo nog ff ogen uurtje dichtdoen
Yeah! Ik had een discussie met iemand, die beweerde dat meeste mensen schoenen aanhadden tijdens het FOK!ken. Maar jij niet. En jij bent de enige die antwoord heeft gegeven. Dus dat is 100%quote:
Goed plan, ik ga dat ook maar even doen over een half uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zeker lekker geslapen
Ga zo nog ff ogen uurtje dichtdoen
Nee.. sokkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef honkeytonk het volgende:
Hebben jullie schoenen aan tijdens het FOK!ken?
Valt mee, maar weekend toch enige moment om slaaptekort wat weg te slapen.quote:
Lig ook weer in bedquote:
Aaaahw, lekker!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:32 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb zulke sloffen. Van de scapino![]()
Verkeerde plaatje.
Ik heb in bed ook sokken aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lig ook weer in bed
Maar zat net wat te eten met Blackberry in de hand
We zijn ergquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had ook leuk 300 posts ofzo.Ik begin jouw postgemiddelde te naderen.
Dat weet jij helegaar niet, ik heb het afgeschermd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:36 schreef honkeytonk het volgende:
We hebben alledrie boven de 100 ppd
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat weet jij helegaar niet, ik heb het afgeschermd.
Weerlegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:36 schreef honkeytonk het volgende:
Volgens mij is Lutte sinds gisteren pas in de puberteit![]()
![]()
![]()
Ehm, neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat weet jij helegaar niet, ik heb het afgeschermd.
Bak krokante Muesli met melk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb in bed ook sokken aan.Heel slecht ik weet het.
Was het lekker?
Letterlijk 'TVP' wel. Staat er wat nuttigs bij of een klein tekstje hoeft het nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weerlegd.
Benny, moet je TVP's verwijderen?
Letterlijk TVP.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Letterlijk 'TVP' wel. Staat er wat nuttigs bij of een klein tekstje hoeft het niet
Jij wil mij doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Lutte wil Benny doen
Wie wil ik eigenlijk doen
Je vrouw/secetaresse/kindermeisje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Lutte wil Benny doen
Wie wil ik eigenlijk doen
Heb hem al verzonden hunkertunk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:42 schreef honkeytonk het volgende:
Ik zit in spanning te wachten voor die foto die ik krijgen zal
dan heeftie pechquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dan is ie het topic kwijt! Das ook zielig.
okquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
dan heeftie pech
of komt terug en drukt op volg topic
Dan je vrouw?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Secretaresse en kindermeisje heb ik niet
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ShitMail, ik zat maar naar mijn PM inbox te kijken
Is zo standaard hequote:
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef Lutte het volgende:
Printscreens gemaakt met iPod kan ik rechtstreeks mailen, maar niet PM'en. Of in een topic plaatsen.
Je maakt een grapje hè?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is zo standaard he
Heb op werk wel wat leuk spul lopen
Of hier op Fok
Je kunt wel printscreenen met iPod maar niet zoeken?!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:46 schreef Lutte het volgende:
Printscreens gemaakt met iPod kan ik rechtstreeks mailen, maar niet PM'en. Of in een topic plaatsen.
Jup.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt wel printscreenen met iPod maar niet zoeken?!
Tot zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:48 schreef Teal het volgende:
Ik kom hier wel enthousiast hoi zeggen, maar ik heb nog geen koffie
Dus ben zo terug
Hey ook als je getrouwd bent heb je ogenquote:
echt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ook als je getrouwd bent heb je ogen
Zijn nog zat vrouwen die ik best wel zou doen hoor
Wil niet zeggen datdat ook gebeurd
Maar iemand aantrekkelijk vinden, ook als je getrouwd bent enzo, dat is logisch. Maar iemand willen doen... Huum...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ook als je getrouwd bent heb je ogen
Zijn nog zat vrouwen die ik best wel zou doen hoor
Wil niet zeggen datdat ook gebeurd
Is er een jaloerse smiley?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:53 schreef Teal het volgende:
Even allemaal jaloers hierheen kijken
Ik heb milka chocolade
Na het verblinddende begin komt het zicht wel weer terug Bennyquote:
baasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi allemaal mijn caps lock staat ook aan maar ik type met shift ingedrukt>
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:53 schreef Teal het volgende:
Even allemaal jaloers hierheen kijken
Ik heb milka chocolade
Daar kan ik wel mee leven. Als ie er maar van afblijft. En ze niet wil doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na het verblinddende begin komt het zicht wel weer terug Benny
okquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:56 schreef Teal het volgende:
[..]je mag ook wel
Ik stuur hem wel per PM
Slaap ze honks.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:57 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga nog maar even bijslapen... Ajuus
Begin?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na het verblinddende begin komt het zicht wel weer terug Benny
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:58 schreef Teal het volgende:
Lutte, snel je PM lezen voordat hij smelt
ik heb nog steeds niks trug op mijn fan pm aan lutte gisterenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:58 schreef Teal het volgende:
Lutte, snel je PM lezen voordat hij smelt
Ik had direct berichtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niks trug op mijn fan pm aan lutte gisteren
Ik ging om half 3 slapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:02 schreef Teal het volgende:
Is iedereen de hele nacht wakker ofzoIk ging optijd naar bed om hier weer optjid te zijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die om kwart over 2 slapen. Dat is voor baby's die tussendoor ff een tukkie doen
tsss ik moest wel om 8 uur weer opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die om kwart over 2 slapen. Dat is voor baby's die tussendoor ff een tukkie doen
wat doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
tsss ik moest wel om 8 uur weer op
Oordopjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef honkeytonk het volgende:
Lekker is dat, mijn moeder is aan het stofzuigenDaarna maar proberen te gaan slapen...
Normaal ga ik nooit overdag slapen, maar ik heb een zware week achter de rug, met niet al te veel slaap.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:02 schreef Teal het volgende:
Is iedereen de hele nacht wakker ofzoIk ging optijd naar bed om hier weer optjid te zijn
Dat wordt nog wat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Discipline jongenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Normaal ga ik nooit overdag slapen, maar ik heb een zware week achter de rug, met niet al te veel slaap.
Ooh, ik dacht dat dat na gisteren wel afgehandeld was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niks trug op mijn fan pm aan lutte gisteren
Ik heb ook geen antwoordquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dat na gisteren wel afgehandeld was.
Niet gaan slapen door stofzuiger is stomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wacht wel, oordopjes zijn stom
wekenquote:
dan stuur ik gewoon nog een FanPmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dat na gisteren wel afgehandeld was.
Als jij elke avond om 10u naar bed ging, was jij nu niet zo moequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat heeft er vrij weinig mee te maken
In bad?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
weken
[..]
dan stuur ik gewoon nog een FanPm
Dat ga ik normaal ook, alleen er is nogal wat gebeurd afgelopen paar weken waardoor mijn normale ritme wat verschoven isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:09 schreef Teal het volgende:
[..]
Als jij elke avond om 10u naar bed ging, was jij nu niet zo moe
Dan nog kan je toch wel je best doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ga ik normaal ook, alleen er is nogal wat gebeurd afgelopen paar weken waardoor mijn normale ritme wat verschoven is
Ik had het over de middagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat.Ik moet om twaalf uur écht gaan slapen hoor.
vakkenvullenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha, misschien werk je in bad
Wat doe je voor werk dan ?
ik eerst ook maar door stage kom je echt in een 9to5 ritmequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ga best wel op de gekste tijden naar bed.
7 euro per uur + 1 keer per half jaar vakantiegeldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoeveel verdient dat eigenlijk?
nee ik werk alleen zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef Teal het volgende:
[..]
's avonds ?
owja, sommige supermarkten zijn dan open
Owja daar hadden we het overquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
7 euro per uur + 1 keer per half jaar vakantiegeld
[..]
nee ik werk alleen zaterdagmorgen
Mijn stage zorgde er juist voor dat ik geen vast ritme meer had.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik eerst ook maar door stage kom je echt in een 9to5 ritme
had je dan geen vaste stagetijden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn stage zorgde er juist voor dat ik geen vast ritme meer had.
Om half 5 een probleempje oplossen was zo gek nog niet
Jawel, maar vaak lukte dat niet. Had van te voren ook aangegeven dat ik geen problemen had met onregelmatige tijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
had je dan geen vaste stagetijden?
als je iets wil wat niet eentonig is zou ik iets gaan doen waar je wel met mensen in contact komt doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef Teal het volgende:
Ik moet nog een baan hebben
Wat raden jullie aan?
- niet eentonig
- zwaar bestaat niet
- moet veel verdienen (moet sparen voor kamers)
- al is het in de slachterij
Ja i knowquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
als je iets wil wat niet eentonig is zou ik iets gaan doen waar je wel met mensen in contact komt doen
tot zo Benny
horeca kan ook goed verdienen met fooien enzo maar is vaak heel druk werk met onregelmatige tijden en werken op feestdagen..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja i knowmaar kassa werk is niets voor mij, al 2 jaar gedaan
Das geen probleem, heb ik ook naar gekeken. Maar lijkt me niet zo leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
horeca kan ook goed verdienen met fooien enzo maar is vaak heel druk werk met onregelmatige tijden en werken op feestdagen..
quote:
Rusland.quote:
Idd, zo werkenquote:
okquote:
hoiquote:
Nou hij stond boven aan de AT dus ik dacht laat ik eens een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Lutte het volgende:
Hoi OV, hoe ben je hier verzeild geraakt?
Drukke topics/waar op dat moment in gepost wordtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef tdrone het volgende:
ik kijk nooit in AT en alleen in myAT als ik iets moet zoekennn.
staan daar leuke dingen dan??
Heeft ie CC bij nodig, kijk maar in CC's FoBo voor uitleg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:44 schreef tdrone het volgende:
Benny hossel eens wat chicks om hier te posten
Ik ben erquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
Er is toch niemand, maar: www.tinychat.com/grtdojw
Hey CCtjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
wtf man, kom ik op mijn werk, wordt er de hele tijd Benny geroepen, zit ik achter de kassa koopt iedereen Biogarde, belt ijsbeer, begint ie over FOK!games... volgens mij werk ik om sociaal te doen en niet om aan FOK! herinnerd te worden
Neeheee, iedereen doet het om me te pestenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
Hey CCtje
je word gewoon schizofreen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
wtf man, kom ik op mijn werk, wordt er de hele tijd Benny geroepen, zit ik achter de kassa koopt iedereen Biogarde, belt ijsbeer, begint ie over FOK!games... volgens mij werk ik om sociaal te doen en niet om aan FOK! herinnerd te worden
Piep.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet nooit meer 8 uur gaan werken op een dag, ik werd gestoord en ik hoor nu nog steeds *piep* piep* piep*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
dat klopt ook niet, het had moeten zijn gaat er nog iemand op stap straksquote:
hoi taalnaziquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat klopt ook niet, het had moeten zijn gaat er nog iemand op stap straks
SUBTIEL!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
je kijkt een beetje scheel ofzo daar
ja hallo die zin klopte van geen kanten, dat weet een kind van 6 nogquote:
die eerste wel die 2e viel nog wel wat van te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hallo die zin klopte van geen kanten, dat weet een kind van 6 nog
jaa het valt niet goed te pratenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
die eerste wel die 2e viel nog wel wat van te maken
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat klopt ook niet, het had moeten zijn gaat er nog iemand op stap straks
Ben je zo wanhopig dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja![]()
Eerst even naar het café en dan naar het een discotheek die bekend staat als "de laatste hoop"
Jaquote:
Ik heb al een katquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neem een egeltje, doet wonderen zeggen ze.
Nee, ik ben niet wanhopigquote:
Jouw kat is dus plat ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb al een katIs fijner om samen mee op de bank te liggen. En prikt niet in je kont als je er per ongeluk op gaat zitten.
Ik ben er tot op heden nog niet op gaan zittenquote:
Lekker op de bank liggen dus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben moe, heb keihard gewerkt
Jaa hij was echt cute, ja denk het wel, ik hoor die piepjes nog steedsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben er tot op heden nog niet op gaan zitten
Je hebt em trouwens een keer gezien![]()
[..]
Lekker op de bank liggen dus?
Kassiere?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jaa hij was echt cute, ja denk het wel, ik hoor die piepjes nog steeds
Ja.. van half 11 tot half 7quote:
Wat een toevalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja.. van half 11 tot half 7om 3 uur was ik het al zat, en ik hoorde eerst steeds iemand Benny roepen ( zo scheen een kind te heten) en toen kocht iedereen Biogarde
Ik moest wel tanken maar dat heeft er niet zoveel mee te makenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat een toeval![]()
Geen eNGine10 verkocht?
Haha niet echt nee. Wel lekker luxe met de auto naar het werk. Ik moest gewoon fietsen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest wel tanken maar dat heeft er niet zoveel mee te maken
Auto?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha niet echt nee. Wel lekker luxe met de auto naar het werk. Ik moest gewoon fietsen.
Maar je hoefde niet te fietsenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Auto?![]()
ik moest door de regen op mijn scooterik was zeiknat
20 km door de regenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar je hoefde niet te fietsenJeeej...
Poeh dat is nog ver ook. Is er dichterbij geen werk te krijgen?quote:
Jawel maar de Albert Heijn 20 km verderop is leuker dan die op 5 minuten loopafstandquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Poeh dat is nog ver ook. Is er dichterbij geen werk te krijgen?
Ik moest 5 km fietsen, maar het was wel droog.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jawel maar de Albert Heijn 20 km verderop is leuker dan die op 5 minuten loopafstand
Een prettige avond en zuipzequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan is het je eigen schuld.
Maar ik ga naar de kroeg. Ik wens je, en de anderen die hier eventueel nog ronhangen, een prettige avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |