hoiquote:
Nou hij stond boven aan de AT dus ik dacht laat ik eens een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Lutte het volgende:
Hoi OV, hoe ben je hier verzeild geraakt?
Drukke topics/waar op dat moment in gepost wordtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef tdrone het volgende:
ik kijk nooit in AT en alleen in myAT als ik iets moet zoekennn.
staan daar leuke dingen dan??
Heeft ie CC bij nodig, kijk maar in CC's FoBo voor uitleg.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:44 schreef tdrone het volgende:
Benny hossel eens wat chicks om hier te posten
Ik ben erquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
Er is toch niemand, maar: www.tinychat.com/grtdojw
Hey CCtjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
wtf man, kom ik op mijn werk, wordt er de hele tijd Benny geroepen, zit ik achter de kassa koopt iedereen Biogarde, belt ijsbeer, begint ie over FOK!games... volgens mij werk ik om sociaal te doen en niet om aan FOK! herinnerd te worden
Neeheee, iedereen doet het om me te pestenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
Hey CCtje
je word gewoon schizofreen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
wtf man, kom ik op mijn werk, wordt er de hele tijd Benny geroepen, zit ik achter de kassa koopt iedereen Biogarde, belt ijsbeer, begint ie over FOK!games... volgens mij werk ik om sociaal te doen en niet om aan FOK! herinnerd te worden
Piep.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet nooit meer 8 uur gaan werken op een dag, ik werd gestoord en ik hoor nu nog steeds *piep* piep* piep*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |