Niet gaan slapen door stofzuiger is stomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wacht wel, oordopjes zijn stom

wekenquote:
dan stuur ik gewoon nog een FanPmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dat na gisteren wel afgehandeld was.

Als jij elke avond om 10u naar bed ging, was jij nu niet zo moequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat heeft er vrij weinig mee te maken

In bad?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
weken
[..]
dan stuur ik gewoon nog een FanPm

Dat ga ik normaal ook, alleen er is nogal wat gebeurd afgelopen paar weken waardoor mijn normale ritme wat verschoven isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:09 schreef Teal het volgende:
[..]
Als jij elke avond om 10u naar bed ging, was jij nu niet zo moe

Dan nog kan je toch wel je best doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ga ik normaal ook, alleen er is nogal wat gebeurd afgelopen paar weken waardoor mijn normale ritme wat verschoven is

Ik had het over de middagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat.Ik moet om twaalf uur écht gaan slapen hoor.

vakkenvullenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha, misschien werk je in bad
Wat doe je voor werk dan ?

ik eerst ook maar door stage kom je echt in een 9to5 ritmequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
Ik ga best wel op de gekste tijden naar bed.

7 euro per uur + 1 keer per half jaar vakantiegeldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoeveel verdient dat eigenlijk?
nee ik werk alleen zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef Teal het volgende:
[..]
's avonds ?
owja, sommige supermarkten zijn dan open

Owja daar hadden we het overquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
7 euro per uur + 1 keer per half jaar vakantiegeld
[..]
nee ik werk alleen zaterdagmorgen

Mijn stage zorgde er juist voor dat ik geen vast ritme meer had.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik eerst ook maar door stage kom je echt in een 9to5 ritme

had je dan geen vaste stagetijden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn stage zorgde er juist voor dat ik geen vast ritme meer had.
Om half 5 een probleempje oplossen was zo gek nog niet

Jawel, maar vaak lukte dat niet. Had van te voren ook aangegeven dat ik geen problemen had met onregelmatige tijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
had je dan geen vaste stagetijden?

als je iets wil wat niet eentonig is zou ik iets gaan doen waar je wel met mensen in contact komt doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:17 schreef Teal het volgende:
Ik moet nog een baan hebben
Wat raden jullie aan?
- niet eentonig
- zwaar bestaat niet
- moet veel verdienen (moet sparen voor kamers)
- al is het in de slachterij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |