Begin?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Na het verblinddende begin komt het zicht wel weer terug Benny
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:58 schreef Teal het volgende:
Lutte, snel je PM lezen voordat hij smelt
ik heb nog steeds niks trug op mijn fan pm aan lutte gisterenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:58 schreef Teal het volgende:
Lutte, snel je PM lezen voordat hij smelt
Ik had direct berichtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niks trug op mijn fan pm aan lutte gisteren
Ik ging om half 3 slapenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:02 schreef Teal het volgende:
Is iedereen de hele nacht wakker ofzoIk ging optijd naar bed om hier weer optjid te zijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die om kwart over 2 slapen. Dat is voor baby's die tussendoor ff een tukkie doen
tsss ik moest wel om 8 uur weer opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die om kwart over 2 slapen. Dat is voor baby's die tussendoor ff een tukkie doen
wat doen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
tsss ik moest wel om 8 uur weer op
Oordopjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:06 schreef honkeytonk het volgende:
Lekker is dat, mijn moeder is aan het stofzuigenDaarna maar proberen te gaan slapen...
Normaal ga ik nooit overdag slapen, maar ik heb een zware week achter de rug, met niet al te veel slaap.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:02 schreef Teal het volgende:
Is iedereen de hele nacht wakker ofzoIk ging optijd naar bed om hier weer optjid te zijn
Dat wordt nog wat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Discipline jongenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Normaal ga ik nooit overdag slapen, maar ik heb een zware week achter de rug, met niet al te veel slaap.
Ooh, ik dacht dat dat na gisteren wel afgehandeld was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb nog steeds niks trug op mijn fan pm aan lutte gisteren
Ik heb ook geen antwoordquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat dat na gisteren wel afgehandeld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |