MEN en Nachtbagger kun je ook doen voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik geef niks meer om postcountAnders zat ik wel in MEN of Nachtbagger.
Weet ik, maar vaak heb ik het gevoel dat het voor vele mensen postkrikken is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
MEN en Nachtbagger kun je ook doen voor de gezelligheid.
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar vaak heb ik het gevoel dat het voor vele mensen postkrikken is.
Ik kom niet meer in de nachtbagger, maar betreffende MEN: zal best, maar de 'echte' spelletjes (niet de lepel en associatiespelletjes, maar die waarbij je wat hersencellen nodig hebt om vragen te beantwoorden) zijn gewoon leuk hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar vaak heb ik het gevoel dat het voor vele mensen postkrikken is.
Nee, sloffen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef honkeytonk het volgende:
Hebben jullie schoenen aan tijdens het FOK!ken?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zeker lekker geslapen
Ga zo nog ff ogen uurtje dichtdoen
Yeah! Ik had een discussie met iemand, die beweerde dat meeste mensen schoenen aanhadden tijdens het FOK!ken. Maar jij niet. En jij bent de enige die antwoord heeft gegeven. Dus dat is 100%quote:
Goed plan, ik ga dat ook maar even doen over een half uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb zeker lekker geslapen
Ga zo nog ff ogen uurtje dichtdoen
Nee.. sokkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:27 schreef honkeytonk het volgende:
Hebben jullie schoenen aan tijdens het FOK!ken?
Valt mee, maar weekend toch enige moment om slaaptekort wat weg te slapen.quote:
Lig ook weer in bedquote:
Aaaahw, lekker!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:32 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb zulke sloffen. Van de scapino![]()
Verkeerde plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |