Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Oh dear, krijgen we nu dit. Eerst teveel posts en nu teveel lapo'squote:
Zwarte magie DMquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
Ik vond mijn TT beter... en ik had eerst post 301 en toen ineens 302.
Jonge, ik pak mijn gun er nog bijquote:
Ik dus ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
Ik vond mijn TT beter... en ik had eerst post 301 en toen ineens 302.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, krijgen we nu dit. Eerst teveel posts en nu teveel lapo's
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
He, ik sta in de OP. Dat zie ik nu pas. Tof.
Tegelijk met Koen, mij e nog iemandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
He, ik sta in de OP. Dat zie ik nu pas. Tof.
Oooh, dat wist ik helemaal nietquote:
ik gaf je net nog een compliment... zeker weer over heen gelezen he?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar als het niet opvalt, zeg ik niks meer.
Zucht. Nou ja, als jij mijn TT's wilt aanpassen doe je dat maar hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar als het niet opvalt, zeg ik niks meer.
Euh, was jij niet van plan om te gaan douchen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gaf je net nog een compliment... zeker weer over heen gelezen he?
ja maar spektakel dus ik bleef nog evenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, was jij niet van plan om te gaan douchen?
Ohja, ik ga alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, was jij niet van plan om te gaan douchen?
MPG!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
Waar was de rode interventie nodig?
Wie motten er een ban?
Aha, sensatie zoeksterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar spektakel dus ik bleef nog even
Mag ik mee want onze boiler heeft een beetje kurenquote:
En goedenavond to you tooquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
Wie motten er een ban?
Nee hoor, je noemde me tijgerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik gaf je net nog een compliment... zeker weer over heen gelezen he?
Hey MPGquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
Wie motten er een ban?
Oh, hoofdpijn?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Altijd lekker.
ik moet echt meer drinken.Dat merk ik nu.
Als je af en toe een nat douchegordijn tegen je billen niet al te erg vindt dan mag je wel meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, sensatie zoekster
[..]
Mag ik mee want onze boiler heeft een beetje kuren
Die baldadigheid stopt vanzelf wel weerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zucht. Nou ja, als jij mijn TT's wilt aanpassen doe je dat maar hoor
neequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
Zo, al een regenpak voor Stewie gescoord volk
Evening Solquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Solique het volgende:
Avond
Hey, sta weer in de OP zie ik. Kom ik weer te veel online dus.
Niemandquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
Wie motten er een ban?
Yes my dearquote:
Heb je niet voldoende informatie misschienquote:
Als de snertpan leeg isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die baldadigheid stopt vanzelf wel weer.
Nee, dat valt nog wel mee. Maar gewoon als ik nadenk, drink ik alleen maar 2 koppen thee op een dag.quote:
Nee hoor, heb ik geen problemen meequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je af en toe een nat douchegordijn tegen je billen niet al te erg vindt dan mag je wel mee
Hey Solquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Solique het volgende:
Avond
Ik vind het niet erg hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die baldadigheid stopt vanzelf wel weer.
Hey Solquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Solique het volgende:
Avond
Is niet veelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat valt nog wel mee. Maar gewoon als ik nadenk, drink ik alleen maar 2 koppen thee op een dag.
Oeh, dat is wel heel weinig ja... En dan heb je geen dorst?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat valt nog wel mee. Maar gewoon als ik nadenk, drink ik alleen maar 2 koppen thee op een dag.
Nee, dat kan ik nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
Stu, doe je ook meteen wiki en OP even?.
De storm is al gaan liggen!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
Wie motten er een ban?
prutserquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet
You see, ik heb nooit op school gezeten namelijk dus ben te dom voor dat soort acties
Dat hoort bij het hebben van de lapo hoor: nieuw topic openen, en dan meteen de Wiki en de OP bijwerken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet
You see, ik heb nooit op school gezeten namelijk dus ben te dom voor dat soort acties
Nee, helemaal niet. Ik dronk vroeger heel veel, maar dat waren dan lekkere koude dranken. Naar gewoon water of iets heb ik geen dorst.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel weinig ja... En dan heb je geen dorst?Ik zou vergaan
Aangezien jij medeplichtig bent geworden door het verkrachten van mijn TT's mag jij het doenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat hoort bij het hebben van de lapo hoor: nieuw topic openen, en dan meteen de Wiki en de OP bijwerken.
Doeg meisquote:
Oh jeetjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik dronk vroeger heel veel, maar dat waren dan lekkere koude dranken. Naar gewoon water of iets heb ik geen dorst.
Voor iemand die nooit naar school geweest is ben je aardig gewiekstquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aangezien jij medeplichtig bent geworden door het verkrachten van mijn TT's mag jij het doen
Heb ik van Googlequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit naar school geweest is ben je aardig gewiekst
Of zo'n grote mok aanschaffenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetjeEn light fris dan? Of mag je dat niet/lust je dat niet?
Heel lang gedronken, had ik elke nacht maagpijn, nu al een week geen maagtabletten hoeven nemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetjeEn light fris dan? Of mag je dat niet/lust je dat niet?
quote:
Ah, nee, da's niet goed... Dan zou ik gewoon een flesje water bij de hand houden en met jezelf afspreken dat je er minimaal 2 (is een liter) van op een dag drinkt ofzo, dan kun je het bijhouden. Oh en soepjes enzo tellen natuurlijk ook als vocht en daar eet je er nu toch ook veel van?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel lang gedronken, had ik elke nacht maagpijn, nu al een week geen maagtabletten hoeven nemen.
je hebt nog geen bier/drank/strongbow op?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg zin om te zuipen door dit liedje
Heb ik geen muziek voor nodig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
2 pasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je hebt nog geen bier/drank/strongbow op?
Proost!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
maar die bevatten toch ook veel zout? dat onttrekt dan toch weer vocht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, nee, da's niet goed... Dan zou ik gewoon een flesje water bij de hand houden en met jezelf afspreken dat je er minimaal 2 (is een liter) van op een dag drinkt ofzo, dan kun je het bijhouden. Oh en soepjes enzo tellen natuurlijk ook als vocht en daar eet je er nu toch ook veel van?
Glas is wel leeg gelopen, dus ik ga maar eens bijvullen.quote:
Welkom terugquote:
* Stuart geeft DM een pint of Fantaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem meteen even Fanta of zo mee.
Dank je.
Een beetje zout kan geen kwaad en doorgaans houd je juist vocht vast door zout. Maar het is beter dan nietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar die bevatten toch ook veel zout? dat onttrekt dan toch weer vocht?
truequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetje zout kan geen kwaad en doorgaans houd je juist vocht vast door zout. Maar het is beter dan niets
Heb zelfs nog 2 letters liggen, bedenk ik netquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
Zo, en de laatste chocolade munten moeten er nu ook aan geloven
Trusten PGRquote:
Succes!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
Thuis. Morgen weer werken, dus 5 uur wekker. Gaat nog wat worden
5:00u is zo vroeg dat je er waarschijnlijk geen last van hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
Ga dan naar bedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
Dat is wel heel vroegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
Trusten Marijkequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook naar bedLekker slapen
Tot morgen lieve mensen
Sweet dreams meisjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Snel opetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb zelfs nog 2 letters liggen, bedenk ik net
slaap lekker marijkemeisjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Nee, maar ik krijg hem sowieso nietquote:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg hem sowieso niet
Wat for me! Ik moet ook slapen nuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Dat lijkt zo, kijk maar eens naar de rode:quote:
Ehm, omdat ik hem niet kan bestellen misschienquote:
Een witte taille, kleedt mooi afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, kijk maar eens naar de rode:
[ afbeelding ]
En wie zegt niet dat iemand het hier niet voor je wil doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, omdat ik hem niet kan bestellen misschien
Ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wie zegt niet dat iemand het hier niet voor je wil doen?
Trustequote:
Ik heb het al tig keer hier gevraagdquote:
Ja, daar is niet veel voor nodigquote:
Ik vind vrouwen in een satijnen pyjama (broek en jas) wel donders sexy moet ik zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, kijk maar eens naar de rode:
[ afbeelding ]
* Stuart stopt er een bloemkool inquote:
Ik zie liever iets korters zeg maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen in een satijnen pyjama (broek en jas) wel donders sexy moet ik zeggen
HELEMAAL NIKSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie liever iets korters zeg maar
Weet niet waarom jij daaraan moet denken bij het zien van Stu's regenpakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen in een satijnen pyjama (broek en jas) wel donders sexy moet ik zeggen
Misschien lijkt het op elkaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet waarom jij daaraan moet denken bij het zien van Stu's regenpak
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ik ga ook maar eens afsluiten
morgen genoeg te doen
Trusten schatjes
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
morgen genoeg te doen
Trusten schatjes
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
morgen genoeg te doen
Trusten schatjes
Ik heb er nog nooit in geslapenquote:
Nopequote:
Doe danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Trevland het volgende:
Stop eens met dat geklop anders pak ik de klopboor er zo nog bij
Schandaligquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope
Sterker nog, ik heb er niet eens een
Ik probeer het maar vind het ook lastigquote:
O, ik wilde net verse slagroom gaan kloppenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:48 schreef Trevland het volgende:
Stop eens met dat geklop anders pak ik de klopboor er zo nog bij
Lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wilde net verse slagroom gaan kloppen.
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wilde net verse slagroom gaan kloppen.
ik zit geneens in TAL en GRTDOJW nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer het maar vind het ook lastig
Ik wel in TAL en lees wat mee in GRTDOJWquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit geneens in TAL en GRTDOJW nog
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
VoH is weer afgelopen.
Gaat het morgen verder, dat verdom ik echt
Ik ook, veel te vaak op tv dat programmaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
VoH is weer afgelopen.
dat dusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
VoH is weer afgelopen.
Coolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
is uit eindelijk
[ afbeelding ]
geworden,
wat vinden jullie ervan?
Nicequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
is uit eindelijk
[ afbeelding ]
geworden,
wat vinden jullie ervan?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[ afbeelding ]
is uit eindelijk
[ afbeelding ]
geworden,
wat vinden jullie ervan?
wow, wat leuk, die kende ik nog niet!quote:
quote:
quote:
Joepiequote:
goed manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Joepie![]()
Bedankt!
Eindcijfer voor Tekenen, sta nu een 9,8 gemiddeld, hoop echt dat het een 10 word
Dat ik een blauw regenpak wil hebbenquote:
het houd ook maar niet op hè?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Moerdijk is nog lang niet afgelopen..
En nee hoor er zijn geen giftige stoffen gemeten bij de brand.
Dikke neus, een grote wolk kankerverwekkende dioxines...
Jaaaaaa, ik zei het al gelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik een blauw regenpak wil hebben
Allebei zou ik overigens niet erg vinden hoor, als ik dat kado zou krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik zei het al gelijk
dat wist ik alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik een blauw regenpak wil hebben
Ja, oppervlaktewater daar kun je beter bij uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Moerdijk is nog lang niet afgelopen..
En nee hoor er zijn geen giftige stoffen gemeten bij de brand.
Dikke neus, een grote wolk kankerverwekkende dioxines...
wat denk je dat er in die rookwolk zat....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, oppervlaktewater daar kun je beter bij uit de buurt blijven.
Douchen en misschien ook wel slapenquote:
Goudkuipjequote:
Das pech voor jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
En zo is mijn vrije vrijdag alweer voorbij
Al een tijd jaquote:
Gelukkig waaide die een voor ons niet zo ongunstige kant opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat denk je dat er in die rookwolk zat....
En maar blijven ontkennen...
beroemd kindquote:
stuartquote:
ze zei alleen douchenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Douchen en misschien ook wel slapen
quote:
Daarom geef ik de 'misschien' toevoeging erbijquote:
zoveel spam ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ook slapen
[..]
Je maakt het er zelf naar
je mond staat open pienquote:
quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 226 suikertaartje
02. 192 goldfinger1963
03. 161 Trevland
04. 156 pgrferrari
05. 149 Stuart
06. 142 DaMart
07. 142 LovelyLady
08. 135 Marijkezwolle
09. 133 Ladylike
10. 130 Koen66
11. 103 Dr_Flash
12. 096 MPG
13. 081 Muck
14. 049 wel.o.k
15. 046 Symphonic
16. 045 Barretje80
17. 043 MaleDuck
18. 041 Giertje
19. 039 Toekito
20. 038 RealZeus
Reeks-statistieken!
Nopequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier toevallig in het bezit van een (sony) ereader?
die geven aan dat ik me zeer voor Fok! inzetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jaarcijfers zeggen toch iets anders
Ik sta er niet inquote:
mijn ma heeft er wel eentje maar weet niet of die van sony is. Maar hoezo?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef Pien85 het volgende:
Zoveel spam ik niet en dan sta je 2equote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef Pien85 het volgende:
En dus spamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die geven aan dat ik me zeer voor Fok! inzet
Nee, ik heb boeken met echte bladzijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:04 schreef Pien85 het volgende:
ik ben vandaag gisteren heel veel hier geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel spam ik niet en dan sta je 2e![]()
ik heb alleen maar kwaliteit postsquote:
Je zit ook pas rond de 40,000 in alleen KSCquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben vandaag gisteren heel veel hier geweest
Kap dan met postenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
En niet janken als ik per ongeluk de lapo hebt
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
Alleen als jij zonder problemen de Wiki en de OP dan doet!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
zolang je dan maar geen snert in de TT zetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
Daar hou ik me niet mee bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als jij zonder problemen de Wiki en de OP dan doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |