Welkom terugquote:
* Stuart geeft DM een pint of Fantaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem meteen even Fanta of zo mee.
Dank je.
Een beetje zout kan geen kwaad en doorgaans houd je juist vocht vast door zout. Maar het is beter dan nietsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar die bevatten toch ook veel zout? dat onttrekt dan toch weer vocht?
truequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetje zout kan geen kwaad en doorgaans houd je juist vocht vast door zout. Maar het is beter dan niets
Heb zelfs nog 2 letters liggen, bedenk ik netquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
Zo, en de laatste chocolade munten moeten er nu ook aan geloven
Trusten PGRquote:
Succes!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
Thuis. Morgen weer werken, dus 5 uur wekker. Gaat nog wat worden
5:00u is zo vroeg dat je er waarschijnlijk geen last van hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
Ga dan naar bedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
Dat is wel heel vroegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
Trusten Marijkequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga ook naar bedLekker slapen
Tot morgen lieve mensen
Sweet dreams meisjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Snel opetenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb zelfs nog 2 letters liggen, bedenk ik net
slaap lekker marijkemeisjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Nee, maar ik krijg hem sowieso nietquote:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg hem sowieso niet
Wat for me! Ik moet ook slapen nuquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot morgen lieve mensen
Dat lijkt zo, kijk maar eens naar de rode:quote:
Ehm, omdat ik hem niet kan bestellen misschienquote:
Een witte taille, kleedt mooi afquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, kijk maar eens naar de rode:
[ afbeelding ]
En wie zegt niet dat iemand het hier niet voor je wil doen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, omdat ik hem niet kan bestellen misschien
Ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wie zegt niet dat iemand het hier niet voor je wil doen?
Trustequote:
Ik heb het al tig keer hier gevraagdquote:
Ja, daar is niet veel voor nodigquote:
Ik vind vrouwen in een satijnen pyjama (broek en jas) wel donders sexy moet ik zeggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, kijk maar eens naar de rode:
[ afbeelding ]
* Stuart stopt er een bloemkool inquote:
Ik zie liever iets korters zeg maarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen in een satijnen pyjama (broek en jas) wel donders sexy moet ik zeggen
HELEMAAL NIKSquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie liever iets korters zeg maar
Weet niet waarom jij daaraan moet denken bij het zien van Stu's regenpakquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen in een satijnen pyjama (broek en jas) wel donders sexy moet ik zeggen
Misschien lijkt het op elkaarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet waarom jij daaraan moet denken bij het zien van Stu's regenpak
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ik ga ook maar eens afsluiten
morgen genoeg te doen
Trusten schatjes
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
morgen genoeg te doen
Trusten schatjes
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
morgen genoeg te doen
Trusten schatjes
Ik heb er nog nooit in geslapenquote:
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |