Ik vond dat het: "NEE! Ga maar klagen bij de NS-Balie!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:58 schreef Crientj het volgende:
[..]
.... Dat mag wel wat minder.
Zal maandag eens kijken op sjors of het daar staat.
Als Kioskmedewerker moet ik hier toch even op reageren. Wij hebben eergisteren in de mail de voorwaarden voor de actie gekregen en daar staat niets vermeld over maandkaarten, dus ik kan me ergens voorstellen dat de medewerker of medewerkster in kwestie hier niet mee akkoord ging.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vond dat het: "NEE! Ga maar klagen bij de NS-Balie!![]()
![]()
" blaffen ook wel wat minder kon.Het is natuurlijk ook gewoon volstrekt kansloos van de NS dat ze consumenten beter informeert dan haar eigen dochterondernemingen en personeel. Of proberen ze vast een voorschotje te nemen op het zelf informeren van de reizigers?
Of de belgen er zo blij mee zijn weet ik niet, ze hebben nog steeds het recht op overpad in Nederland.quote:De IJzeren Rijn is de eerstkomende twintig jaar van de baan. De Duitse regering werkt niet mee aan het opnieuw in gebruik nemen van deze oude, deels vervallen 19e eeuwse railverbinding tussen het Duitse Roergebied en Antwerpen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
[..]
Of de belgen er zo blij mee zijn weet ik niet, ze hebben nog steeds het recht op overpad in Nederland. genoeg aan de Montzenlijn.
Hm, dan weet ik het ook even niet. Zal maandag nog es kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bestelde vanmiddag in Ede-Wageningen een kop koffie bij een Kiosk-meid die mij al zeker 200 keer gezien heeft de afgelopen 2 jaar, en die zei eerst gewoon "1,90" Maar toen ik zei dat ik een maandkaart had was het goed. Ze deed nog wel een beetje moeite om het te controleren, maar meer ook niet. Daar is men in elk geval wel op de hoogte van de actie
Woo gaafquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef James1988 het volgende:
Nu op Veronica: Top Gear. Een race van auto, motor en... stoomlocomotief. Londen naar Edinburgh, over de routes zoals in 1949. Ook oldtimers dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:
En Hammond te zien janken op die motorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef V2 het volgende:
Ohja, die EP is tof. Al was 't maar om Clarkson te zien kolenscheppen![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Temlin het volgende:
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
En Hammond te zien janken op die motor
Nou, liever nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:52 schreef Christiaan het volgende:
Servexsurvey in de mailbox over vis op het station. Denk dat ze een visketen willen beginnen, allerlei vragen over wat voor soort vis je lekker lijkt en zo.
Van de geur van verse kaasbroodjes wordt 'k nu anders ook al niet bepaald blijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:32 schreef V2 het volgende:
[..]
Nou, liever nietruikt straks heel 't station naar vis
Ze vroegen onder meer naar Sushiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Van de geur van verse kaasbroodjes wordt 'k nu anders ook al niet bepaald blij. Ze mogen van mij best een haringtent neerzetten hoor
Welneequote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:32 schreef V2 het volgende:
[..]
Nou, liever nietruikt straks heel 't station naar vis
Maar ze kunnen de aankomst van allenbij wel lekker monteren dat het heel spannend lijkt terwijl May net zo goed al 2 uur had kunnen zitten pimpelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
id zeg![]()
Hoe veel eerder was May nou in die bar dan Clarkson? Zal niet veel meer dan een paar minuten geweest zijn
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ze kunnen de aankomst van allenbij wel lekker monteren dat het heel spannend lijkt terwijl May net zo goed al 2 uur had kunnen zitten pimpelen.
Wij hadden gisteren gewoon 2 papiertjes liggen met daarop de exacte voorwaarden. Volgens mij waren die binnengekomen via de VAR (computer voor kaartverkoop), maar natuurlijk heeft niet elke Kiosk een VAR staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef Zyron het volgende:
[..]
Als Kioskmedewerker moet ik hier toch even op reageren. Wij hebben eergisteren in de mail de voorwaarden voor de actie gekregen en daar staat niets vermeld over maandkaarten, dus ik kan me ergens voorstellen dat de medewerker of medewerkster in kwestie hier niet mee akkoord ging.
Hebben wij niet nee, maar gewoon mailtje van commercie met de nodige info.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:54 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren gewoon 2 papiertjes liggen met daarop de exacte voorwaarden. Volgens mij waren die binnengekomen via de VAR (computer voor kaartverkoop), maar natuurlijk heeft niet elke Kiosk een VAR staan.
Op welk station werk je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Zyron het volgende:
[..]
Hebben wij niet nee, maar gewoon mailtje van commercie met de nodige info.
Dankjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
geh, een Plan V als intercity naar Alkmaar. top.
12:39 was ie op Zaandam. somda zat ernaast met de materieelvoorspelling.
Dat zei ik helemaal niet. Ik was toen niet eens online.quote:
Het ging over mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet. Ik was toen niet eens online.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging over mijEn een andere sukkel die zich ziggy noemt
Autodropquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
Ja zo is het wel goed ja. Hierna stop ik ook met spammen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel is de ideale groepsgrootte? Ik denk dat we zo met best een ideaal groepje zijn eigenlijk
quote:
En zo is het bier niet in 5 minuutjes opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef dennistd het volgende:
Lijkt mij ook, kun je met 2 vierzitters af
Starbucks Koffie. Alleen maar om jou te pesten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat wordt er in de Fyra getapt eigenlijk??
Wat zegt de reisplanner of de supportersclub?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er na voetbalwedstrijden extra treinen worden ingezet ?
Ik ben namelijk van plan om met een paar maten naar Ajax - Anderlecht te gaan op 24 feb.
De wedstrijd begint om 21.05 en eindigt dus ongeveer rond 22.50.
Mocht het nog verlenging worden, dan ga ik de laatste trein niet redden.
Hoop dat ik in het goede topic heb gepost.
Reisplanner zegt dat er om 23:04 en 23:34 een trein gaat, die eerste haal ik sowieso niet. De tweede haal ik niet als er verlenging komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat zegt de reisplanner of de supportersclub?
Grmpfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Starbucks Koffie. Alleen maar om jou te pesten.
Hee dat was woensdag ook al zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:59 schreef greavy het volgende:
Gevolg bleef wel dat de Stoptrein Amersfoort-Barneveld Centrum opgeheven werd voor de rest van de dag in verband met tekort aan materieel.
Er zullen misschien best wat extra treinen ingezet worden, maar dat zal meer in Amsterdam zelf zijn en niet helemaal naar Apeldoorn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er na voetbalwedstrijden extra treinen worden ingezet ?
Ik ben namelijk van plan om met een paar maten naar Ajax - Anderlecht te gaan op 24 feb.
De wedstrijd begint om 21.05 en eindigt dus ongeveer rond 22.50.
Mocht het nog verlenging worden, dan ga ik de laatste trein niet redden.
Hoop dat ik in het goede topic heb gepost.
Bavaria? Dat is niet te zuipenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Peter het volgende:
Dat geven ze dan weer niet aan... http://www.nshispeed.nl/nl/fyra/catering-aan-boord-van-fyra
Gezien de oude railcateringkarretjes.. Blikjes bier en plastic bekers.. Bavaria? ( of wat verkoopt Servex?)
Dan wordt het bij een supermarkt drank inslaan dat wel van smaak isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bavaria? Dat is niet te zuipen
oke, bedankt voor de info (Y)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zullen misschien best wat extra treinen ingezet worden, maar dat zal meer in Amsterdam zelf zijn en niet helemaal naar Apeldoorn.
Oh nee, ik weet dat daar veel beter bier is, zolang ze geen Becks voor zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dudes
Zowel in de ICE als in de Pimpel is WEL goed bier te krijgen. Laten we niet doen alsof er een probleem ontstaat doordat er voor 12 uur geen goed bier te krijgen is
Denk toch dat je dat het beste met de supportersvereniging of met de club kunt kortsluiten. Zij zijn uiteindelijk degenen die vragen om die extra treinen. Zij regelen dat met de vervoerder (NS meestal). Dus zij weten dat als eerste, lijkt mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:58 schreef snellehenk het volgende:
[..]
oke, bedankt voor de info (Y)
weet je toevallig ook wanneer deze informatie op internet komt te staan?
of komt dat pas rond de tijd van de wedstrijd?
Franziskaner Hefe Weizen hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet dat daar veel beter bier is, zolang ze geen Becks voor zetten.
Als we niet in een Plan V als ICE terecht komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dudes
Zowel in de ICE als in de Pimpel is WEL goed bier te krijgen. Laten we niet doen alsof er een probleem ontstaat doordat er voor 12 uur geen goed bier te krijgen is
Boeiendquote:Op zondag 9 januari 2011 00:58 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Als we niet in een Plan V als ICE terecht komen.
fotoos? Ik wil best een Protos zien die een V'tje sleeptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:59 schreef greavy het volgende:
Defecte trein op de Valleilijn:![]()
Ik was één van de gelukkige reizigers in de V 867. Net na vertrek in Ede Centrum (rond 9:00?) werd er erg traag opgetrokken, en viel de tractie in één keer weg. Opnieuw opbouwen hielp niet. Een een of andere tractiekabel bleek stuk te zijn...
Uiteindelijk kwam de Protos 5035 leeg aan bij de 867 en werd pneumatisch gekoppeld, pantografen naar beneden van de 867. In Lunteren werd het stel ontruimd, iedereen moest met de Protos mee. In Barneveld Centrum werd iedereen verzocht de trein te verlaten en naar spoor 1 te gaan, alwaar een Protos zou komen die de reizigers mee zou nemen naar Amf etc.
Uiteindelijk kwam voor de CXX5035+867 het sein veilig, maar er kwam geen protos aan.. En hij wou niet weg zonder dat hij wist dat wij echt vervangend vervoer kregen. De Machinist had het sein laten herroepen en de slagbomen weer open. Iedereen mocht terug naar de CXX5035. De 867 nog op sleeptouw. Er werd met hoogstens 40 km/h doorgereden naar Amersfoort. De 867 werd later naar de Bokkeduinen gesleept en de Protos ging weer fijn pendelen. Gevolg bleef wel dat de Stoptrein Amersfoort-Barneveld Centrum opgeheven werd voor de rest van de dag in verband met tekort aan materieel.
Op deze pagina staat wel wat: http://langsderails.nl/nieuw/index.htmquote:Op zondag 9 januari 2011 01:22 schreef bork het volgende:
[..]
fotoos? Ik wil best een Protos zien die een V'tje sleept
Slecht plan: de kans is groot dat ie keert op de volgende ICE, en dan zit je van 13.55u tot 16.05u vast in Emmerich...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, plan V in Emmerichmooie fotoos
En terug moeten ze toch
Leuke combi, alleen nog even goed husselenquote:Broek53 op somda:
De grootste kans is dat binnenkort een stam gevormd wordt van de drie minst-beschadigde ICR's en drie of vier I6/I10-rijtuigen. Die blijft dan voorlopig in dienst, omdat de drie meest beschadigde ICR naar Haarlem moeten voor herstel.
Ja, daar sta ik. Alhoewel niet veel zichtbaar. Ik sta in een hesje achter diegene met dat hesje en oranje rugzak.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta je ook bij dat groepje op die foto van Nico SPilt greavy?
Zo'n site is het hier nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef greavy het volgende:
Owja. Even voordat mensen gaan zeuren: Die 2 laatste foto's heb ik niet vanaf niet-bevoegd terrein gemaakt. Daar mag ik komen..
quote:
Treinomlopen zijn niet echt te voorspellen nu, ze gooien erin wat er toevallig is.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:28 schreef Yreal het volgende:
Weet iemand welk mat er rijdt op leiden -> diemen zuid op zondag avond?
Normaal gesproken DD-AR aangevuld met wat Matjes. Is de afgelopen weken eigenlijk niet echt anders dan normaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Treinomlopen zijn niet echt te voorspellen nu, ze gooien erin wat er toevallig is.
Meestal rijdt daar gewoon DD-AR of SGM geloof ik
Je mag toch geen dingen met dieselmotor vervoeren?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:47 schreef Yreal het volgende:
Ik ga mischien een poging doen om een Snorfiets te vervoeren per trein. Maar dan heb ik er niet zoveel aan als er SGM rijdt. In DD-AR of DDM-1 past het prima
Dat was al wel voorbijgekomen, maar nog niet dat het officieel bevestigd was volgens mij. Ga mij er binnenkort dan toch eens aan wagen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Bitlord het volgende:
Was dit al langsgekomen:
"Vanaf 10 januari 2011 kan met een Studenten OV-chipkaart bij NS op saldo gereisd worden. Het is ook nog mogelijk om met een papieren vervoerbewijs met 40 % reductie te reizen. Je moet dan niet inchecken, anders betaal je twee keer."
Dit is het einde van mijn bezoeken aan de kaartautomaat!
Bron
Hij rijdt op mengsmeerquote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Je mag toch geen dingen met dieselmotor vervoeren?
10 euro incheck borg?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Bitlord het volgende:
Was dit al langsgekomen:
"Vanaf 10 januari 2011 kan met een Studenten OV-chipkaart bij NS op saldo gereisd worden. Het is ook nog mogelijk om met een papieren vervoerbewijs met 40 % reductie te reizen. Je moet dan niet inchecken, anders betaal je twee keer."
Bron
D'r staat alleen weer nergens of je eerst Reizen op saldo bij de NS moet aanvragen of dat het gelijk werkt..quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Bitlord het volgende:
Was dit al langsgekomen:
Bron
Onzin. Als ik incheck met mijn studentenkaart staat er weekOV gratis.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:27 schreef Peter het volgende:
[..]
D'r staat alleen weer nergens of je eerst Reizen op saldo bij de NS moet aanvragen of dat het gelijk werkt..
En kennelijk berekent NS altijd 40% korting, ook als je tijdens vrij reizen per ongeluk incheckt.
Op mijn VDU moest ik reizen op saldo wel apart activeren anders hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
Je hebt 2 NS producten op je kaart staan, dus dit hoeft niet geactiveerd te worden denk ik.
Tegenwoordig is dat al standaard geactiveerd ...quote:Op zondag 9 januari 2011 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op mijn VDU moest ik reizen op saldo wel apart activeren anders hoor
De OV-chipkaart site geeft anders nog altijd aan dat je niet moet inchecken bij de trein. Geen uitzonderingen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef Hugo__Boss het volgende:
Je hebt 2 NS producten op je kaart staan, dus dit hoeft niet geactiveerd te worden denk ik. Doordeweeks vrij reizen ging altijd al met inchecken. In het weekend inchecken geeft een flinke foutmelding.
Oh okee, wist ik nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat al standaard geactiveerd ...
Overal uit en incheckenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef Ireyon het volgende:
Reizen op Saldo gaat natuurlijk niet werken met een rondrit
Dan gaat het natuurlijk wel schoftig veel geld kosten natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef Peter het volgende:
[..]
Overal uit en inchecken
Even lunchen en je overstaprecht is foetsie.
'k Las dat stuk en dachtquote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat gaan we niet doen. Dan wordt het precies zoeen schertsvertoning als die jongens die een hobbyrondje maakten en toen met een halve bladzijde in de Metro kregen als "De Ultieme OV-Test"![]()
En dan het hele artikel vollullen over het bier in de pimpel.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat gaan we niet doen. Dan wordt het precies zoeen schertsvertoning als die jongens die een hobbyrondje maakten en toen met een halve bladzijde in de Metro kregen als "De Ultieme OV-Test"![]()
We gaan gewoon een leuk rondje maken
Uhuh, zo'n goed product is de chipkaartquote:Op zondag 9 januari 2011 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaat het natuurlijk wel schoftig veel geld kosten natuurlijk
*zwaai* toevallig ben ik vandaag net vrij. Loket zat op de plek waar Kiosk nu zitquote:Op zondag 9 januari 2011 15:19 schreef Hugo__Boss het volgende:
Zo, ben op station Emmen. Voor de verandering hoef ik geen kaartje te kopen op zondagWat een verlaten boel is het hier toch, alleen de kiosk is open, NS loket lijkt jaren geleden al gesloten, treintijden van de vorige dienstregeling hangen er nog. Er staan nog net een paar OV chipkaart paaltjes. Sneltrein rijdt niet tot 4 uur, lijkt me meer dan logisch als je het aantal mensen ziet.
Gelukkig heb ik laptop + dongle bij me, anders was het wachten nogal saai
Kijk, vandaar. Ik verwachtte inderdaad dat we op Emmen Zuid zouden stoppen, maar heel station Emmen Zuid heb ik niet gezien. Nog niet afgebouwd?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef Zyron het volgende:
[..]
*zwaai* toevallig ben ik vandaag net vrij. Loket zat op de plek waar Kiosk nu ziten idd, de tijden van vorig jaar hangen er nog. Is gedaan omdat lastminute werd besloten om Emmen Bargeres langer open te houden. Alleen vertrektijd sneltrein klopt zodoende niet, dat moet .08 zijn ipv .09.
Geen last van zwervers in de hal?
Er schijnt nog zoiets te bestaan als internet en telefonie. Zou men al zo ver zijn daar in Emmen?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Nee joh, er was haast niemand. Nog 3 andere mensen die zaten te wachten. Maar waar kan je dan terecht als je vragen hebt over je OV Chipkaart? Hoorde daar een keer een paar oudjes praten die zeiden dat je toch echt naar Zwolle moest als je wat geregeld wou hebben
Ja maar voor iets simpels als automatisch opladen moet je toch echt naar Zwolle.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Er schijnt nog zoiets te bestaan als internet en telefonie. Zou men al zo ver zijn daar in Emmen?
Inderdaad, of je studentenreisproduct ophalen. Maar er zal toch wel ergens in Emmen een automaatje te vinden zijn zeker? Trouwens, kan het zijn dat ik die in de kiosk niet toch heb gezien..quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja maar voor iets simpels als automatisch opladen moet je toch echt naar Zwolle.
Dat kan toch gewoon via Mijn OV-Chipkaart online geregeld wordenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja maar voor iets simpels als automatisch opladen moet je toch echt naar Zwolle.
Het activeren van automatisch opladen gaat lang niet altijd bij de automaat. Hoe het precies zit, is een van de best bewaarde geheimen, maar bij sommige volstaat eenmalig geld op je kaart zetten voor het activeren, anderen moeten zich met legitimatie melden bij een NS/GVB/etc-balie.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:58 schreef Zyron het volgende:
Het aanvragen van automatisch opladen gebeurt online, het activeren gaat bij zo'n kleine gele automaat alwaar ook studenten OV's geactiveerd moeten worden. Het activeren van bijv. reizen op saldo bij NS of je VDU dient wel weer bij een NS-kaartautomaat te gebeuren.
In elk geval hebben wij in Emmen zo'n klein geel monster in de hoek staan, dus dat is allemaal geen probleem. Als het maar niet verder gaat dan dingen activeren en het opladen dan zit het allemaal wel snor en inmiddels hebben wij als Kioskpersoneel daar genoeg ervaring mee, hoewel het eigenlijk niet ons probleem is.
Ja het is echt heel raar en onduidelijk, maar het zou best kunnen dat het alleen op die manier moet bij een Connexxionactie van een tijdje geleden. M'n moeder had via die actie een kaart + automatisch opwaarderen aangevraagd en die moest het in elk geval zo doen. Ook zijn het steeds minder mensen die met de vraag van het opladen komen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Zyron het volgende:
Is bij ons slechts een kwestie van bestelling ophalen op zo'n kleine gele automaat.. beetje vreemde gang van zaken als het zo verschilt. Snap ook wel dat mensen er dan kotsbeu vanworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |