Dankjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
geh, een Plan V als intercity naar Alkmaar. top.
12:39 was ie op Zaandam. somda zat ernaast met de materieelvoorspelling.
Dat zei ik helemaal niet. Ik was toen niet eens online.quote:
Het ging over mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet. Ik was toen niet eens online.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging over mijEn een andere sukkel die zich ziggy noemt
Autodropquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
Ja zo is het wel goed ja. Hierna stop ik ook met spammen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel is de ideale groepsgrootte? Ik denk dat we zo met best een ideaal groepje zijn eigenlijk
quote:
En zo is het bier niet in 5 minuutjes opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef dennistd het volgende:
Lijkt mij ook, kun je met 2 vierzitters af
Starbucks Koffie. Alleen maar om jou te pesten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat wordt er in de Fyra getapt eigenlijk??
Wat zegt de reisplanner of de supportersclub?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er na voetbalwedstrijden extra treinen worden ingezet ?
Ik ben namelijk van plan om met een paar maten naar Ajax - Anderlecht te gaan op 24 feb.
De wedstrijd begint om 21.05 en eindigt dus ongeveer rond 22.50.
Mocht het nog verlenging worden, dan ga ik de laatste trein niet redden.
Hoop dat ik in het goede topic heb gepost.
Reisplanner zegt dat er om 23:04 en 23:34 een trein gaat, die eerste haal ik sowieso niet. De tweede haal ik niet als er verlenging komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat zegt de reisplanner of de supportersclub?
Grmpfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Starbucks Koffie. Alleen maar om jou te pesten.
Hee dat was woensdag ook al zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:59 schreef greavy het volgende:
Gevolg bleef wel dat de Stoptrein Amersfoort-Barneveld Centrum opgeheven werd voor de rest van de dag in verband met tekort aan materieel.
Er zullen misschien best wat extra treinen ingezet worden, maar dat zal meer in Amsterdam zelf zijn en niet helemaal naar Apeldoorn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er na voetbalwedstrijden extra treinen worden ingezet ?
Ik ben namelijk van plan om met een paar maten naar Ajax - Anderlecht te gaan op 24 feb.
De wedstrijd begint om 21.05 en eindigt dus ongeveer rond 22.50.
Mocht het nog verlenging worden, dan ga ik de laatste trein niet redden.
Hoop dat ik in het goede topic heb gepost.
Bavaria? Dat is niet te zuipenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Peter het volgende:
Dat geven ze dan weer niet aan... http://www.nshispeed.nl/nl/fyra/catering-aan-boord-van-fyra
Gezien de oude railcateringkarretjes.. Blikjes bier en plastic bekers.. Bavaria? ( of wat verkoopt Servex?)
Dan wordt het bij een supermarkt drank inslaan dat wel van smaak isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bavaria? Dat is niet te zuipen
oke, bedankt voor de info (Y)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zullen misschien best wat extra treinen ingezet worden, maar dat zal meer in Amsterdam zelf zijn en niet helemaal naar Apeldoorn.
Oh nee, ik weet dat daar veel beter bier is, zolang ze geen Becks voor zetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dudes
Zowel in de ICE als in de Pimpel is WEL goed bier te krijgen. Laten we niet doen alsof er een probleem ontstaat doordat er voor 12 uur geen goed bier te krijgen is
Denk toch dat je dat het beste met de supportersvereniging of met de club kunt kortsluiten. Zij zijn uiteindelijk degenen die vragen om die extra treinen. Zij regelen dat met de vervoerder (NS meestal). Dus zij weten dat als eerste, lijkt mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:58 schreef snellehenk het volgende:
[..]
oke, bedankt voor de info (Y)
weet je toevallig ook wanneer deze informatie op internet komt te staan?
of komt dat pas rond de tijd van de wedstrijd?
Franziskaner Hefe Weizen hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet dat daar veel beter bier is, zolang ze geen Becks voor zetten.
Als we niet in een Plan V als ICE terecht komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dudes
Zowel in de ICE als in de Pimpel is WEL goed bier te krijgen. Laten we niet doen alsof er een probleem ontstaat doordat er voor 12 uur geen goed bier te krijgen is
Boeiendquote:Op zondag 9 januari 2011 00:58 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Als we niet in een Plan V als ICE terecht komen.
fotoos? Ik wil best een Protos zien die een V'tje sleeptquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:59 schreef greavy het volgende:
Defecte trein op de Valleilijn:![]()
Ik was één van de gelukkige reizigers in de V 867. Net na vertrek in Ede Centrum (rond 9:00?) werd er erg traag opgetrokken, en viel de tractie in één keer weg. Opnieuw opbouwen hielp niet. Een een of andere tractiekabel bleek stuk te zijn...
Uiteindelijk kwam de Protos 5035 leeg aan bij de 867 en werd pneumatisch gekoppeld, pantografen naar beneden van de 867. In Lunteren werd het stel ontruimd, iedereen moest met de Protos mee. In Barneveld Centrum werd iedereen verzocht de trein te verlaten en naar spoor 1 te gaan, alwaar een Protos zou komen die de reizigers mee zou nemen naar Amf etc.
Uiteindelijk kwam voor de CXX5035+867 het sein veilig, maar er kwam geen protos aan.. En hij wou niet weg zonder dat hij wist dat wij echt vervangend vervoer kregen. De Machinist had het sein laten herroepen en de slagbomen weer open. Iedereen mocht terug naar de CXX5035. De 867 nog op sleeptouw. Er werd met hoogstens 40 km/h doorgereden naar Amersfoort. De 867 werd later naar de Bokkeduinen gesleept en de Protos ging weer fijn pendelen. Gevolg bleef wel dat de Stoptrein Amersfoort-Barneveld Centrum opgeheven werd voor de rest van de dag in verband met tekort aan materieel.
Op deze pagina staat wel wat: http://langsderails.nl/nieuw/index.htmquote:Op zondag 9 januari 2011 01:22 schreef bork het volgende:
[..]
fotoos? Ik wil best een Protos zien die een V'tje sleept
Slecht plan: de kans is groot dat ie keert op de volgende ICE, en dan zit je van 13.55u tot 16.05u vast in Emmerich...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bedoel, plan V in Emmerichmooie fotoos
En terug moeten ze toch
Leuke combi, alleen nog even goed husselenquote:Broek53 op somda:
De grootste kans is dat binnenkort een stam gevormd wordt van de drie minst-beschadigde ICR's en drie of vier I6/I10-rijtuigen. Die blijft dan voorlopig in dienst, omdat de drie meest beschadigde ICR naar Haarlem moeten voor herstel.
Ja, daar sta ik. Alhoewel niet veel zichtbaar. Ik sta in een hesje achter diegene met dat hesje en oranje rugzak.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta je ook bij dat groepje op die foto van Nico SPilt greavy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |