Ik vond dat het: "NEE! Ga maar klagen bij de NS-Balie!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:58 schreef Crientj het volgende:
[..]
.... Dat mag wel wat minder.
Zal maandag eens kijken op sjors of het daar staat.
Als Kioskmedewerker moet ik hier toch even op reageren. Wij hebben eergisteren in de mail de voorwaarden voor de actie gekregen en daar staat niets vermeld over maandkaarten, dus ik kan me ergens voorstellen dat de medewerker of medewerkster in kwestie hier niet mee akkoord ging.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vond dat het: "NEE! Ga maar klagen bij de NS-Balie!![]()
![]()
" blaffen ook wel wat minder kon.Het is natuurlijk ook gewoon volstrekt kansloos van de NS dat ze consumenten beter informeert dan haar eigen dochterondernemingen en personeel. Of proberen ze vast een voorschotje te nemen op het zelf informeren van de reizigers?
Of de belgen er zo blij mee zijn weet ik niet, ze hebben nog steeds het recht op overpad in Nederland.quote:De IJzeren Rijn is de eerstkomende twintig jaar van de baan. De Duitse regering werkt niet mee aan het opnieuw in gebruik nemen van deze oude, deels vervallen 19e eeuwse railverbinding tussen het Duitse Roergebied en Antwerpen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
[..]
Of de belgen er zo blij mee zijn weet ik niet, ze hebben nog steeds het recht op overpad in Nederland. genoeg aan de Montzenlijn.
Hm, dan weet ik het ook even niet. Zal maandag nog es kijken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bestelde vanmiddag in Ede-Wageningen een kop koffie bij een Kiosk-meid die mij al zeker 200 keer gezien heeft de afgelopen 2 jaar, en die zei eerst gewoon "1,90" Maar toen ik zei dat ik een maandkaart had was het goed. Ze deed nog wel een beetje moeite om het te controleren, maar meer ook niet. Daar is men in elk geval wel op de hoogte van de actie
Woo gaafquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef James1988 het volgende:
Nu op Veronica: Top Gear. Een race van auto, motor en... stoomlocomotief. Londen naar Edinburgh, over de routes zoals in 1949. Ook oldtimers dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:
En Hammond te zien janken op die motorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef V2 het volgende:
Ohja, die EP is tof. Al was 't maar om Clarkson te zien kolenscheppen![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Temlin het volgende:
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
En Hammond te zien janken op die motor
Nou, liever nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:52 schreef Christiaan het volgende:
Servexsurvey in de mailbox over vis op het station. Denk dat ze een visketen willen beginnen, allerlei vragen over wat voor soort vis je lekker lijkt en zo.
Van de geur van verse kaasbroodjes wordt 'k nu anders ook al niet bepaald blijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:32 schreef V2 het volgende:
[..]
Nou, liever nietruikt straks heel 't station naar vis
Ze vroegen onder meer naar Sushiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:43 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Van de geur van verse kaasbroodjes wordt 'k nu anders ook al niet bepaald blij. Ze mogen van mij best een haringtent neerzetten hoor
Welneequote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:32 schreef V2 het volgende:
[..]
Nou, liever nietruikt straks heel 't station naar vis
Maar ze kunnen de aankomst van allenbij wel lekker monteren dat het heel spannend lijkt terwijl May net zo goed al 2 uur had kunnen zitten pimpelen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
id zeg![]()
Hoe veel eerder was May nou in die bar dan Clarkson? Zal niet veel meer dan een paar minuten geweest zijn
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ze kunnen de aankomst van allenbij wel lekker monteren dat het heel spannend lijkt terwijl May net zo goed al 2 uur had kunnen zitten pimpelen.
Wij hadden gisteren gewoon 2 papiertjes liggen met daarop de exacte voorwaarden. Volgens mij waren die binnengekomen via de VAR (computer voor kaartverkoop), maar natuurlijk heeft niet elke Kiosk een VAR staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef Zyron het volgende:
[..]
Als Kioskmedewerker moet ik hier toch even op reageren. Wij hebben eergisteren in de mail de voorwaarden voor de actie gekregen en daar staat niets vermeld over maandkaarten, dus ik kan me ergens voorstellen dat de medewerker of medewerkster in kwestie hier niet mee akkoord ging.
Hebben wij niet nee, maar gewoon mailtje van commercie met de nodige info.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:54 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren gewoon 2 papiertjes liggen met daarop de exacte voorwaarden. Volgens mij waren die binnengekomen via de VAR (computer voor kaartverkoop), maar natuurlijk heeft niet elke Kiosk een VAR staan.
Op welk station werk je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:42 schreef Zyron het volgende:
[..]
Hebben wij niet nee, maar gewoon mailtje van commercie met de nodige info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |