Dankjequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
geh, een Plan V als intercity naar Alkmaar. top.
12:39 was ie op Zaandam. somda zat ernaast met de materieelvoorspelling.
Dat zei ik helemaal niet. Ik was toen niet eens online.quote:
Het ging over mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat zei ik helemaal niet. Ik was toen niet eens online.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het ging over mijEn een andere sukkel die zich ziggy noemt
Autodropquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
Ja zo is het wel goed ja. Hierna stop ik ook met spammen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel is de ideale groepsgrootte? Ik denk dat we zo met best een ideaal groepje zijn eigenlijk
quote:
En zo is het bier niet in 5 minuutjes opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef dennistd het volgende:
Lijkt mij ook, kun je met 2 vierzitters af
Starbucks Koffie. Alleen maar om jou te pesten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat wordt er in de Fyra getapt eigenlijk??
Wat zegt de reisplanner of de supportersclub?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er na voetbalwedstrijden extra treinen worden ingezet ?
Ik ben namelijk van plan om met een paar maten naar Ajax - Anderlecht te gaan op 24 feb.
De wedstrijd begint om 21.05 en eindigt dus ongeveer rond 22.50.
Mocht het nog verlenging worden, dan ga ik de laatste trein niet redden.
Hoop dat ik in het goede topic heb gepost.
Reisplanner zegt dat er om 23:04 en 23:34 een trein gaat, die eerste haal ik sowieso niet. De tweede haal ik niet als er verlenging komt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat zegt de reisplanner of de supportersclub?
Grmpfquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Starbucks Koffie. Alleen maar om jou te pesten.
Hee dat was woensdag ook al zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:59 schreef greavy het volgende:
Gevolg bleef wel dat de Stoptrein Amersfoort-Barneveld Centrum opgeheven werd voor de rest van de dag in verband met tekort aan materieel.
Er zullen misschien best wat extra treinen ingezet worden, maar dat zal meer in Amsterdam zelf zijn en niet helemaal naar Apeldoorn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:48 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er na voetbalwedstrijden extra treinen worden ingezet ?
Ik ben namelijk van plan om met een paar maten naar Ajax - Anderlecht te gaan op 24 feb.
De wedstrijd begint om 21.05 en eindigt dus ongeveer rond 22.50.
Mocht het nog verlenging worden, dan ga ik de laatste trein niet redden.
Hoop dat ik in het goede topic heb gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |