quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder haalde Morris een keer op op de crèche. Toen is ze met de juf een hele discussie aangegaan over zijn shirt. het kon nl. onmogelijk van Morris zijn, want 'het stond hem voor geen meter'.
Dus wel....
Belde ze mij, hoe ik in godsnaam zo'n lelijk shirt had kunnen kopen....
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik heb net alles achter elkaar zitten lezen en dan denk ik dat juist door de emoties van de discussie de dingen anders opgevat worden! Lees het morgen allemaal nog maar eens terugquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
en dat is nou het grote nadeel van internet... er zijn geen zichbare emoties. Wat ik bedoel kan jij heel anders interpreteren terwijl we hetzelfde bedoelen.
Dat zeg ik toch ook niet, dat er iets mis is met mijn manier?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik denk ik niet (genoeg) na over dingen, doe het ook vaak intuitief of inherent aan mijn eigen opvoeding..
Daar is toch niks mis mee? Als jij je er prettig bij voelt, waarom zou je het ineens anders gaan doen.
maar dat zeg ik toch ook niet...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat er iets mis is met mijn manier?
Ik zeg alleen dat ik het fijn vind om de manieren van anderen te lezen. Dat vind ik interessant en leerzaam. Beetje zelfreflectie, hou ik wel van.
Ze zegt toch ook niet dat jij zegt dat je dat zegt dat dat mis is?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, dat er iets mis is met mijn manier?
Ik zeg alleen dat ik het fijn vind om de manieren van anderen te lezen. Dat vind ik interessant en leerzaam. Beetje zelfreflectie, hou ik wel van.
Nou zijn we dus gewoon waar we met z'n allen wezen moete, lijkt me?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
maar dat zeg ik toch ook niet...
ik vind het interessant om te lezen hoe anderen het doen, maar het zou voor mijn geen reden zijn om mijn manier te veranderen.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou zijn we dus gewoon waar we met z'n allen wezen moete, lijkt me?
Goede eindconclusie dan?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens mij is iedereen het stiekem toch wel met elkaar eens dat de gesprekken nuttig zijn. Maar misschien moeten we onszelf eens wat minder snel in hokjes stoppen, of minder bang zijn dat andere mensen ons in hokjes stoppen.
Als ik er eentje uitpik: miss, jij hebt hierboven wat geschreven over gezien worden als een krampachtige moeder. Zo kom je op mij in ieder geval niet over. Wel als iemand die met veel liefde met haar kind bezig is, zich zo nu en dan eens wat snel aangevallen voelt en bang is dat ze gezien wordt als een krampachtige moeder. Maar dat is heel wat anders!
Zo kan ik ook voorbeelden aandragen van mensen die bang zijn om gezien te worden als een ontaarde moeder, of wat voor moeder dan ook. Maar volgens mij mogen we elkaar hier wel een beetje credits geven, we zijn niet de domsten hier en we kunnen allemaal best wel verder kijken dan onze neus lang is. Je zit echt niet zo snel in een hokje als je zelf misschien soms denkt (of bang bent...).
Hmmm en het staat er nog steeds niet helemaal zoals ik het zou willen zeggen, maar ik kan er even niks beters van maken. Maar jullie vatten 'm wel, toch?
Hij was leuk hè? Ik moest er zelf om lachen toen ik het dacht.quote:
Man dat je d'r zit!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik lach ook om m'n eigen scheten trouwens.
*burp. Net stond ik me nog hardop af te vragen of ik zou gaan douchen als ruikend tussen m'n tieten en krabbend aan m'n reet. Met de conclusie dat het eigenlijk wel nodig was maar ik geen zin had.quote:
whaha hier ook!quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Memmel het volgende:
Oeke
Morris doet dat ook, en meestal eindigt het dan in een soort spuug/kwijlfestijn.
Wat niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Memmel het volgende:
Oeke
Morris doet dat ook, en meestal eindigt het dan in een soort spuug/kwijlfestijn.
Jammer, vind het af en toe best lekker een klap op m'n reet.quote:
Het begroot me zo hè (is dat een Friesisme? Ik weet het even niet te vertalen). Mijn arme manneke dat 'gewoon niet fit' leek, heeft een oorontsteking. Ik heb morgen eigenlijk een lunch, maar heb hem afgezegd. Mijn studiegenoten kunnen best zonder me, Thijs niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef Kersjes het volgende:
Agossie toch, arme Thijs![]()
Hopelijk knapt hij gauw weer op door de ab. Anders misschien een paracetamol voor vannacht? kan hij misschien wat beter slapen, dat scheelt een hoop als je ziek bent.
Grappig, die van mij denkt ook dat pcm alleen nodig is bij koorts en niet bij pijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef McLaura het volgende:
De nacht ging goed! Thijs was om 9:00 wakker, en is nu een beetje aan het rondkeutelen met speen in zijn mond en Bumba op tv. Hij heeft geen koorts, maar wel een pcm gekregen. H vond het niet nodig 'want hij had geen koorts' maar als wij oorpijn of keelpijn hebben pakken we toch ook pcm? Hij heeft dus een babyzetpil gekregen (120 mg).
Ik merk dat ik juist bij ons thuis degene ben die wat terughoudender is met de pcm... terwijl het toch vaak wel het beste blijkt te zijn (na een uur huilen en aandringen van manlief).quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:16 schreef Xenia het volgende:
[..]
Grappig, die van mij denkt ook dat pcm alleen nodig is bij koorts en niet bij pijn![]()
Fijn dat de nacht goed ging McLaura!
Iris ook ziekBeterschap.
Hoe gaat het met Minke's oogjes?
Vandaag lekker vrij en heel veel tijd om te knuffelen en kroelen.
Fijn dat ie weer een beetje is opgeknapt. Mijn huisarts drukte mij juist op het hart om goed pcm te geven bij oorontstekingen ook zonder koorts omdat het zo verschrikkelijk pijnlijk is. Ik vond het alleen zo moeilijk in te schatten wanneer je dan weer moet stoppen. hopelijk is ie gauw weer opgeknapt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef McLaura het volgende:
Hai iedereen en oehhhhhhh aaaaaaahhhhhhhhhh (I wanna knohohohohohoooow if you be my girl) voor Stef.
De nacht ging goed! Thijs was om 9:00 wakker, en is nu een beetje aan het rondkeutelen met speen in zijn mond en Bumba op tv. Hij heeft geen koorts, maar wel een pcm gekregen. H vond het niet nodig 'want hij had geen koorts' maar als wij oorpijn of keelpijn hebben pakken we toch ook pcm? Hij heeft dus een babyzetpil gekregen (120 mg).
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Het schijnt dat ik me per vandaag hier mag melden.
Dus bij dezen.
Aviva is vandaag 1 jaar geworden!
Klein fotootje ter illustratie hoe ze er ook alweer uitziet
[ afbeelding ]
En vanochtend met haar verjaardagscadeau (waar Eli ook heel blij mee is)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef Ca.ra het volgende:
Zeker gezellig. Onze mannen mopperen altijd dat wij veeeeel te lang bij elkaar blijven plakken. 'Even' bij Asy langs gaan lukt mij nooit. En nu de jongens wat ouder worden wordt het eigenlijk nog steeds leuker omdat je die twee zo leuk samen ziet scharrelen. Ik kan soms haast niet wachten tot ze straks écht samen kunnen spelen. Buiten spelen met de bal, of samen met de treinbaan...
Het is een mooi en onverwacht cadeau, dat ik zomaar zo'n lieve vriendin erbij heb gekregen via Fok.
Ja, op zich wel. Volgens mij slaat de antibiotica snel aan, want hij had vanmiddag alweer 'grapjes'.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef _Bar_ het volgende:
Thijs ben je alweer een beetje aan het opknappen?
Eensch!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Zomaar ineens 4 kiezenAch, ze moeten er toch eens komen, net zo gemakkelijk allemaal in eens dan
Gezellig Ca.ra, zo'n minimeetje
Sserpente: agree to disagree, iets waar ik erg in geloof, maar ik heb wel ondervonden dat veel mensen daar moeite mee hebben.
Ja ze is weer gaan slapen en met de handschoentjes had het gelukkig niets te maken, daar doet ze wonder boven wonder helemaal niet moeilijk over. Onze aanpak lijkt te werken, maar om de gewoonte echt te doorbreken zullen we nog een flinke poos moeten volhouden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, balen van vannacht, Sorbo. Is ze weer gaan slapen met handschoentjes aan? En frunnikt ze nu overdag nog?
Het wad heel gezellig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Memmel het volgende:
Morris en Tess hebben vanmorgen de boel hier verbouwd. Zo grappig om te zien dat Tess dan echt een meid is en eigenlijk meer naar Anna trekt en Morris bijzonder fysiek is ingesteld. Die moet eerst drie rondjes rennen voordat ie landt, zeg maar.
En Beppie van TF was er ook. <3
Ja dat is je geraden, je moet wel Oeh! en Ah! zeggen bij mijn filmpje hoor. En smelten van schattigheid!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Sorbootje het volgende:
Verder reageer ik morgen wel weer. Ben moe!
neeeej die heb ik gemaakt.. maar ze kan wel draaiendraaiendraaien... en dan wordt dat hele grote "cirkels". Ik moest bij d'r zitten... mama tekuh!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:45 schreef Kersjes het volgende:
Tess![]()
Maar heeft ze die cirkeltjes ook zelf gemaakt?![]()
Trix![]()
Wasco heeft ook nadelen he? Zodar het op de grond rolt is het meestal stuk. En sommige kleintjes vinden het schijnbaar lekker, mijn zusje (3,5 jaar jonger) vrat vroeger altijd mijn krijtjes op
Die drie dagen dat wij hem in gebruik hadden hadden we Rienk in een houdgreep.. Dus hoofd klemmen, handen strak op lichaam en zelfs zo wurmde hij zich nog los. Ik ben ook zo blij dat het gauw weer over wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:30 schreef Aoraki het volgende:
Hij duwt het ding helaas weg. We zouden twee weken moeten, maar hij heeft het niet mega benauwd, dus als het niet gaat, dan niet... We blijven oefenen. Ik heb ook geprobeerd om hem er mee te laten spelen, maar vanaf het begin duwde hij hem al weg (hij had al zo'n voorgevoel)
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Nijna het volgende:
Innepin, ik weet niet hoe dat beest van je icoontje heet, maar Iris noemt het Elmo
Herkende je de dieren niet zonder geluid Incantrix?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef Incantrix het volgende:
Sorbo, ik vind het zó jammer dat we het geluid van onze pc nog niet aan de praat hebben, je moet me echt álle kletsfilmpjes van Isabeau toesturen zodra dat werkt hoor! Dat tweede filmpje is beter te doen zonder geluid, en och, wat blijft je poezemauw netjes liggen zeg!D
Das Lodewijkquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Herkende je de dieren niet zonder geluid Incantrix?
Leuk he, lopen met je mannetje.
Stuipjes zijn ook bereeng Memmel, ik kan me voorstellen dat je hem extra in de gaten houdt.
Oh brrrr, ik heb dat bij Mirte ook nog steeds. Die heeft (gelukkig alweer een tijd terug) 2 keer een koortsstuip gehad. Vooral de eerste keer schrokken we ons rot, toen heb ik zelfs 112 gebeld omdat ze bij de huisarts niet snel genoeg naar mn zin opnamen en Mirte stopte met ademhalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Memmel het volgende:
Nog steeds 39,3 hier. heb 'm nu paracetamol gegeven. Ik wilde even aankijken hoe het koortsverloop was over de dag, want na die stuipjes van voor de kerst ben ik toch wat angstig. Ik ga er in ieder geval een keertje of 100 kijken vannacht.
Wij geven Stef altijd een schone luier voordat hij gaat slapen, omdat hij overdag wasbaar aanheeft en voor het slapengaan een pamper omkrijgt. Maar als ik hem dan dus rond half 6 uit zijn bed pulk is hij dus met gróte regelmaat doorgelekt (luiers maatje 5, 4+ is nog erger) en daarom zat ik een beetje te brainstormen. Wij doen nu ook geen schone luier om tussendoor omdat we hem niet wakker willen maken, maar hot damn, wat is het vervelend om bijna élke ochtend een zeiknat jochie uit dat bedje te peuteren..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:49 schreef Vicky het volgende:
Inca, we zetten Tess voor het slapen gaan altijd even op de commode. Sowieso om vitamine D pilletjes te "snoepen" maar ook om d'r luier te controleren. Vordat wij gaan slapen verschoon ik niet. Dan zou ik d'r wakker moeten maken en dat vind ik zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |