abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90976275
Mogge!

McLaura, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met
thijs.

Isabeau vond het vannacht tussen 3 en 5 niet zo nodig om te slapen. Om haar uit haar huil-modus te halen heb ik haar om half vijf voor de teletubbies gezet (best surrealistisch die 'beesten' zo 's nachts.) en dat hielp. Ze heeft vervolgens wel geslapen tot 9 uur. Toen droomde ik dat ik bij miss sly was en dat senna huilde, maar we niet naar haar toe gingen :? . Uiteindelijk kwam het besef binnen dat het Isabeau was die huilde. Ik was nog heel ver weg. Mijn lief is met haar naar beneden gegaan en ik heb tot half 12 geslapen :D

Net even buiten gewandeld, maar isabeau ging na een poosje op haar snufferd, gezichtje in de modder. :{
pi_90976797
En voor degene denken dat dit :

de manier is waarop Thijs altijd kijkt......

Zo kan het dus ook :

voordat ik de foto maakte, heb ik eerst zijn gezicht even schoongemaakt.... hij is één grote snottenbel
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90976890
Aggos arm mannetje!
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 14:42:16 #204
5428 crew  miss_sly
pi_90977170
Och gut, arm manneke -O- Ikhoop dat hij gauw opknapt en weer zijn blije zelf wordt, Lau :*

Sorbootje, haha, wat een rare droom. Dat komt er van als je 's nachts om half 5 de teletubbies zit te kijken :') :D
Is ze hard gevallen, of vooral geschrokken en vies geworden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90977486
Och jeetje Thijs, je bent ook echt ziek joh... :* erop!
pi_90977605
Miss ze heeft een blauwe buil op haar voorhoofd en een geschaafde neus, maar ze was na tien seconden alweer aan het lachen. Gekke druif.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 15:09:33 #207
5428 crew  miss_sly
pi_90978585
Och gosh, Isabeau toch, kusje op je voorhoofd :* . Raar is dat he, hoe gauw ze soms weer verder kunnen alsof er niets gebeurd is.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:30:49 #208
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_90979548
Het schijnt dat ik me per vandaag hier mag melden. :)
Dus bij dezen. :)

Aviva is vandaag 1 jaar geworden! *O*

Klein fotootje ter illustratie hoe ze er ook alweer uitziet ;)

En vanochtend met haar verjaardagscadeau (waar Eli ook heel blij mee is ;) )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_90981757
*O* Aviva is jarig hoera, hoera! Dat kun je wel zien dat is zij! Dat vinden wij allen zo prettig ja ja en daarom zingen wij blij. Zij leve lang hoera, hoera (x3)!! *O* w/
Mooi meisje, vooral haar ogen zijn prachtig O+

Arme Thijs :'( omg wat is hij zielig. Snel weer beter worden hoor ventje :*

Wij zijn net bij het kinderdagverblijf geweest en Niels heeft in principe een plek voor twee dagen bij de peuters (vanaf 20 mnd is dat) vanaf augustus :o Nu alleen nog een baan vinden dus }:|
We hadden hem al ingeschreven toen ik hoogzwanger was, maar ik wist niet helemaal zeker meer of die inschrijving geldig was, zwangerschapshormonen toen enzo.
Het is een kleinschalig maar wel heel ruim en licht opgezet KDV. De sfeer was heel ontspannen, zowel onder de leidsters als de kindjes, er huilde ook geen enkel kind! Ze laten kinderen niet huilen in hun bed, maar gaan ernaast zitten tot het kindje slaapt. In de babygroep hadden ze een heel cool babygymparcours opgezet :D
Het enige nadeel is dat het verblijf midden in een woonwijk zit en de kleintjes alleen naar hun eigen mini-speelplaatsje gaan met zandbak enzo. Er zijn geen bomen en er is geen gras. De oudere kinderen van de BSO trekken er wel op uit naar het bos enzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90982643
Ik zou Aviva helemaal niet herkent hebben :o wat is ze groot geworden en veel haartjes O+
gefeliciteerd met je kleine meisje Davinia *O* *O* *O* wat een ontzettend leuk kado heeft ze gehad

en Seb ook nog van harte *O* , helemaal vergeten

ah gossie die Thijs,beterschap hoor :*

Fijn dat Isabeau toch nog weer geslapen heeft, lijkt me echt killing om tussen 3 en 5 wakker te moeten zijn :Z :X

Klinkt goed Twinkly! Vooral de manier waarop ze met huilende kindjes omgaan zou ik een belangrijk punt vinden en ook zeker hebben gevraagd.
Van de speelruimte/plek buiten is wel erg jammer, maar wie weet trekken ze er toch nog wel een beetje op uit naar de supermarkt in jullie wijk ofzo om wat te kopen en dan bakken op de groep (ik zie ze hier uit de wijk heel vaak in de Hoogvliet met zo'n enorme bolderkar O+).
Volgens mij qua echte peuterspeelzalen die in de stad zijn heeft geen enkele echt veel buitenruimte van wat ik weet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:54:47 #211
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90983339
Aviva van harte gefeliciteerd *O*
Thijs wat een betraand en treurig ziek gezichtje heb je zeg :*

De oplossing voor loskomende infuusjes, zet Roy zodra hij wakker is in de kinderstoel tot het volgende slaapje of bij ons knuffelen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90983436
Lily, bedankt nog voor het eetschema van Leah! De ontbijtkoek was een goede tip hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 17:00:47 #213
5428 crew  miss_sly
pi_90983650
Aviva en Davina welkom *O* Wat is ze groot en nog mooier geworden O+ Die ogen, wow!

Gaan ze ook niet wandelen twinkly, met de kinderen? Bij ons op het kdv wordt iedere dag (mits het weer een beetje ok is) gewandeld met alle groepen! Bij goed genoeg weer kunnen ze dan 's middags in de kleine tuin spelen. De grotere kindjes dan he, de baby's niet :P

Aah, Wolf zit echt te genieten :Y)
pi_90983754
Aviva, ben je alweer 1 zeg! Wat een dametje Davinia
Fake it till you make it...
pi_90984175
Aviva, mooie meid! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag en welkom hier! *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 7 januari 2011 @ 18:03:13 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_90986206
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Het schijnt dat ik me per vandaag hier mag melden. :)
Dus bij dezen. :)

Aviva is vandaag 1 jaar geworden! *O*

Klein fotootje ter illustratie hoe ze er ook alweer uitziet ;)
[ afbeelding ]

En vanochtend met haar verjaardagscadeau (waar Eli ook heel blij mee is ;) )
[ afbeelding ]
O+ wat is ze groot!!! en een liefie O+

Gefeliciteerd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 07-01-2011 18:28:32 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_90991320
Aviva, gefeliciteerd! Wat ben je mooi! Welkom hier!

Getver, balen van vannacht, Sorbo. Is ze weer gaan slapen met handschoentjes aan? En frunnikt ze nu overdag nog?

Och, Thijs en alle andere zieke kindjes, beterschap!

FTA en Cara, ik ben het helemaal met jullie eens! 'De rest' is lang niet zo veroordelend als we zelf vaak denken. We veroordelen onszelf juist heel snel en leggen de ander een verwijtende toon 'in de mond', terwijl hier m.i. juist iedereen slechts voor zichzelf spreekt en niemand anders bekritiseert.

Echt, we zijn allemaal veel liever dan we denken! :P Wat jij zegt, Cara, we stoppen onszelf juist veel te snel in hokjes.

En verder vind ik dat er niets mis is met een pittige discussie op z'n tijd. Dat houdt de boel juist lekker scherp. No hard feelings wat mij betreft iig. Ik kan het prima met iemand oneens zijn zonder diegene als persoon af te keuren.

Oh, Lente heeft ineens vier extra kiezen! :o
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:05:28 #218
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90991944
Ouch Lente, zomaar ineens? Geen pijntjes vooraf?

Ik heb vandaag lekker een dagje vrij gehad. Vanochtend met Thomas naar de fysio, lekker zwemmen. Hij vond het allemaal leuk, totdat hij op zijn rug moest. Dra-ma!

Asy is na het zwemmen hier langs gekomen, dat hadden we eigenlijk al gepland staan voor de kerstvakantie alleen we kwamen toen niet weg ivm de sneeuw hier. Dus dat hebben we vandaag lekker ingehaald.
Het is zo leuk om Thomas en Harry zo samen te zien dribbelen. En als ze dan naast elkaar aan tafel een boterham zitten eten dan gaan mijn eierstokken wel even aan het rammelen hoor!

En natuurlijk nog een welkom voor Aviva. Wat een mooi gezichtje en een lieve uitstraling heeft ze. En dat huisje van I'm toys is zoooo leuk!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 20:20:28 #219
5428 crew  miss_sly
pi_90992762
Zomaar ineens 4 kiezen :o Ach, ze moeten er toch eens komen, net zo gemakkelijk allemaal in eens dan :D

Gezellig Ca.ra, zo'n minimeetje :Y

Sserpente: agree to disagree, iets waar ik erg in geloof, maar ik heb wel ondervonden dat veel mensen daar moeite mee hebben.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:35:05 #220
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90993509
Zeker gezellig. Onze mannen mopperen altijd dat wij veeeeel te lang bij elkaar blijven plakken. 'Even' bij Asy langs gaan lukt mij nooit. En nu de jongens wat ouder worden wordt het eigenlijk nog steeds leuker omdat je die twee zo leuk samen ziet scharrelen. Ik kan soms haast niet wachten tot ze straks écht samen kunnen spelen. Buiten spelen met de bal, of samen met de treinbaan...
Het is een mooi en onverwacht cadeau, dat ik zomaar zo'n lieve vriendin erbij heb gekregen via Fok.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:43:45 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_90994005
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef Ca.ra het volgende:
Zeker gezellig. Onze mannen mopperen altijd dat wij veeeeel te lang bij elkaar blijven plakken. 'Even' bij Asy langs gaan lukt mij nooit. En nu de jongens wat ouder worden wordt het eigenlijk nog steeds leuker omdat je die twee zo leuk samen ziet scharrelen. Ik kan soms haast niet wachten tot ze straks écht samen kunnen spelen. Buiten spelen met de bal, of samen met de treinbaan...
Het is een mooi en onverwacht cadeau, dat ik zomaar zo'n lieve vriendin erbij heb gekregen via Fok.
:') (als in emo-smiley)
Mja, hier ook klachten hoor ;)
Maar nu ik toetjes leer maken bij jou, is het opeens minder erg :D
En mijn eierstokken rammelden helemaal niet hoor! Zeker niet toen Thomas boterhammen ging geven aan Harry en zijn handje ging vasthouden/aaien O-) :X O+

ik vind de discussies/verschillende meningen altijd prettig. Geeft mij de kans om mijn eigen ideeën te staven dan wel aan te passen naar wat bij ons past :Y
  vrijdag 7 januari 2011 @ 20:55:49 #222
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90994776
*O* pro-discussie, anti-hokjes *O*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:00:47 #223
100412 mefke79
komt goed!
pi_90995115
ca.ra we zwemmen nu al bijna een jaar, maar op de rug liggen is nog steeds niet fijn. Het lukt me alleen om em echt recht te laten liggen als ik boven zijn gezichtje iets houd, een speeltje ofzo. En dan nog zal ie proberen om te draaien.

Mijn manneke kletst me toch ineens! Auto, uit, mee, koe, koekoe (kroepoek),auto, nijn zijn de nieuwe woorden van de laatste dagen. En dan is de rest niet te verstaan, maar er blijft wel geluid uit komen. Zo gezellig! En maar dribbelen door de kamer..... O+

Aviva, welkom! Wat ben jij mooi!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:08:33 #224
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90995665
Lekker he. Dat kwebbelen vind ik heerlijk, maar dat dribbelen nog veel fijner. Maarja, dat is mijn persoonlijke afwijking :P
Alhoewel, het kwebbelen is ook O+. Mama aaaaaaai. Bal! Tjoppetjes! en de leukste: Oeeeeeeh! als hij iets lekkers ziet/krijgt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 21:09:07 #225
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90995706
Dit is misschien wel de voorlaatste nacht voor mij om hier te slapen, Roy is nu ook snachts van de monitor af *O* ook weer spannend voor mezelf

Vanmiddag ben ik eventjes wezen wandelen met Roy op de gang van deze verdieping, en leuk dat hij dat vond O+

Verder een vrij relatief rustige dag gehad, infuus netjes blijven zitten, alleen nu heeft Roy door de medicatie spuitluier poep ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 07-01-2011 21:09:27 (typo) ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')