quote:Op vrijdag 7 januari 2011 15:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Het schijnt dat ik me per vandaag hier mag melden.
Dus bij dezen.
Aviva is vandaag 1 jaar geworden!
Klein fotootje ter illustratie hoe ze er ook alweer uitziet
[ afbeelding ]
En vanochtend met haar verjaardagscadeau (waar Eli ook heel blij mee is)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:35 schreef Ca.ra het volgende:
Zeker gezellig. Onze mannen mopperen altijd dat wij veeeeel te lang bij elkaar blijven plakken. 'Even' bij Asy langs gaan lukt mij nooit. En nu de jongens wat ouder worden wordt het eigenlijk nog steeds leuker omdat je die twee zo leuk samen ziet scharrelen. Ik kan soms haast niet wachten tot ze straks écht samen kunnen spelen. Buiten spelen met de bal, of samen met de treinbaan...
Het is een mooi en onverwacht cadeau, dat ik zomaar zo'n lieve vriendin erbij heb gekregen via Fok.
Ja, op zich wel. Volgens mij slaat de antibiotica snel aan, want hij had vanmiddag alweer 'grapjes'.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef _Bar_ het volgende:
Thijs ben je alweer een beetje aan het opknappen?
Eensch!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Zomaar ineens 4 kiezenAch, ze moeten er toch eens komen, net zo gemakkelijk allemaal in eens dan
Gezellig Ca.ra, zo'n minimeetje
Sserpente: agree to disagree, iets waar ik erg in geloof, maar ik heb wel ondervonden dat veel mensen daar moeite mee hebben.
Ja ze is weer gaan slapen en met de handschoentjes had het gelukkig niets te maken, daar doet ze wonder boven wonder helemaal niet moeilijk over. Onze aanpak lijkt te werken, maar om de gewoonte echt te doorbreken zullen we nog een flinke poos moeten volhouden!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:55 schreef Ssserpente het volgende:
Getver, balen van vannacht, Sorbo. Is ze weer gaan slapen met handschoentjes aan? En frunnikt ze nu overdag nog?
Het wad heel gezellig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Memmel het volgende:
Morris en Tess hebben vanmorgen de boel hier verbouwd. Zo grappig om te zien dat Tess dan echt een meid is en eigenlijk meer naar Anna trekt en Morris bijzonder fysiek is ingesteld. Die moet eerst drie rondjes rennen voordat ie landt, zeg maar.
En Beppie van TF was er ook. <3
Ja dat is je geraden, je moet wel Oeh! en Ah! zeggen bij mijn filmpje hoor. En smelten van schattigheid!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Sorbootje het volgende:
Verder reageer ik morgen wel weer. Ben moe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |