abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90955228
_O-
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder haalde Morris een keer op op de crèche. Toen is ze met de juf een hele discussie aangegaan over zijn shirt. het kon nl. onmogelijk van Morris zijn, want 'het stond hem voor geen meter'.
Dus wel.... :')

Belde ze mij, hoe ik in godsnaam zo'n lelijk shirt had kunnen kopen....
On zeh laptop
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:24:58 #152
5428 crew  miss_sly
pi_90955234
Senna heeft al heel lang 2 boventandjes, 4 ondertanden en 4 kiezen. De boventandjes zijn vrij groot en staan vrij ver uit elkaar; er was laatst iemand die eerst dacht dat ze boven al 4 tandjes had' :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90955247
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

en dat is nou het grote nadeel van internet... er zijn geen zichbare emoties. Wat ik bedoel kan jij heel anders interpreteren terwijl we hetzelfde bedoelen.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik heb net alles achter elkaar zitten lezen en dan denk ik dat juist door de emoties van de discussie de dingen anders opgevat worden! Lees het morgen allemaal nog maar eens terug ;)

Verder kan ik me denk ik wel aansluiten bij innepin. Ik denk helemaal niet zo bewust over alles na en discussies hier zetten me vaak aan het denken.
pi_90955325
Ik denk ook dat ik onbewust heel erg veel geleerd heb hier. Dat dan weer wel.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:27:08 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90955363
Is het toch nog ergens goed voor allemaal O+
.... met gevoel voor drama....
pi_90955410
Memmel :D

Finn heeft nu best wel wat tanden en als ik hem vraag waar zijn tanden zijn dan wijst hij ze eerst aan en daarna mag ik ze ook voelen (lees: hij bijt me) O+ :D

Oh ja en ik zag dat Minke aan de wandel is *O*
Isabeau en Willow lekker slapen *O*
pi_90955456
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik denk ik niet (genoeg) na over dingen, doe het ook vaak intuitief of inherent aan mijn eigen opvoeding..

Daar is toch niks mis mee? Als jij je er prettig bij voelt, waarom zou je het ineens anders gaan doen.
Dat zeg ik toch ook niet, dat er iets mis is met mijn manier?
Ik zeg alleen dat ik het fijn vind om de manieren van anderen te lezen. Dat vind ik interessant en leerzaam. Beetje zelfreflectie, hou ik wel van.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90955618
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik het fijn vind om de manieren van anderen te lezen. Dat vind ik interessant en leerzaam. Beetje zelfreflectie, hou ik wel van.
maar dat zeg ik toch ook niet...
ik vind het interessant om te lezen hoe anderen het doen, maar het zou voor mijn geen reden zijn om mijn manier te veranderen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:32:49 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90955663
Volgens mij is iedereen het stiekem toch wel met elkaar eens dat de gesprekken nuttig zijn. Maar misschien moeten we onszelf eens wat minder snel in hokjes stoppen, of minder bang zijn dat andere mensen ons in hokjes stoppen.

Als ik er eentje uitpik: miss, jij hebt hierboven wat geschreven over gezien worden als een krampachtige moeder. Zo kom je op mij in ieder geval niet over. Wel als iemand die met veel liefde met haar kind bezig is, zich zo nu en dan eens wat snel aangevallen voelt en bang is dat ze gezien wordt als een krampachtige moeder. Maar dat is heel wat anders!
Zo kan ik ook voorbeelden aandragen van mensen die bang zijn om gezien te worden als een ontaarde moeder, of wat voor moeder dan ook. Maar volgens mij mogen we elkaar hier wel een beetje credits geven, we zijn niet de domsten hier en we kunnen allemaal best wel verder kijken dan onze neus lang is. Je zit echt niet zo snel in een hokje als je zelf misschien soms denkt (of bang bent...).

Hmmm en het staat er nog steeds niet helemaal zoals ik het zou willen zeggen, maar ik kan er even niks beters van maken. Maar jullie vatten 'm wel, toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90955674
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef innepin het volgende:

[..]

Ze zegt toch ook niet dat jij zegt dat je dat zegt dat dat mis is?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:33:05 #161
5428 crew  miss_sly
pi_90955679
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

maar dat zeg ik toch ook niet...
ik vind het interessant om te lezen hoe anderen het doen, maar het zou voor mijn geen reden zijn om mijn manier te veranderen.
Nou zijn we dus gewoon waar we met z'n allen wezen moete, lijkt me?
Goede eindconclusie dan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:35:32 #162
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90955830
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou zijn we dus gewoon waar we met z'n allen wezen moete, lijkt me?
Goede eindconclusie dan?
*O*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90955846
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens mij is iedereen het stiekem toch wel met elkaar eens dat de gesprekken nuttig zijn. Maar misschien moeten we onszelf eens wat minder snel in hokjes stoppen, of minder bang zijn dat andere mensen ons in hokjes stoppen.

Als ik er eentje uitpik: miss, jij hebt hierboven wat geschreven over gezien worden als een krampachtige moeder. Zo kom je op mij in ieder geval niet over. Wel als iemand die met veel liefde met haar kind bezig is, zich zo nu en dan eens wat snel aangevallen voelt en bang is dat ze gezien wordt als een krampachtige moeder. Maar dat is heel wat anders!
Zo kan ik ook voorbeelden aandragen van mensen die bang zijn om gezien te worden als een ontaarde moeder, of wat voor moeder dan ook. Maar volgens mij mogen we elkaar hier wel een beetje credits geven, we zijn niet de domsten hier en we kunnen allemaal best wel verder kijken dan onze neus lang is. Je zit echt niet zo snel in een hokje als je zelf misschien soms denkt (of bang bent...).

Hmmm en het staat er nog steeds niet helemaal zoals ik het zou willen zeggen, maar ik kan er even niks beters van maken. Maar jullie vatten 'm wel, toch?
^O^
pi_90955887
Ik heb echt geen idee waar het over gaat...

Bar, wat vervelend dat Roy zn dag niet had :*
Fake it till you make it...
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:37:12 #165
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90955919
Heeft er iemand genotuleerd? :D
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90955959
Tico :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90956118
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef innepin het volgende:
Tico :')
Hij was leuk hè? Ik moest er zelf om lachen toen ik het dacht.
pi_90956142
Ik lach ook om m'n eigen scheten trouwens.
pi_90956270
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik lach ook om m'n eigen scheten trouwens.
Man dat je d'r zit!
On zeh laptop
pi_90956421
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Man dat je d'r zit!
*burp. Net stond ik me nog hardop af te vragen of ik zou gaan douchen als ruikend tussen m'n tieten en krabbend aan m'n reet. Met de conclusie dat het eigenlijk wel nodig was maar ik geen zin had.
pi_90957074
Hm, al gepost door Vlindur dus, maar Thijs is ziek. Hij heeft rechts een oorontsteking en ontstoken keelamandelen. De ziel.....

Hij was al niet helemaal fit, maar na het 'kotsincident' in de Ikea was hij lekker in bad geweest bij Vlindur en had daarna 40.5. Hij huilde raar, hoestte veel, was minder alert dan anders, etc etc dus toch even de Dokterswacht geraadpleegd en de assistente vond dat de arts het beter even kon beoordelen. Nouja, 20 minuten later (!!! een absoluut record hier op de DW) stonden we buiten, mèt AB.

Thijs heeft inmiddels een uurtje geslapen en ligt nu weer heel zielig te huilen. Als het te lang duurt komt hij maar even met ons Hart van NL kijken :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90957647
Ach arme Thijs. Beterschap manneke. :*

Over scheten gesproken. Ko stond vanavond in bad en liet een hele harde scheet.
Hij schrok ervan en moest daarna lachen. Helemaal toen ik met mijn mond scheetgeluiden ging maken. Hij probeerde dat ook maar er kwam alleen wat gepruttel uit. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:08:13 #173
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90957666
Agossie toch, arme Thijs ;(
Hopelijk knapt hij gauw weer op door de ab. Anders misschien een paracetamol voor vannacht? kan hij misschien wat beter slapen, dat scheelt een hoop als je ziek bent.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:10:57 #174
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90957804
Oeke :D
Morris doet dat ook, en meestal eindigt het dan in een soort spuug/kwijlfestijn.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90957882
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Memmel het volgende:
Oeke :D
Morris doet dat ook, en meestal eindigt het dan in een soort spuug/kwijlfestijn.
whaha hier ook!
leuk Oeks!

Beterschap voor Thijs!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')