abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90954271
Maar Isabeau ging dus lief slapen!

Jeeej
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:09:31 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90954272
Thijs beterschap jongen. :*

Vanmiddag zei ik nog tegen Peter, Roy word hier verwend.

smorgens krijgt hij of 2 boterhammen met jam of kaas of peperkoek
Smiddags krijgt hij warm eten van goulash tot rodekool met een papje of druit.
tegen 15 uur krijgt hij of een pannenkoek, of een koek, of chocolade, of een cakje of fruit
avond is weer brood of broodjes met beleg vanavond was dat een omelet.
Sap krijgt hij ook van appelsap tot fristi.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_90954278
Kersjes, en daar krijgt ie dan geen reactie op? Ik neem tenminste aan dat er melk in zo'n ding zit.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90954281
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat dingen die je doet of nalaat eigenlijk niet zoveel invloed hebben op de korte termijn als wel op de lange termijn.

Dat mijn jongens pas laat zindelijk werden (OMG peuterpoep is echt het meest ranzige :X) is niet een mij aan te rekenen 'fout' maar aard van het beestje. DAt mijn oudste met 7 maanden ging praten was niet mijn verdienste, maar zijn eigen, hij was er aan toe. Dat zijn broer tot zeker 1,5 zijn waffel hield was meer zijn aard.
Persoonlijk probeer ik hier en daar wat paniek te breken. Maar ik zal het niet meer doen. zoals gezegd, in het verleden behaalde resultaten tellen niet.
Wat is laat? Jen is 3 en vertoond nog geen tekenen van zindelijkheid.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90954314
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dat dingen die je doet of nalaat eigenlijk niet zoveel invloed hebben op de korte termijn als wel op de lange termijn.

Dat mijn jongens pas laat zindelijk werden (OMG peuterpoep is echt het meest ranzige :X) is niet een mij aan te rekenen 'fout' maar aard van het beestje. DAt mijn oudste met 7 maanden ging praten was niet mijn verdienste, maar zijn eigen, hij was er aan toe. Dat zijn broer tot zeker 1,5 zijn waffel hield was meer zijn aard.
Persoonlijk probeer ik hier en daar wat paniek te breken. Maar ik zal het niet meer doen. zoals gezegd, in het verleden behaalde resultaten tellen niet.
Ik vind je posts juist heerlijk en zou het echt jammer vinden als je nu hierom niet meer meepost. Ik hou ook van die relativering en dat nuchtere. Ik zie ook niet zoveel in dat 'overbewuste' (vast een verkeerde term, maar zo noem ik het nu maar even), dat hele 'rationele' zeg maar. Het lukt me niet goed om het duidelijk te maken. Misschien kan ik hier ook maar beter afhaken.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:10:16 #107
5428 crew  miss_sly
pi_90954326
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dan zal ik het wel weer helemaal verkeerd gezegd hebben, dus nog maar een keer (volgens mij de derde al): ik lees jouw posts graag, buuf, omdat ze nuchter zijn en weer een andere zienswijze brengen. Dus blijf vooral wel posten.
Verwacht alleen niet dat ik (ik spreek weer alleen voor mezelf) meteen alles omgooi en het totaal anders ga doen, omdat iemand met meer ervaring zegt dat het zo ook kan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90954334
Sorbo, met sokjes aan haar handen? Dan is het tijd voor een vreugde dansje! *O*
pi_90954339
quote:
16s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Sorbootje het volgende:

Jeeej
*O* Goed zo Isabeau! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90954359
En nu ga ik mijn man bespringen. Niet tegen Isabeau zeggen.

Doei!
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:10:47 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90954361
Mefke, geen reactie gehad. Is volgens mij ook gewoon pure suiker met mintsmaak.
Ik heb de verpakking trouwens niet meer.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:11:16 #112
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90954394
Hoera voor Isabeau!

En Sorbo + man ;)
pi_90954395
Ik moest laatst toen ik langs de Bakker Bart liep wel lachen, er hing een grote poster waarop stond dat ieder klein kind een krentebol krijgt..

Hoe dan ook, over de discussie: ik ben zelf best onzeker over opvoeden en daarom vind ik het zowel fijn om ver uitgedachte theorieën van bijvoorbeeld Claudia te lezen als de nuchtere opmerkingen van bijvoorbeeld Vicky. Ik vind het wel jammer dat er vaak zo veroordelend wordt gereageerd naar hoe anderen het doen.. lijkt me helemaal niet nodig, iedereen doet het uiteindelijk op haar eigen manier toch?

Innepin wat geweldig dat winkelen zo :D En een luchtsoepje, klinkt heerlijk :)

Bar en Roy :*
pi_90954409
Ja mét sokjes!
pi_90954413
Isabeau, Isabeau....ik ga iets zeggen wat je niet mag weten :P
Trusten Sorbo!
pi_90954424
Sorbo, wat fijn *O* :* . Enne, veel plezier dadelijk.
pi_90954426
Thijs :'( arm ding. Beterschap :*

Vlindur wat fijn dat al een van die krengen door is!

Niels heeft nog steeds nog maar zes tanden, echt al maanden. En ik heb al zo vaak gedacht als hij 'snachts huilde dat hij last had van doorkomende tandjes. Ik denk dat Incantrix' theorie klopt en dat ze in fases groeien nog onder het tandvlees, straks komen ze in een keer allemaal door :P

Ik vind het wel leuk alle diepgaande gesprekken hier (de discussies vallen wel mee toch?). Ik denk vaak wel diep na over dingen en wil er alles over weten, maar in de praktijk doe ik toch ook wel veel op mijn (nuchtere) gevoel.
Ik vind het vooral ook leuk om ervaringen van mensen met wat oudere kinderen juist hier te lezen en dan inderdaad ziet dat het wel goed komt :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90954428
quote:
16s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Sorbootje het volgende:

Jeeej
Ik wil best met je analyseren waar dat nu door komt, maar je lief bespringen klinkt als een beter alternatief.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:12:09 #119
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90954454
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat is laat? Jen is 3 en vertoond nog geen tekenen van zindelijkheid.
dat het krap werd of ze wel zonder luier naar de basisschool konden. :') Behalve mijn middelste, die is zó competatief, die was zomaar zindelijk. Omdat z'n broer dat ook ging leren.

Oh te vies ook, dan plasten zo'n beetje de druk van hun blaas. (niet naar de WC gaan, nee-heee!!) Alles stonk dan naar pies, de bank, écht alles.grmbl. Maar nu gaat het goed hoor. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90954474
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat werd me niet duidelijk, my bad.

maar goed, jij bent een lekkere relaxte, nuchtere moeder, net als Memmel en buuf en BE.

Ik ben krampachtig en denk te veel na en ben niet nuchter.

Wat oeke al zegt: we zijn weer bij de kampen: ontaarde moeders en overbezorgde moeders en echt, dat vind ik pas echt heel vermoeiend worden.
Maar daar baal ik zo van dat het daar op neer komt. Ik zou er niet trots op zijn een ontaarde moeder te zijn net als dat ik niet trots zou zijn om een heilig boontje te zijn.
Bovendien ben je van alles een beetje. Toch?

En Ko heeft vandaag een eierkoek gekregen. Hij vond het alleen niet lekker. -O-
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_90954477
Ohw en Sorbo wat super dat Isabeau mét sokjes goed ging slapen! Ik hoop zo dat het de gewoonte gaat doorbreken!
pi_90954488
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil best met je analyseren waar dat nu door komt, maar je lief bespringen klinkt als een beter alternatief.
Hé dat wilde ík al doen!
pi_90954494
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-
Weet je, ik weet een hele goede wee-opwekkende methode :+ O-) lalala
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90954563
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan zal ik het wel weer helemaal verkeerd gezegd hebben, dus nog maar een keer (volgens mij de derde al): ik lees jouw posts graag, buuf, omdat ze nuchter zijn en weer een andere zienswijze brengen. Dus blijf vooral wel posten.
Verwacht alleen niet dat ik (ik spreek weer alleen voor mezelf) meteen alles omgooi en het totaal anders ga doen, omdat iemand met meer ervaring zegt dat het zo ook kan.
Ik denk niet dat buuf hier predikt en verwacht dat iedereen haar religie aan gaat hangen :D
Je hoeft niet alles letterlijk te doen wat zij zegt maar het kan toch geen kwaad om te horen hoe het ook kan?
On zeh laptop
pi_90954582
Kersjes, oja, kan natuurlijk ook, dat er geen melk in zit.
Thijs, beterschap!
En Twinkly hier ook al tijden maar 6 tanden en ik heb al een keer of 100 geroepen dat ie er meer kreeg (luiers, kwijlen, koorts echt alles is voorbij gekomen) maar helaasch pindakaas, nog steeds maar 6 tanden. Vooral die twee onderin zijn een beetje sneu zo.
pi_90954583
Goed zo Isabeau!
Willow deed met 'r mee, die ging ook braaf slapen, na een héél goede, gezellige dag, zonder eindeloos gejammer wat ze de laatste tijd nogal had, veel knuffelen, spelen en lachen O+ Ik hou van dit soort dagen! O+

Bar, wat vervelend zeg. Zo'n infuus is natuurlijk al rot, het is nog vervelender als het zo vaak opnieuw gedaan moet worden -O-

wb de discussie, ik heb af en toe het idee als ik hier meelees dat ik niet (genoeg) over dingen nadenk, ik doe de opvoeding meer intuïtief en besef pas vaak als ik hier meelees hóe ik dingen precies doe :') Maar ergens vind ik dat ook wel waardevol. Ik heb geenszins het idee dat er hier het idee heerst dat er maar één weg de goede is, ik vind het juist wel fijn om te lezen. Ik haak vaak niet in, maar het zet me wel aan het denken over de keuzes die ik maak in de opvoeding, op een fijne manier. :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_90954614
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef oeke het volgende:

[..]

Maar daar baal ik zo van dat het daar op neer komt. Ik zou er niet trots op zijn een ontaarde moeder te zijn net als dat ik niet trots zou zijn om een heilig boontje te zijn.

Eierkoeken stinken zo vind ik. Zeker de echte van de bakker.

Maar wel lekker om er muizen mee te maken.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:15:17 #128
5428 crew  miss_sly
pi_90954656
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef oeke het volgende:

[..]

Ik baal daar ook van, en ik ben het met je eens: ik ben ook een beetje van alles.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:15:37 #129
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90954675
Ik heb ook een heel andere opvoeding dan bij Thijs.
En ja ik ben stukken bezorgder wat niet heel gek is, maar probeer daar op een positieve mannier mee om te gaan.
Het komt zo als het komt en het gaat zoals het gaat.
Wat ik belangrijk vind is dat Roy gewoon gelukkig is, en dat hij geniet.
En zolang Roy het goed doet maakt het voor mij weinig uit of hij nu wat trager is in ontwikkeling, dan een ander kind.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:16:07 #130
5428 crew  miss_sly
pi_90954715
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat buuf hier predikt en verwacht dat iedereen haar religie aan gaat hangen :D
Je hoeft niet alles letterlijk te doen wat zij zegt maar het kan toch geen kwaad om te horen hoe het ook kan?
Dat zeg ik nou al minstens vier keer, geloof ik. Dus...ik ga het niet nog een vijfde keer herhalen, ben er wel een beetje klaar mee.
pi_90954720
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:14 schreef innepin het volgende:
Goed zo Isabeau!
Willow deed met 'r mee, die ging ook braaf slapen, na een héél goede, gezellige dag, zonder eindeloos gejammer wat ze de laatste tijd nogal had, veel knuffelen, spelen en lachen O+ Ik hou van dit soort dagen! O+

Bar, wat vervelend zeg. Zo'n infuus is natuurlijk al rot, het is nog vervelender als het zo vaak opnieuw gedaan moet worden -O-

wb de discussie, ik heb af en toe het idee als ik hier meelees dat ik niet (genoeg) over dingen nadenk, ik doe de opvoeding meer intuïtief en besef pas vaak als ik hier meelees hóe ik dingen precies doe :') Maar ergens vind ik dat ook wel waardevol. Ik heb geenszins het idee dat er hier het idee heerst dat er maar één weg de goede is, ik vind het juist wel fijn om te lezen. Ik haak vaak niet in, maar het zet me wel aan het denken over de keuzes die ik maak in de opvoeding, op een fijne manier. :)
ik denk ik niet (genoeg) na over dingen, doe het ook vaak intuitief of inherent aan mijn eigen opvoeding..

Daar is toch niks mis mee? Als jij je er prettig bij voelt, waarom zou je het ineens anders gaan doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:16:15 #132
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90954721
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ga jij dat ook eens doen, dan hebben we mss snel een verse beeb.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90954728
Misschien is dat ook wel een beetje het hele robleem, bij iedere uitspraak, opmerking etc voelt iemand zich wel persoonlijk aangesproken, als ik de hele discussie zo lees vallen sommige over dingen die helemaal niet zo zijn bedoeld of geschreven.

Oh bar wat een narigheid voor roy, ik hoop dat hij snel van dat rot infuus af is!

Karin, misschien is het wel perongeluk gegaan en zit nu iemand thuis met 2 verschillende schoenen, ik zou even bellen.
pi_90954733
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Twinkly het volgende:

[..]

_O-
Weet je, ik weet een hele goede wee-opwekkende methode :+ O-) lalala
Ik heb al pannenkoeken gegeten. :{w

Ivan ook trouwens, volkoren pannenkoeken met ananas op eigen sap (zonder toegevoegde suikers). :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90954739
Jongens, trusten :W ;) .
pi_90954809
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Misschien is dat ook wel een beetje het hele robleem, bij iedere uitspraak, opmerking etc voelt iemand zich wel persoonlijk aangesproken, als ik de hele discussie zo lees vallen sommige over dingen die helemaal niet zo zijn bedoeld of geschreven.
Oh bar wat een narigheid voor roy, ik hoop dat hij snel van dat rot infuus af is!

Karin, misschien is het wel perongeluk gegaan en zit nu iemand thuis met 2 verschillende schoenen, ik zou even bellen.
en dat is nou het grote nadeel van internet... er zijn geen zichbare emoties. Wat ik bedoel kan jij heel anders interpreteren terwijl we hetzelfde bedoelen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:17:47 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90954816
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:13 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

ja! precies dat! O+ en dat ál die fouten die ik wel gemaakt heb niet meer hoeven. Da's toch fijn. :P flauw grapje. :@

ik ben maar net een mens hoor. Ik heb vaak ook geen idee. Maar dreumesen durf ik wel aan. :7 Pubers daarentegen. :X
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:17:50 #138
5428 crew  miss_sly
pi_90954818
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan ook trouwens, volkoren pannenkoeken met ananas op eigen sap (zonder toegevoegde suikers). :Y)
Het is de combi, Claudia: pannenkoeken en dingesen :Y
Ik herhaal: 38w3d ;)
pi_90954833
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat voor tent heb je gekocht?

Arme Thijs, hoop dat hij snel beter wordt!
Deze:

Ben benieuwd. We waren nogal laat thuis, dus eten en hoppa op bed. Maar morgen verslag!

Twinkly, dat zijn nog niet zo veel tanden! Rienk heeft nu de 9e. Misschien ook al een kies, maar dat weet ik niet zeker

Isabeau ik ben trots op je! En Sorbo en B; have fun *;

Ik ga zo ook op bed. Om 5:30 onder de douche staan is best vroeg :O
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:18:16 #140
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90954844
Morris vindt eierkoeken dus ook niet echt lekker.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:19:15 #141
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90954913
Vrienden van ons hadden rond Sinterklaas hun 3 kinderen hun schoentje laten zetten bij de supermarkt. 2 van de 3 schoenen bleken bij het ophalen verdwenen te zijn en ook andere mensen waren schoenen kwijt. Te achterlijk gewoon dat mensen 1 kinderschoen jatten 8)7
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:19:17 #142
5428 crew  miss_sly
pi_90954917
Leuk zo'n tent, Vlindur :Y
Als we verhuisd zijn en meer ruimte hebben, wil ik ook zoiets! Of een hoogslaper als ze oud genoeg is en dan een tentachtig ding eronder ofzo. Nou ja, van alles wil ik wat nu nog niet kan :')
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:19:43 #143
5428 crew  miss_sly
pi_90954938
Ow en *O* voor Isabeau en Willow die zo lekker zijn gaan slapen *O*
pi_90954957
Karin mijn man komt vaak met spul thuis wat niet van ons is. Gewoon omdat hij vaak geen idee heeft wat de kinderen aan hebben en wat van ons is. Volgende dag neem ik het weer mee. Ik ben ook weken een jurkje kwijt geweest, toen bleek dat in het verkeerde laadje te liggen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:20:07 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90954961
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

oh! bij mijn jongste had ik ook pannekoeken op toen de weeen doorzetten! Alleen was ik gestript en voelde me al 'bevallerig'en had ik geen zin in uitgebreid koken. En mijn man was de jongetjes weg brengen. Dus ik ben bang dat ik daarmee de statistiek heb vervuild. ;(
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:20:29 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_90954983
Leuke Tent zeg :D
Isebeau slaap lekker O+

Wie had het over tandjes? Roy heeft 2 kiesjes 4 boventanden en 2 ondertanden.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:22:49 #147
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90955124
Thomas heeft 4 kiezen, 4 boventanden en 3 ondertanden. Ik vind het maar raar, zo'n onbalans. Dat laatste ondertandje mag van mij ook wel doorkomen!
En er zitten een paar dikke bobbels voor de onderste hoektanden, ik ben benieuwd hoe lang die er nog over doen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:22:55 #148
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90955129
Mijn moeder haalde Morris een keer op op de crèche. Toen is ze met de juf een hele discussie aangegaan over zijn shirt. het kon nl. onmogelijk van Morris zijn, want 'het stond hem voor geen meter'.
Dus wel.... :')

Belde ze mij, hoe ik in godsnaam zo'n lelijk shirt had kunnen kopen....
pi_90955138
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:20 schreef _Bar_ het volgende:
Leuke Tent zeg :D
Isebeau slaap lekker O+

Wie had het over tandjes? Roy heeft 2 kiesjes 4 boventanden en 2 ondertanden.
Oh, ik wacht steeds op meer ondertanden, maar eerst kiezen kan dus ook! Misschien heeft hij ze stiekem al :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:24:46 #150
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90955220
Iemand heeft ooit eens onze maxi cosi meegenomen van het kinderdagverblijf. En ik was laat en er waren er 0 over.

Mama had de cosi niet achtergelaten en papa wist niet precies hoe hij eruit zag... Achteraf bleek dat die mensen een rode hadden en hij had mijn zwarte gejat. Sukkel :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_90955228
_O-
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:22 schreef Memmel het volgende:
Mijn moeder haalde Morris een keer op op de crèche. Toen is ze met de juf een hele discussie aangegaan over zijn shirt. het kon nl. onmogelijk van Morris zijn, want 'het stond hem voor geen meter'.
Dus wel.... :')

Belde ze mij, hoe ik in godsnaam zo'n lelijk shirt had kunnen kopen....
On zeh laptop
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:24:58 #152
5428 crew  miss_sly
pi_90955234
Senna heeft al heel lang 2 boventandjes, 4 ondertanden en 4 kiezen. De boventandjes zijn vrij groot en staan vrij ver uit elkaar; er was laatst iemand die eerst dacht dat ze boven al 4 tandjes had' :')
pi_90955247
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef Vicky het volgende:

[..]

en dat is nou het grote nadeel van internet... er zijn geen zichbare emoties. Wat ik bedoel kan jij heel anders interpreteren terwijl we hetzelfde bedoelen.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik heb net alles achter elkaar zitten lezen en dan denk ik dat juist door de emoties van de discussie de dingen anders opgevat worden! Lees het morgen allemaal nog maar eens terug ;)

Verder kan ik me denk ik wel aansluiten bij innepin. Ik denk helemaal niet zo bewust over alles na en discussies hier zetten me vaak aan het denken.
pi_90955325
Ik denk ook dat ik onbewust heel erg veel geleerd heb hier. Dat dan weer wel.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:27:08 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90955363
Is het toch nog ergens goed voor allemaal O+
pi_90955410
Memmel :D

Finn heeft nu best wel wat tanden en als ik hem vraag waar zijn tanden zijn dan wijst hij ze eerst aan en daarna mag ik ze ook voelen (lees: hij bijt me) O+ :D

Oh ja en ik zag dat Minke aan de wandel is *O*
Isabeau en Willow lekker slapen *O*
pi_90955456
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik denk ik niet (genoeg) na over dingen, doe het ook vaak intuitief of inherent aan mijn eigen opvoeding..

Daar is toch niks mis mee? Als jij je er prettig bij voelt, waarom zou je het ineens anders gaan doen.
Dat zeg ik toch ook niet, dat er iets mis is met mijn manier?
Ik zeg alleen dat ik het fijn vind om de manieren van anderen te lezen. Dat vind ik interessant en leerzaam. Beetje zelfreflectie, hou ik wel van.
pi_90955618
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat ik het fijn vind om de manieren van anderen te lezen. Dat vind ik interessant en leerzaam. Beetje zelfreflectie, hou ik wel van.
maar dat zeg ik toch ook niet...
ik vind het interessant om te lezen hoe anderen het doen, maar het zou voor mijn geen reden zijn om mijn manier te veranderen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:32:49 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90955663
Volgens mij is iedereen het stiekem toch wel met elkaar eens dat de gesprekken nuttig zijn. Maar misschien moeten we onszelf eens wat minder snel in hokjes stoppen, of minder bang zijn dat andere mensen ons in hokjes stoppen.

Als ik er eentje uitpik: miss, jij hebt hierboven wat geschreven over gezien worden als een krampachtige moeder. Zo kom je op mij in ieder geval niet over. Wel als iemand die met veel liefde met haar kind bezig is, zich zo nu en dan eens wat snel aangevallen voelt en bang is dat ze gezien wordt als een krampachtige moeder. Maar dat is heel wat anders!
Zo kan ik ook voorbeelden aandragen van mensen die bang zijn om gezien te worden als een ontaarde moeder, of wat voor moeder dan ook. Maar volgens mij mogen we elkaar hier wel een beetje credits geven, we zijn niet de domsten hier en we kunnen allemaal best wel verder kijken dan onze neus lang is. Je zit echt niet zo snel in een hokje als je zelf misschien soms denkt (of bang bent...).

Hmmm en het staat er nog steeds niet helemaal zoals ik het zou willen zeggen, maar ik kan er even niks beters van maken. Maar jullie vatten 'm wel, toch?
pi_90955674
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef innepin het volgende:

[..]

Ze zegt toch ook niet dat jij zegt dat je dat zegt dat dat mis is?
  Moderator donderdag 6 januari 2011 @ 22:33:05 #161
5428 crew  miss_sly
pi_90955679
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

maar dat zeg ik toch ook niet...
ik vind het interessant om te lezen hoe anderen het doen, maar het zou voor mijn geen reden zijn om mijn manier te veranderen.
Nou zijn we dus gewoon waar we met z'n allen wezen moete, lijkt me?
Goede eindconclusie dan?
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:35:32 #162
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_90955830
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou zijn we dus gewoon waar we met z'n allen wezen moete, lijkt me?
Goede eindconclusie dan?
*O*
pi_90955846
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:32 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens mij is iedereen het stiekem toch wel met elkaar eens dat de gesprekken nuttig zijn. Maar misschien moeten we onszelf eens wat minder snel in hokjes stoppen, of minder bang zijn dat andere mensen ons in hokjes stoppen.

Als ik er eentje uitpik: miss, jij hebt hierboven wat geschreven over gezien worden als een krampachtige moeder. Zo kom je op mij in ieder geval niet over. Wel als iemand die met veel liefde met haar kind bezig is, zich zo nu en dan eens wat snel aangevallen voelt en bang is dat ze gezien wordt als een krampachtige moeder. Maar dat is heel wat anders!
Zo kan ik ook voorbeelden aandragen van mensen die bang zijn om gezien te worden als een ontaarde moeder, of wat voor moeder dan ook. Maar volgens mij mogen we elkaar hier wel een beetje credits geven, we zijn niet de domsten hier en we kunnen allemaal best wel verder kijken dan onze neus lang is. Je zit echt niet zo snel in een hokje als je zelf misschien soms denkt (of bang bent...).

Hmmm en het staat er nog steeds niet helemaal zoals ik het zou willen zeggen, maar ik kan er even niks beters van maken. Maar jullie vatten 'm wel, toch?
^O^
pi_90955887
Ik heb echt geen idee waar het over gaat...

Bar, wat vervelend dat Roy zn dag niet had :*
Fake it till you make it...
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:37:12 #165
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90955919
Heeft er iemand genotuleerd? :D
pi_90955959
Tico :')
pi_90956118
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:38 schreef innepin het volgende:
Tico :')
Hij was leuk hè? Ik moest er zelf om lachen toen ik het dacht.
pi_90956142
Ik lach ook om m'n eigen scheten trouwens.
pi_90956270
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik lach ook om m'n eigen scheten trouwens.
Man dat je d'r zit!
On zeh laptop
pi_90956421
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:42 schreef De_Taartjesfeee het volgende:

[..]

Man dat je d'r zit!
*burp. Net stond ik me nog hardop af te vragen of ik zou gaan douchen als ruikend tussen m'n tieten en krabbend aan m'n reet. Met de conclusie dat het eigenlijk wel nodig was maar ik geen zin had.
pi_90957074
Hm, al gepost door Vlindur dus, maar Thijs is ziek. Hij heeft rechts een oorontsteking en ontstoken keelamandelen. De ziel.....

Hij was al niet helemaal fit, maar na het 'kotsincident' in de Ikea was hij lekker in bad geweest bij Vlindur en had daarna 40.5. Hij huilde raar, hoestte veel, was minder alert dan anders, etc etc dus toch even de Dokterswacht geraadpleegd en de assistente vond dat de arts het beter even kon beoordelen. Nouja, 20 minuten later (!!! een absoluut record hier op de DW) stonden we buiten, mèt AB.

Thijs heeft inmiddels een uurtje geslapen en ligt nu weer heel zielig te huilen. Als het te lang duurt komt hij maar even met ons Hart van NL kijken :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_90957647
Ach arme Thijs. Beterschap manneke. :*

Over scheten gesproken. Ko stond vanavond in bad en liet een hele harde scheet.
Hij schrok ervan en moest daarna lachen. Helemaal toen ik met mijn mond scheetgeluiden ging maken. Hij probeerde dat ook maar er kwam alleen wat gepruttel uit. O+
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:08:13 #173
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90957666
Agossie toch, arme Thijs ;(
Hopelijk knapt hij gauw weer op door de ab. Anders misschien een paracetamol voor vannacht? kan hij misschien wat beter slapen, dat scheelt een hoop als je ziek bent.
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:10:57 #174
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90957804
Oeke :D
Morris doet dat ook, en meestal eindigt het dan in een soort spuug/kwijlfestijn.
pi_90957882
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Memmel het volgende:
Morris doet dat ook, en meestal eindigt het dan in een soort spuug/kwijlfestijn.
whaha hier ook!
leuk Oeks!

Beterschap voor Thijs!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90957885
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:10 schreef Memmel het volgende:
Wat niet?

*grapje niet slaan!
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:13:10 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90957939
:D

Ik zou jou nooit slaan!
pi_90957977
Morris is een voetenfetisjist :D

uhm ja geen idee, t schoot me opeens te binnen :D hij is leuk O+ Morris dan he :D
pi_90958119
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:13 schreef Memmel het volgende:
:D

Ik zou jou nooit slaan!
Jammer, vind het af en toe best lekker een klap op m'n reet.
pi_90958253
Jeetje eindelijk bijgelezen, voel me te kut om iets aan de discussie toe te voegen.

Jompel jompel voor Isabeau!!

Claudia ga nou bevallen joh!

Een kus voor Roy en voor Bar en Bar man, nou eigenlijk ontelbaar veel. Infusen zijn ook gewoon heel naar en zeker voor een dreumes. Ik hoop dat hij er snel gewoon definitief uit mag.

Mette is toen straks weer afgeleverd door mijn schoonouders. Ze heeft daar lekker alles ondergescheten :) Volgens hebben we beiden een buikgriep te pakken. Ik snap werkelijk niet waar ze de vrolijkheid vandaan haalt, ik voel me hondsberoerd..
Ze heeft trouwens 8 tanden, 4 boven en 4 onder. Netjes op een rij. Geen idee of ze al kiezen heeft, er waren laatst wel bobbels.

Ik houd gewoon zielsveel van m'n proppie. We houden allemaal van onze dreumesjes/kinders en doen alles met de beste intensies. En ik ben blij dat ik hier met jullie post.

En nu ga ik proberen te slapen..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90958345
En ik wil ook een Ko! Scheetmonstertje (hartsmilie)
pi_90958530
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:08 schreef Kersjes het volgende:
Agossie toch, arme Thijs ;(
Hopelijk knapt hij gauw weer op door de ab. Anders misschien een paracetamol voor vannacht? kan hij misschien wat beter slapen, dat scheelt een hoop als je ziek bent.
Het begroot me zo hè (is dat een Friesisme? Ik weet het even niet te vertalen). Mijn arme manneke dat 'gewoon niet fit' leek, heeft een oorontsteking. Ik heb morgen eigenlijk een lunch, maar heb hem afgezegd. Mijn studiegenoten kunnen best zonder me, Thijs niet.

Hij heeft overigens om 20:00 een pcm gehad, en ik ga hem vannacht nog even checken.

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:45:57 #183
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90959446
Oh, lieve Roy en Thijs, dikke beterschaps- :* :* voor jullie! Wat sneu zo!

Rienk hoektand 1 door! *O*

Wickie, beterschap daro, wat rot ook :{ :*

Ko, haha, schijterd :D

En Willow, hoe cute! O+

Zo, tot zover mijn bijdrage. Wat was de discussie ook al weer? Pfff, jammer hoor, elke keer dat het wat langer ergens over gaat eindigt het met een hoop 'maar dat zeg ik toch niet?' en allemaal onbegrip enzo :{ Ik hou me er liever buiten, anders kom ik er dadelijk nog achter dat jullie me niet lief vinden ofzo :P

Stef is ineens obsessief fan van bananen, hij wijst er de hele dag door naar en roept dan 'Diediedie!' om vervolgens boos te worden als hij er niet eentje krijgt :') Wel lief, ik heb vandaag een xylofoon gekocht voor hem en hij is er helemaal verguld mee O+ Dan slaat hij een paar keer met het stokje op dat apparaat, danst even op de 'muziek' en komt me dan knuffelen O+

En nu wel allemaal van 'oeh!' en 'ah!' he?? }:|
3!
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:48:55 #184
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90959575
Oeh! Ah!
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:57:55 #185
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_90959939
O+
3!
pi_90960277
Een zeer welgemeende oeh en ah! Voor Stef.
Hier ook een banaanmonster, echt heel erg.
pi_90963997
Wéér 05:00 }:|

Dit wordt toch geen gewoonte he? Ik hoop dat hij gauw weer moe is. Kunnen weer weer op bed :') Gister moest die K**** kerstboom worden afgetuigd, maar vandaag kan ik wel mee slapen. Ik ben OP!

Lau, hoe is het met Thijs?

Incantrix! Wat gaaf zo'n xylofoon! Die wil ik ook O+ Kan ie nog meer herrie maken :Y Hij heeft van mn broertje sambaballen gekregen op zn verjaardag. Ging hij vervolgens met die dingen overal tegenaan rammen. :X
En ik wil ook een knuffelkont *;

Mette zo ziek. getsie :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 07:28:41 #188
5428 crew  miss_sly
pi_90964323
Och Thijs toch, arme knulletje. Hoe is de nacht gegaan, McLaura?
Beterschap :*

Stef oeh en aah O+ banaanmonster! Leuk die xylofoon, trix :Y

Rienk is wel vroeg, Vlindur. Het is misschien even een fase, maar gaat echt weer over, hoor! Fijn als je nog even mee kunt slapen.

Ko scheetjes laten O+
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:03:30 #189
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_90964564
Wat lief Incantrix. O+ Ik zie het helemaal voor me!
pi_90964850
Zo, ga effe een avondje uit, krijg je een heel topic om terug te lezen... niet helemaal gedaan hoor, maar toch poe :o

Bar, hopelijk is de nacht nu wat beter gegaan en hoeft ie vandaag niet zovaak meer geprikt te worden voor zijn infusen. lijkt me erg naar, zeker voor zo'n klein ventje.

Mclaura, wat sneu voor Thijs dat ie zo ziek is en terecht dat je dan de lunch hebt afgezegd hoor, ik zou het ook zo doen... je mannetje heeeft je gewoon even nodig nu. :*

Trix, wat schattig met die Xylofoon! Geweldig om te lezen... Die reactie krijgen we hier ook met de trommel die ze met haar verjaardag heeft gekregen... helemaal blij weordt ze ervan (tot ze ermee over de vloer gaat schuiven, dat vind het laminaat niet leuk dus dan is het even over met de trommeltijd)...

Mette en Wickie aan de buikgriep, bah! Sterkte meiden!

Vlindur, :* voor jou... wat een tijden joh, ik heb erg met je te doen!
pi_90965211
Stef O+ Oh wat enorm schattig Incantrix! Ik vind hem al zo groot lijken met zijn maniertjes.

Oef wickie, arme Mette en jij. Beterschap :*

Vlindur, hopelijk is het een kortdurende fase en is die nu afgelopen :* Lekker rustig aandoen vandaag!

Niels was pas om 8.15 uur wakker, alleen konden wij na de voeding van 5.50 uur niet meer slapen :')
pi_90965777
Beterschap voor de niet lekkere ukkies.
Wij hadden gisteravond ook een dreumes met koorts en strontverkouden, dus er zal wel een of ander virusje actief zijn... :{
Fake it till you make it...
pi_90966328
Hai iedereen en oehhhhhhh aaaaaaahhhhhhhhhh (I wanna knohohohohohoooow if you be my girl) voor Stef.

De nacht ging goed! Thijs was om 9:00 wakker, en is nu een beetje aan het rondkeutelen met speen in zijn mond en Bumba op tv. Hij heeft geen koorts, maar wel een pcm gekregen. H vond het niet nodig 'want hij had geen koorts' maar als wij oorpijn of keelpijn hebben pakken we toch ook pcm? Hij heeft dus een babyzetpil gekregen (120 mg).
pi_90966895
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef McLaura het volgende:
De nacht ging goed! Thijs was om 9:00 wakker, en is nu een beetje aan het rondkeutelen met speen in zijn mond en Bumba op tv. Hij heeft geen koorts, maar wel een pcm gekregen. H vond het niet nodig 'want hij had geen koorts' maar als wij oorpijn of keelpijn hebben pakken we toch ook pcm? Hij heeft dus een babyzetpil gekregen (120 mg).
Grappig, die van mij denkt ook dat pcm alleen nodig is bij koorts en niet bij pijn }:|
Fijn dat de nacht goed ging McLaura!

Iris ook ziek :{ Beterschap.

Hoe gaat het met Minke's oogjes?

Vandaag lekker vrij en heel veel tijd om te knuffelen en kroelen. O+
pi_90967381
Fijn dat Thijs een goede nacht had, McLaura. Lekker rondkeutelen vandaag en datn is hij vast snel weer de oude. :*

Wat lief, dansen op je eigen muziek. O+ Stef is een knapperd!

Boh Vlindur, dat is vroeg he? :O
Vervelend ook omdat je niet precies weet waardoor het komt. Stomme fases. :(
Hier was het een tijd geleden ook elke ochtend tussen 4 en 5.
Op vakantie was het steeds 8 uur of later en nu is het weer 6 uur. }:|

Mette en Wickie, beterschap. En nu even een tijdje zonder kwaaltjes en dingetjes hoor, het is gewoon niet leuk. Dikke zoen! :*

Iris ook beterschap! :*
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 10:43:42 #196
5428 crew  miss_sly
pi_90967720
Wickie, beterschap, ook voor Mette :*

BJ al weer een beetje opgeknapt?

Fijn dat hij goed geslapen heeft, McLaura. Arm kereltje. Ik vind pcm ook neit alleen tegen koorts, hoor, ook tegen pijn. En het kan ook werken tegen algehele lamlendigheid, al is het maar een tijdelijke opleving, zodat ze even wat beter kunnen eten en daar knappen ze dan toch ook weer van op? Beterschap :*

Beterschap voor Iris :*

Xenia, wat fijn een knuffel- en kroeldag met Xeentje O+
pi_90968181
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 10:16 schreef Xenia het volgende:

[..]

Grappig, die van mij denkt ook dat pcm alleen nodig is bij koorts en niet bij pijn }:|
Fijn dat de nacht goed ging McLaura!

Iris ook ziek :{ Beterschap.

Hoe gaat het met Minke's oogjes?

Vandaag lekker vrij en heel veel tijd om te knuffelen en kroelen. O+
Ik merk dat ik juist bij ons thuis degene ben die wat terughoudender is met de pcm... terwijl het toch vaak wel het beste blijkt te zijn (na een uur huilen en aandringen van manlief).

Minke's oogjes... tja, ik durf niet meer te zeggen hoe het gaat want het gaat met vlagen. Ene dag niks meer aan het handje, en dan wordt ze de volgende dag weer wakker met bolle plakoogjes. Gisteren bijna niks te zien of zo, en vanochtend leek eht ook goed te zijn, maar ik kan het in het donker met fles geven nooit zo goed inschatten... dacht woensdag ook dat het wel ok was, maar volgens mijn man kon ze toen der ogen niet eens openkrijgen... we wachten weer rustig af maar hopelijk hebben we nu na 2 weken het ergste gehad en is het een aflopen de zaak...
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:02:21 #198
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_90970647
Even een snel kusje :* voor de ziekerds en een :* voor de nietzolangslapendemama's
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:34:06 #199
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90974267
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:54 schreef McLaura het volgende:
Hai iedereen en oehhhhhhh aaaaaaahhhhhhhhhh (I wanna knohohohohohoooow if you be my girl) voor Stef.

Fijn dat ie weer een beetje is opgeknapt. Mijn huisarts drukte mij juist op het hart om goed pcm te geven bij oorontstekingen ook zonder koorts omdat het zo verschrikkelijk pijnlijk is. Ik vond het alleen zo moeilijk in te schatten wanneer je dan weer moet stoppen. hopelijk is ie gauw weer opgeknapt.

Oh en nog even Oeh en Aaaahhh voor Stef. ik zie het helemaal voor me. O+
pi_90975858
pfff, ik log gisteren om 20.00 uit, heb ik een compleet topic gemist :( .
Nouja, ik hoef me plasje er niet over te doen. Alleen dat ik nooit het idee heb gehad dat mensen hier op een belerende manier advies ofzo geven.

Pannenkoeken! Check! 37w 4dgn! Dus succes Claudia!

Bar, wat een vreselijke dag heb je gisteren gehad, ik hoop echt dat het van af nu alleen maar bergopwaarts gaat :*

Arme Mette en Wickie, hopelijk zijn jullie snel weer beter.

Arme Thijs... Hier zijn we trouwens ook wel terughoudend met pcm, ik vind het altijd heel moeilijk om in te schatten wanneer het nu nodig is en niet...

Verder vergeten...
Ik zat vanmorgen met Thomas bij de HA. Hij hoestte zo hard vannacht... Geen keelonsteking gelukkig, maar helaas heb ik weer een deel van mijn slechte genen doorgegeven, hij hoorde hem reutelen, dus dat wordt een puffer. Gelukkig kunnen ze er overheen groeien en spreken ze pas vanaf het 4de jaar van astma.
pi_90976275
Mogge!

McLaura, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met
thijs.

Isabeau vond het vannacht tussen 3 en 5 niet zo nodig om te slapen. Om haar uit haar huil-modus te halen heb ik haar om half vijf voor de teletubbies gezet (best surrealistisch die 'beesten' zo 's nachts.) en dat hielp. Ze heeft vervolgens wel geslapen tot 9 uur. Toen droomde ik dat ik bij miss sly was en dat senna huilde, maar we niet naar haar toe gingen :? . Uiteindelijk kwam het besef binnen dat het Isabeau was die huilde. Ik was nog heel ver weg. Mijn lief is met haar naar beneden gegaan en ik heb tot half 12 geslapen :D

Net even buiten gewandeld, maar isabeau ging na een poosje op haar snufferd, gezichtje in de modder. :{
pi_90976797
En voor degene denken dat dit :

de manier is waarop Thijs altijd kijkt......

Zo kan het dus ook :

voordat ik de foto maakte, heb ik eerst zijn gezicht even schoongemaakt.... hij is één grote snottenbel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')