quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jij wel Claudia. Jij mag altijd en overal over mierenneuken.Ben je nou al aan het bevallen?
Mijn collega's doen onderzoek naar onder andere het samenspel tussen ouder en kind. Dan geven ze een ouder bijvoorbeeld een bouwpakket en de instructie luidt om dat pakket samen met het kind te bouwen. Die situatie wordt gefilmd zonder dat erbij gezegd wordt dat de taal geanalyseerd wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat doet me denken aan een onderzoek waar ik met R aan heb meegedaan. Ik moest voor R zitten en met hem kletsen en doen, en dan ineens een minuut stil zijn. En dat werd dan gefilmd. Ons reageren op elkaar. Man, wat was dat een verschrikking. Ik heb er nog dagen last van gehad, zo onnatuurlijk en onhandig heb ik me toen gevoeld.
Ik vind het jammer dat jullie hier niet op inhaken eerlijk gezegd. Of is dat omdat het offtopic is?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, maar dat is toch jammer dan, dat dat met elk onderwerp zo is? En wij zijn degene die dat doen, in hoe we op elkaar reageren, wat we allemaal te zeggen hebben, welk ei iedereen kwijt moet.... Dus wij zijn ook degene die dat zouden moeten kunnen veranderen toch, die toon?
Ik wist niet zo goed wat je bedoelde. Dat wil zeggen, ik vond het gewoon een interessante discussie met verschillende meningen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jullie hier niet op inhaken eerlijk gezegd. Of is dat omdat het offtopic is?
Maar volgens mij doelt ze hier in het algemeen op betuttelende meningen en niet specifiek op de toon in het vorige topic.quote:Volgens mij doe ik het op alle fronten best aardig, denk ik erover na, en vind ik het interessant om andere meningen te horen en daar dan over na te denken. Ik lees/hoor ook graag genuanceerde, relativerende meningen, maar vind soms wel dat daar een heel erg betuttelende toon in zit. Dat vind ik dan weer jammer.
Er gebeurde niks, zoals ik zei, gewoon een gesprek, maar ik las iets van Oeke en van Groofs dat ik niet herkende en heb toen wellicht Sly's post verkeerd geinterpreteerd als zijnde daar ook op doelend, my bad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Ik snap niet zo goed wat jij bedoelt, Be. Wat gebeurde er dan? Ik zie ook niets betuttelends hoor. Ik reageerde op Miss die het volgende zegt:
[..]
Maar volgens mij doelt ze hier in het algemeen op betuttelende meningen en niet specifiek op de toon in het vorige topic.
Nou ja, ik bedoel helemaal geen advies te geven ofzo met wat ik post. Ik geef alleen aan hoe ik/wij het hier doen. Niet omdat dat het beste is (op welk gebied dan ook) maar omdat dat is waarvoor we gekozen hebben. En wat iedereen dan met die info doet, zal me verder worst wezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben het met je eens, Groof. Ik denk hiernaast dat de toon vaak niet eens betuttelend bedoeld is, maar dat die slechts zo geinterpreteerd wordt, puur omdat de ontvanger het als een terechtwijzing beschouwt. (Ongevraagd) advies geven blijft tricky.
Nou, wat ik wel eens jammer vind in dit topic, als we er nou toch over praten, is dat iets nooit gewoon zomaar iets kan zijn. Heb het gevoel dat alles, of het nou eten, slapen, gedrag, ontwikkeling etc, heel erg onder de loep genomen wordt. Alles wordt helemaal beredeneerd en besproken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, ik herkende het nu eigenlijk ook niet BE. Maar ik greep Oeke's reactie aan om het er toch eens over te hebben. want het is wel iets wat ik herken van eerder en vaker, zeg maar.
Juist als het wat minder beladen is, zou een goed moment kunnen zijn om er gewoon eens over te 'praten' toch?
Of herken jij in zijn algemeenheid niet wat (in dit geval) ik bedoel?
Maar uiteindelijk viel er ook niet zoveel over te zeggen, zo bleek, dus sloeg het inderdaad nergens op. Denk ik. Mijn excuses.
ik miste je al!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:29 schreef Memmel het volgende:
Ben ik effe blij dat ik niet meedeed aan de discussie!
Vermoeiend is misschien niet het goede woord.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het juist jammer dat het vermoeiend wordt gevonden als je ergens dieper op ingaat. Jemig, het is toch een topic waarin ideeen en ervaringen uitgewisseld worden? Als je geen zin hebt om erover na te denken dan post je er toch gewoon niet over of reageer je er niet op? En als je er anders over denkt dan kan er een stevige discussie ontstaan, maar dat vind ik ook wel weer leuk.
Nee, heeft niemand gezegd, en zelfs als dat wel werd gezegd, zou ik daar niet mee zitten. Ik zou he tniet leuk vinden, maar weten dat het niet klopt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Memmel het volgende:
Sly, niemand hier heeft ooit gezegd dat je een slechte moeder bent! Integendeel, zou ik willen zeggen.
En eenieder gooit zijn eigen zienswijze voor het voetlicht, dat is inherent aan een openbaar forum.
Je smeert me hier gratis een betuttelende toon aan, of lees ik het nu heel verkeerd?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Ach dat is hier met ieder onderwerp. Voeding, snoepen, slapen, eten, en dus ook praten, jawel.
Volgens mij doe ik het op alle fronten best aardig, denk ik erover na, en vind ik het interessant om andere meningen te horen en daar dan over na te denken. Ik lees/hoor ook graag genuanceerde, relativerende meningen, maar vind soms wel dat daar een heel erg betuttelende toon in zit. Dat vind ik dan weer jammer.
Buuf, ik lees op zich jouw reacties graag, je bent nuchter enzo, en dat is prettig. Er zit alleen wel een verschil tussen jouw ervaring en beleving en die van de meeste van ons met een eerste kind in deze leeftijd. Ik kan me zo voorstellen dat jij met je eerste kind toen het op deze leeftijd was ook anders was. En natuurlijk is het fijn om ervaringsdeskundigen te horen, maar uiteindelijk zullen wij (of de meeste van ons dan toch) het zelf allemaal moeten ondervinden. Zo eigenwijs is de gemiddelde mens dan toch wel, geloof ik
Disclaimer: ik moet natuurlijk voor mezelf sprekenzo eigenwijs ben ik dan wel, dat ik graag wil horen wat anderen denken, maar dat ik wel mijn eigen plan wil trekken en mijn eigen ervaringen op doen
das BrEeZaHtAaLquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef Memmel het volgende:
Leuk Claudia!
Kun jij dan de vraag beantwoorden waarom die 15 jarigen allemaal praten alsof ze Marokkaanse roots hebben? 'ik zeg tog....'
Geheel offtopic, mss als we in het pubertopic zitten.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het juist jammer dat het vermoeiend wordt gevonden als je ergens dieper op ingaat. Jemig, het is toch een topic waarin ideeen en ervaringen uitgewisseld worden? Als je geen zin hebt om erover na te denken dan post je er toch gewoon niet over of reageer je er niet op? En als je er anders over denkt dan kan er een stevige discussie ontstaan, maar dat vind ik ook wel weer leuk.
hoe bedoel je "flauw doen" Groofs?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
En waarom gaan jullie altijd flauw doen als het er dan een keertje over gaat?
Waar heb je dat gelezen? Toch niet van mij toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, heeft niemand gezegd, en zelfs als dat wel werd gezegd, zou ik daar niet mee zitten. Ik zou he tniet leuk vinden, maar weten dat het niet klopt.
Maar net zoals sommigen het 'vermoeiend' (bij gebrek aan beter woord) vinden dat er over zoveel moet worden gepraat, gedacht en geredeneerd, zo vind ik het dus jammer als over dingen vooral niet zou moeten worden gepraat, gedacht en geredeneerd.
Ik vind het juist heel interessant om de zienswijzen van anderen te lezen.
Je leest verkeerd en hebt nog niet alles gelezen. Ik bedoel dus niet dat jij betuttelend bent, ik bedoelde het algemener.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je smeert me hier gratis een betuttelende toon aan, of lees ik het nu heel verkeerd?
En waar zit mijn ervaring en beleving precies anders toen ik een eerste kind had? ik had ook gewoon mijn eerste, en heb er veel over gelezen en nagedacht. Alleen was er toen geen internet en moest ik zelf het wiel uitvinden zogezegd. Ik had denk ik veel steun gehad aan mensen die een beetje nuchterheid zouden hebben gebracht. Gewoon omdat ik mega-onzeker was. doe ik het wel goed, maak ik m niet stuk, verpest ik m niet voor het leven door de soort moeder dat ik ben? En dan nog allerhande consultatiebureaus....
en ik lees heus niet alles mee hoor, maar ik kwam Seb feliciteren en zag toen jou opmerking over Senna die vervoegingen niet begrijpt. En eerlijk?? ik durfde eerst niet eens wat te zeggen. Want die ruimte voel ik helemaal niet.
Het voelt een beetje dat als je geen dreumes hebt dat je je mond moet houden. Dat in het verleden behaalde resultaten niet gelden. Terwijl mijn bedoelingen alleen zijn om zo nu en dan een beetje te relativeren. Mijn jongens zijn al wat groter, en doen het goed.(dit zou geen criterium mogen zijn maar goed) Dat idee meer. Dat als ze wel eens suiker eten en geen borstvoeding krijgen ze ook heus wel naar het VWO kunnen.![]()
Disclaimer, dit is een quote van Miss, maar een antwoord in het algemeen.
De puberteit is mijn favoriete leeftijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:38 schreef Memmel het volgende:
Leuk Claudia!
Kun jij dan de vraag beantwoorden waarom die 15 jarigen allemaal praten alsof ze Marokkaanse roots hebben? 'ik zeg tog....'
Geheel offtopic, mss als we in het pubertopic zitten.
de reden waarom er over sommige dingen niet gepraat/geredeneerd/gedacht wordt... omdat die door sommigen keihard de grond in geboord worden of er komen dusdanige antwoorden op dat men het gevoel krijgt eenslechte ouder te zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, heeft niemand gezegd, en zelfs als dat wel werd gezegd, zou ik daar niet mee zitten. Ik zou he tniet leuk vinden, maar weten dat het niet klopt.
Maar net zoals sommigen het 'vermoeiend' (bij gebrek aan beter woord) vinden dat er over zoveel moet worden gepraat, gedacht en geredeneerd, zo vind ik het dus jammer als over dingen vooral niet zou moeten worden gepraat, gedacht en geredeneerd.
Ik vind het juist heel interessant om de zienswijzen van anderen te lezen.
HoHo GroOfjE, ik nAm GeEnEeNs dEeL aAn de DiScUSsie!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
En waarom gaan jullie altijd flauw doen als het er dan een keertje over gaat?
Ik herken me hier niet in. Als dat wel op mij van toepassing is, dan bij deze mijn excuses, want dat is geenszins mijn bedoeling geweest.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
de reden waarom er over sommige dingen niet gepraat/geredeneerd/gedacht wordt... omdat die door sommigen keihard de grond in geboord worden of er komen dusdanige antwoorden op dat men het gevoel krijgt eenslechte ouder te zijn.
Er zijn regelmatig dingen waar ik totaal niet over rep omdat ik al weet dat ik van sommigen de volle lading krijg en daar heb ik totaal geen behoefte aan, dus dan praat ik er niet over.
ja maar jeetje zeg, moeten we hier dan ALTIJD serieus blijven en altijd maar met elkaar meelullen.. nou echt niet hoor, sorry, zo zit ik niet in elkaar. En schoppen, hoe bedoel je schoppen? Alleen omdat ik mijn eigen mening geef??quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat ik zelf lastig vind van 'er dieper op ingaan' is dat het voor mij voorbij gaat aan waar het vaak in mijn ogen over gaat. Het gewoon even willen delen van een geluksmoment, frustratie, een wonderlijke ontwikkeling, of wat dan ook.
En met flauw Vicky bedoel ik denk ik niet serieus erop ingaand. Dat hoeft ook niet, maar Memmel en jij horen voor mij toch bij die mensen die er al eerder duidelijk tegen schopten zeg maar.
dat bekritiserende zit in je eigen hoofd ben ik bang. Wa tik merk is dat er mensen hier zijn die het gevoel hebben door een selecte groep voor slechte ouder gehouden te worden. Omdat ze geen BV geven, omdat ze wel een snoepje geven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je leest verkeerd en hebt nog niet alles gelezen. Ik bedoel dus niet dat jij betuttelend bent, ik bedoelde het algemener.
En ik bedoel dus juist dat jij met je eerste p dieze leeftijd waarschijnlijk met dezelfde vragen en dignen zat als wij. En dat jij ook dingen zelf hebt moeten uitvinden. Jij hebt nu drie grotere kinderen, en heb intussen al heel wat ervaring en dingen meegemaakt. Vanuit die ervaring vind ik het vaak fijn om je posts te lezen, maar het hele relativerende kan ook bekritiserend overkomen. En dat vind ik dan weer jammer.
Zoals dus die "wel suiker, geen bv VWO" opmerking. Natuurlijk weet ik dat (ik spreek even voor mezelf, niet voor anderen)...en dan? Wat moet ik daarmee, als ik toch liever de suiker probeer heel erg te beperken en wel lang bv geef? Zou ik dan op basis van het feit dat de opmerking van jou komt en jij al 3 jongens een stuk groter hebt gekregen dan ik mijn kind moeten denken: ow, ik gooi mijn ideeen weg en doe het zoals zij zegt? Dat is toch raar?
Dus als je niet deelneemt aan een diepe discussie en je wilt gewoon lekker meebabbelen over je kind, zonder erover door te gaan of het wel of niet de beste manier van opvoeden is, dan ben je opeens flauw?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat ik zelf lastig vind van 'er dieper op ingaan' is dat het voor mij voorbij gaat aan waar het vaak in mijn ogen over gaat. Het gewoon even willen delen van een geluksmoment, frustratie, een wonderlijke ontwikkeling, of wat dan ook.
En met flauw Vicky bedoel ik denk ik niet serieus erop ingaand. Dat hoeft ook niet, maar Memmel en jij horen voor mij toch bij die mensen die er al eerder duidelijk tegen schopten zeg maar.
oh wat ben ik dan heerlijk flauwquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus als je niet deelneemt aan een diepe discussie en je wilt gewoon lekker meebabbelen over je kind, zonder erover door te gaan of het wel of niet de beste manier van opvoeden is, dan ben je opeens flauw?
Huh? Nee hoor helemaal niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dus als je niet deelneemt aan een diepe discussie en je wilt gewoon lekker meebabbelen over je kind, zonder erover door te gaan of het wel of niet de beste manier van opvoeden is, dan ben je opeens flauw?
Het is momenteel te vermoeiend voor me om achter de computer te zitten waar ik de filmpjes op heb staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:30 schreef Twinkly het volgende:
Claudia, ga je het filmpje van de lopende Ivan nog uploaden?![]()
Ja, ik voel hetquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef Memmel het volgende:
Ik ga jou straks schoppen groofsken...
Ik heb ook ooit eens een keer geschopt tegen die hele eet-discussie. Ik heb ook geen reldel award, dus het valt wel mee toch.
van mij hoeft dat superverantwoorde ook helemaal niet zo nodig, maar dat ligt aan mijn manier van opvoeden. Prima als iemand het anders doet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Huh? Nee hoor helemaal niet.Ik had in mijn hoofd dat zij al eerder duidelijk aangaven dat ze dat dieper op dingen ingaan en dat superverantwoordde niet zo 'leuk/nodig/weetikveel' vinden. Daarom leek het me logisch dat ze nu mee zouden kletsen over waarom dat dan zo vervelend kan zijn. Ze kewamen wel ineens tevoorschijn, maar zeiden er vervolgens niet echt iets over. dat bedoelde ik. Ik vind dus juist wel dat je je mening gewoon moet ventileren Vicky, daar vraag ik jusit om.
Laten we mijn hoofd er maar buiten houdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat bekritiserende zit in je eigen hoofd ben ik bang. Wa tik merk is dat er mensen hier zijn die het gevoel hebben door een selecte groep voor slechte ouder gehouden te worden. Omdat ze geen BV geven, omdat ze wel een snoepje geven.
Je doet hiermee geen recht aan het topic. Er worden juist ontzettend veel anekdotes gedeeld en daar worden veel oeh's en aah's tegenaan gegooid. En terecht!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
en dat probeerde ik dus duidelijk te maken met mijn post..quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laten we mijn hoofd er maar buiten houden
En hier gaan we weer.
Laat ik het even heel bot stellen dan: het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten of iemand wel of geen bv geeft en suiker en snoep en weet ik wat.
Als ik het daarover heb en aangeef hoe wij het hier doen, is dat gewoon ONS DING. Niet het beste of het enige juiste, maar iets wat wij zo willen doen.
Het lijkt erop dat dat net zo min mag worden gepost als dat je kind wel snoep en geen bv krijgt.
Echt, alles moet zo op een goudschaaltje worden gewogen...of het nou linksom of rechtsom is.
dit is toch geen rel??quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Jemig. Waarom moet nou tegenwoordig elke 'discussie' in een rel eindigen?zo is er echt geen hol meer aan
en tis niet meer te volgen ook.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Jemig. Waarom moet nou tegenwoordig elke 'discussie' in een rel eindigen?zo is er echt geen hol meer aan
Ja, dat is waar. En toch ervaar ik het ook als 'teveel'. Het lukt me niet om het goed te verwoorden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je doet hiermee geen recht aan het topic. Er worden juist ontzettend veel anekdotes gedeeld en daar worden veel oeh's en aah's tegenaan gegooid. En terecht!
Dat werd me niet duidelijk, my bad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
en dat probeerde ik dus duidelijk te maken met mijn post..
dat is niet van afgelopen week.. dat is al een hele tijd zo..quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Echt gezellig is het ook niet meer vind ik
Is echt zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Memmel het volgende:
Nou mijn inhoudelijke mening dan. Kan ik ook wel hoor.
Anna was een hele late prater. Ik lulde me tien slagen in de rondte, maar praten ho maar. En nu maakt ze dat ruimschoots goed. Dus daarom ben ik er met Morris niet zo mee bezig. Is idd de instelling bij een tweede kind. het komt wel goed. Daar komt mijn nuchtere manier van denken dus vandaan. Op de meeste vlakken van opvoeding.
En echt hoor, ik ben heus wel lief. Vraag maar aan Vicky.
Of banaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Memmel het volgende:
DISCLAIMER: ik ga een grapje maken!!!!
Voor wie niet wil lezen, scroll verder
Mag niet onder een spoiler voor de iPad gebruikers
Is het woord krentenbol al ergens gevallen?
ik ben bij Amber ook redelijk "krampachtig"wat een klote woord geweest maar dat had te maken met Ambers koemelkallergie en het huilbaby zijn. Juist omdat ik dat bij Amber zo was wil ik dat bij Tess helemaal niet zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat werd me niet duidelijk, my bad.
maar goed, jij bent een lekkere relaxte, nuchtere moeder, net als Memmel en buuf en BE.
Ik ben krampachtig en denk te veel na en ben niet nuchter.
Wat oeke al zegt: we zijn weer bij de kampen: ontaarde moeders en overbezorgde moeders en echt, dat vind ik pas echt heel vermoeiend worden.
Rienk heeft vanmiddag van mn IKEA ijsje meegegetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Memmel het volgende:
DISCLAIMER: ik ga een grapje maken!!!!
Voor wie niet wil lezen, scroll verder
Mag niet onder een spoiler voor de iPad gebruikers
Is het woord krentenbol al ergens gevallen?
foto, kind, banaan...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
De krentenbol van memmel snap ik en kan ik nog wel om lachen, maar de banaan
Ow die.quote:
Dat dingen die je doet of nalaat eigenlijk niet zoveel invloed hebben op de korte termijn als wel op de lange termijn.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Memmel het volgende:
Nou mijn inhoudelijke mening dan. Kan ik ook wel hoor.
Anna was een hele late prater. Ik lulde me tien slagen in de rondte, maar praten ho maar. En nu maakt ze dat ruimschoots goed. Dus daarom ben ik er met Morris niet zo mee bezig. Is idd de instelling bij een tweede kind. het komt wel goed. Daar komt mijn nuchtere manier van denken dus vandaan. Op de meeste vlakken van opvoeding.
En echt hoor, ik ben heus wel lief. Vraag maar aan Vicky.
Dat laatste doe ik ook, bij mijn eerste kind alquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben bij Amber ook redelijk "krampachtig"wat een klote woord geweest maar dat had te maken met Ambers koemelkallergie en het huilbaby zijn. Juist omdat ik dat bij Amber zo was wil ik dat bij Tess helemaal niet zijn...
dus ja, ik ben een stuk relaxter en nuchterder geworden.. Eet je niet, pech dan maar, je krijgt niks anders..
Vandaar dat ik die award niet had.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow die.
ik vind de krentenbol grappiger.
Wat voor tent heb je gekocht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Vlindur het volgende:
Karin, wat kut dat ze een schoen hebben mee genomen! Waarom nou één schoen?Maar misschien idd even bellen, misschien heeft een kindje één wel verstopt ofzo.
Jeu Bar, ik heb het met Roy te doen hoor. Arm ding![]()
Ik ben met McLaura naar de IKEA geweest vanmiddag. Tent enzo gekocht voor Rienk.
Spuugt Thijs ineens alles onder! (Zo'n chocolade kots boog, echt Recht vooruit!)
Nu is hij echt ziek Oor ontsteking en dikke amandelen. Zo sneu![]()
Rienk heeft een hoektand door!Nu die andere nog
bij Amber was ik heel erg gefocused op het eten, ook vanwege het feit dat ze, toen ze 3w oud was, ruim 100gr. onder haar geboorte gewicht zat. Amber wilde bijna niks en heeft tot zeker 3.5 geleefd op tomaatjes, komkommer, droge pasta/rijstquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik ook, bij mijn eerste kind al
Ik vind mezelf dus niet krampachtig, voor de goede orde. Wat een ander daarvan denkt, zit ik dan weer niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |