abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90953634
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat ik zelf lastig vind van 'er dieper op ingaan' is dat het voor mij voorbij gaat aan waar het vaak in mijn ogen over gaat. Het gewoon even willen delen van een geluksmoment, frustratie, een wonderlijke ontwikkeling, of wat dan ook.
Je doet hiermee geen recht aan het topic. Er worden juist ontzettend veel anekdotes gedeeld en daar worden veel oeh's en aah's tegenaan gegooid. En terecht!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90953653
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Laten we mijn hoofd er maar buiten houden :')

En hier gaan we weer.
Laat ik het even heel bot stellen dan: het zal mij werkelijk aan mijn reet roesten of iemand wel of geen bv geeft en suiker en snoep en weet ik wat.
Als ik het daarover heb en aangeef hoe wij het hier doen, is dat gewoon ONS DING. Niet het beste of het enige juiste, maar iets wat wij zo willen doen.
Het lijkt erop dat dat net zo min mag worden gepost als dat je kind wel snoep en geen bv krijgt.

Echt, alles moet zo op een goudschaaltje worden gewogen...of het nou linksom of rechtsom is.
en dat probeerde ik dus duidelijk te maken met mijn post..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90953657
Jemig. Waarom moet nou tegenwoordig elke 'discussie' in een rel eindigen? -O- zo is er echt geen hol meer aan :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90953692
quote:
13s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Vlindur het volgende:
Jemig. Waarom moet nou tegenwoordig elke 'discussie' in een rel eindigen? -O- zo is er echt geen hol meer aan :N
dit is toch geen rel??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:00:40 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90953694
Nou mijn inhoudelijke mening dan. Kan ik ook wel hoor.

Anna was een hele late prater. Ik lulde me tien slagen in de rondte, maar praten ho maar. En nu maakt ze dat ruimschoots goed. Dus daarom ben ik er met Morris niet zo mee bezig. Is idd de instelling bij een tweede kind. het komt wel goed. Daar komt mijn nuchtere manier van denken dus vandaan. Op de meeste vlakken van opvoeding.

En echt hoor, ik ben heus wel lief. Vraag maar aan Vicky.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90953696
quote:
13s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Vlindur het volgende:
en tis niet meer te volgen ook.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90953790
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

dit is toch geen rel??
Echt gezellig is het ook niet meer vind ik :{
pi_90953835
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je doet hiermee geen recht aan het topic. Er worden juist ontzettend veel anekdotes gedeeld en daar worden veel oeh's en aah's tegenaan gegooid. En terecht!
Ja, dat is waar. En toch ervaar ik het ook als 'teveel'. Het lukt me niet om het goed te verwoorden.
pi_90953862
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

en dat probeerde ik dus duidelijk te maken met mijn post..
Dat werd me niet duidelijk, my bad.

maar goed, jij bent een lekkere relaxte, nuchtere moeder, net als Memmel en buuf en BE.

Ik ben krampachtig en denk te veel na en ben niet nuchter.

Wat oeke al zegt: we zijn weer bij de kampen: ontaarde moeders en overbezorgde moeders en echt, dat vind ik pas echt heel vermoeiend worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90953881
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:02 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Echt gezellig is het ook niet meer vind ik :{
dat is niet van afgelopen week.. dat is al een hele tijd zo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:03:21 #86
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90953883
DISCLAIMER: ik ga een grapje maken!!!!

Voor wie niet wil lezen, scroll verder

Mag niet onder een spoiler voor de iPad gebruikers

Is het woord krentenbol al ergens gevallen?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90953932
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Memmel het volgende:

Anna was een hele late prater. Ik lulde me tien slagen in de rondte, maar praten ho maar. En nu maakt ze dat ruimschoots goed. Dus daarom ben ik er met Morris niet zo mee bezig. Is idd de instelling bij een tweede kind. het komt wel goed. Daar komt mijn nuchtere manier van denken dus vandaan. Op de meeste vlakken van opvoeding.

Is echt zo :Y

Tegen Devin werd door anderen ook in indianen-taal gepraat en hij praat gewoon zeer fatsoenlijk ABN :P
.... met gevoel voor drama....
pi_90953958
Karin, wat kut dat ze een schoen hebben mee genomen! Waarom nou één schoen? :o Maar misschien idd even bellen, misschien heeft een kindje één wel verstopt ofzo.

Jeu Bar, ik heb het met Roy te doen hoor. Arm ding ;(

Ik ben met McLaura naar de IKEA geweest vanmiddag. Tent enzo gekocht voor Rienk.
Spuugt Thijs ineens alles onder! (Zo'n chocolade kots boog, echt Recht vooruit! :r )
Nu is hij echt ziek Oor ontsteking en dikke amandelen. Zo sneu ;(

Rienk heeft een hoektand door! *O* Nu die andere nog :')
pi_90953975
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Memmel het volgende:

Of banaan? :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90954011
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat werd me niet duidelijk, my bad.

maar goed, jij bent een lekkere relaxte, nuchtere moeder, net als Memmel en buuf en BE.

Ik ben krampachtig en denk te veel na en ben niet nuchter.

Wat oeke al zegt: we zijn weer bij de kampen: ontaarde moeders en overbezorgde moeders en echt, dat vind ik pas echt heel vermoeiend worden.
ik ben bij Amber ook redelijk "krampachtig"wat een klote woord geweest maar dat had te maken met Ambers koemelkallergie en het huilbaby zijn. Juist omdat ik dat bij Amber zo was wil ik dat bij Tess helemaal niet zijn...

dus ja, ik ben een stuk relaxter en nuchterder geworden.. Eet je niet, pech dan maar, je krijgt niks anders..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90954031
De krentenbol van memmel snap ik en kan ik nog wel om lachen, maar de banaan :?
pi_90954042
quote:
12s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:03 schreef Memmel het volgende:

Rienk heeft vanmiddag van mn IKEA ijsje meegegeten 8-)
pi_90954062
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
De krentenbol van memmel snap ik en kan ik nog wel om lachen, maar de banaan :?
foto, kind, banaan...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_90954087
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef Vicky het volgende:

[..]

foto, kind, banaan...
Ow die.

ik vind de krentenbol grappiger.
  donderdag 6 januari 2011 @ 22:06:53 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90954111
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:00 schreef Memmel het volgende:

Dat dingen die je doet of nalaat eigenlijk niet zoveel invloed hebben op de korte termijn als wel op de lange termijn.

Dat mijn jongens pas laat zindelijk werden (OMG peuterpoep is echt het meest ranzige :X) is niet een mij aan te rekenen 'fout' maar aard van het beestje. DAt mijn oudste met 7 maanden ging praten was niet mijn verdienste, maar zijn eigen, hij was er aan toe. Dat zijn broer tot zeker 1,5 zijn waffel hield was meer zijn aard.
Persoonlijk probeer ik hier en daar wat paniek te breken. Maar ik zal het niet meer doen. zoals gezegd, in het verleden behaalde resultaten tellen niet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_90954142
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:05 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ben bij Amber ook redelijk "krampachtig"wat een klote woord geweest maar dat had te maken met Ambers koemelkallergie en het huilbaby zijn. Juist omdat ik dat bij Amber zo was wil ik dat bij Tess helemaal niet zijn...

dus ja, ik ben een stuk relaxter en nuchterder geworden.. Eet je niet, pech dan maar, je krijgt niks anders..
Dat laatste doe ik ook, bij mijn eerste kind al :o
Ik vind mezelf dus niet krampachtig, voor de goede orde. Wat een ander daarvan denkt, zit ik dan weer niet mee.
pi_90954193
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 22:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow die.

ik vind de krentenbol grappiger.
Vandaar dat ik die award niet had.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90954208
debuurvrouw, ik vind juist dat je hier veel te weinig post! Wat mij betreft zou er veel meer topicoverstijgend meegeluld mogen worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_90954230
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:04 schreef Vlindur het volgende:
Karin, wat kut dat ze een schoen hebben mee genomen! Waarom nou één schoen? :o Maar misschien idd even bellen, misschien heeft een kindje één wel verstopt ofzo.

Jeu Bar, ik heb het met Roy te doen hoor. Arm ding ;(

Ik ben met McLaura naar de IKEA geweest vanmiddag. Tent enzo gekocht voor Rienk.
Spuugt Thijs ineens alles onder! (Zo'n chocolade kots boog, echt Recht vooruit! :r )
Nu is hij echt ziek Oor ontsteking en dikke amandelen. Zo sneu ;(

Rienk heeft een hoektand door! *O* Nu die andere nog :')
Wat voor tent heb je gekocht?

Arme Thijs, hoop dat hij snel beter wordt!
pi_90954233
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat laatste doe ik ook, bij mijn eerste kind al :o
Ik vind mezelf dus niet krampachtig, voor de goede orde. Wat een ander daarvan denkt, zit ik dan weer niet mee.
bij Amber was ik heel erg gefocused op het eten, ook vanwege het feit dat ze, toen ze 3w oud was, ruim 100gr. onder haar geboorte gewicht zat. Amber wilde bijna niks en heeft tot zeker 3.5 geleefd op tomaatjes, komkommer, droge pasta/rijst
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')