abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:41:32 #276
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91023422
Anna is uit logeren, morris hangt al de hele dag aan me.

Tip voor wasco: je kunt de restjes au bain marie smelten en ze dan in die siliconen ijsokjes vormpjes (oa bij ikea) gieten en laten opstijven, voor hippe nieuwe krijtjes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91023891
"Of iets wat er voor door moet gaan" _O- _O-
Arme Sisqo! :o O+
Wat een heerlijk ding zeg. ik vind het zó knap dat ze dat allemaal kan! :Y O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 8 januari 2011 @ 16:14:06 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91026966
O+ al die zelf tekenende kinderen :D
Leuke filmpjes maar moet ze thuis nog eens bekijken hier gaan ze heeeel traag.

Roy heeft ondanks de slechte nacht toch een heel goede vrolijke dag, aldoor lachen, vrolijk spelen, enorm lief O+
Onze kleine grote man O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91027297
Daar mag je best trots op zijn hoor, Bar. Wat jullie kleine mannetje allemaal moet doorstaan, en dan toch zo vrolijk. Je hebt gewoon een stoere vent!
pi_91028746
Isabeau filmpje O+ Iris moest ook ff de poes aaien.

Innepin, ik weet niet hoe dat beest van je icoontje heet, maar Iris noemt het Elmo :D

Memmel, goeie wasco tip...
Fake it till you make it...
pi_91028892
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Nijna het volgende:
Innepin, ik weet niet hoe dat beest van je icoontje heet, maar Iris noemt het Elmo :D
:D Het is Animal van de muppets, best knap dus. Elmo, animal, bijna dezelfde klank :P
Willow noemt jouw icoontje Nijna. Goed hč B-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:24:23 #282
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_91030174
Nog steeds 39,3 hier. heb 'm nu paracetamol gegeven. Ik wilde even aankijken hoe het koortsverloop was over de dag, want na die stuipjes van voor de kerst ben ik toch wat angstig. Ik ga er in ieder geval een keertje of 100 kijken vannacht.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_91030919
Hč wat vervelend Memmel. Kan me voorstellen dat je even extra gaat checken vannacht...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 17:58:41 #284
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91031825
Oh, Memmel, vervelend dat de koorts zo oploopt zeg :{ Ik hoop dat de koorts nu goed zakt met de pcm :* Stuipjes lijken me echt zó eng, logisch dat je daar angstig van wordt. Lastig vind ik het ook altijd dat ze niet even kunnen vertellen hoe ze zich voelen, jij ziet alleen een berg snot en koorts, maar je weet nooit wat er verder allemaal nog is. Beterschap nogmaals :* Ow, en dank voor de wasco-tip, da's een goeie!

Ssserpente, da's ook een leuke! En in de auto, natuurlijk! Het speeltje ruilen is niet meer gelukt, maar als ik maandag ga zal ik uitkijken naar zo'n ding en potloden dus :)

Bar :* Wat sneu dat Roy zo vaak wakkergemaakt wordt, dat lijkt me zó lastig.. En dan al die arme kindjes op de zaal.. :'( Gelukkig hebben jullie dus ook wel fijne momentjes, maak ik op uit je stukje, dat lijkt me enorm belangrijk om hier een beetje mee om te kunnen gaan.. Drie uur slaap per nacht, pfff.. :')

Aoraki, get, dat is dus ook helemaal niks zo. Arme jullie en arme kleine vent :* Wel fijn dat hij de lekkere dingen nog wel eet, daar zal hij vast van opknappen.. De medicijnen zijn in elk geval niet echt je-van-het :{

Willow O+ O+ Jeetje, Innepin, wat is ze ineens veranderd in haar gezicht en wat doet ze al die handelingen met beleid! Gewéldig hoe behoedzaam, wat leuk om te zien O+ Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Stef ooit zó netjes zal doen, haha ;) Ehm, en niet om wijsneuzerig te doen, maar het beest in je avatar is niet Animal maar Floyd Pepper :D

Sorbo, ik vind het zó jammer dat we het geluid van onze pc nog niet aan de praat hebben, je moet me echt álle kletsfilmpjes van Isabeau toesturen zodra dat werkt hoor! Dat tweede filmpje is beter te doen zonder geluid, en och, wat blijft je poezemauw netjes liggen zeg! :o Die van mij rennen weg met piepende banden zodra Stef in de buurt is omdat hij dus precies doet wat Isabeau ook doet: slaan en haren eruit trekken :') Dat giebeltje tussendoor, waarbij ze haar schoudertjes zo optrekt en haar handjes bij elkaar doet, vind ik er trouwens echt ZO lief uitzien O+ Wat een meisje ook O+

Stef is vandaag op stap geweest met ons, maar we hebben ons een beetje mee laten slepen in het 'ook nog éven dit', waardoor hij in de auto al in slaap is gevallen en dan is het natuurlijk helemaal klaar met slapen zodra de auto stilstaat. In bed slapen is dan ook passé en ja, nu zitten we dus met de straf voor onze misdragingen: een enorm jankerige gapebol :') Verder is hij wel heel lief geweest hoor, hij was echt de koning te rijk toen hij een stukje aan de hand mocht lopen in de V&D. Dat glúnderhoofd.. Priceless O+
3!
pi_91032704
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef Incantrix het volgende:

Sorbo, ik vind het zó jammer dat we het geluid van onze pc nog niet aan de praat hebben, je moet me echt álle kletsfilmpjes van Isabeau toesturen zodra dat werkt hoor! Dat tweede filmpje is beter te doen zonder geluid, en och, wat blijft je poezemauw netjes liggen zeg! :o D
Herkende je de dieren niet zonder geluid Incantrix? :P
Leuk he, lopen met je mannetje.

Stuipjes zijn ook bereeng Memmel, ik kan me voorstellen dat je hem extra in de gaten houdt.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:37:15 #286
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91036159
Filmpjes kijk ik later, V kijkt iets op tv en daar wil ik niet doorheen tetteren met mijn geluid.
Thomas ligt in bed te zingen, en eigenlijk klinkt het gewoon zo gezellig he. Die kleine dingetjes kunnen me zo gelukkig maken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91036331
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 14:53 schreef Vlindur het volgende:
Arme Sisqo! :o O+
Das Lodewijk :D

Gave filmpjes Sorbo!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:44:55 #288
95408 Incantrix
pi_91036521
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Herkende je de dieren niet zonder geluid Incantrix? :P
Leuk he, lopen met je mannetje.

Stuipjes zijn ook bereeng Memmel, ik kan me voorstellen dat je hem extra in de gaten houdt.
:'(

Ga je me nu uitlachen? :'(

En ja, ik wil nu echt snel schoentjes gaan kopen, we hebben nu alleen van die gympjes-achtige slofjes zeg maar, maar dat zal het niet overleven tot aan de hoek, schat ik :P Ik vond het echt lief ook dat hij de hele tijd allemaal mensen aan ging zitten kijken, zo van 'Zie je nou? Kijk mij! Ik loop tussen de grote mensen!! O+
3!
pi_91036572
ik had vanmiddag onverwachts visite van Saffier, Lautie, Tobias en Ylana. Tess vond het super interessant! Steeds ach, baby, aaaaaiii en ze heeft Ylana een kusje gegeven O+

Mems, beterschap voor Morris!! en check ff je PM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 19:47:40 #290
95408 Incantrix
pi_91036635
Owja, en Innepin, je hoeft je wat mij betreft niet te 'verontschuldigen om wat Willow aanheeft in dat filmpje hoor, zo loopt Stef er ook regelmatig bij in de ochtend.. Hij is de afgelopen week zo vaak door zijn luier heengelekt in de vroege ochtend dat we vaak alle pyamabroekjes al in de was hebben zitten, dus dan doen we hem maar een maillot aan :{

Verschonen jullie je kind trouwens nog voor jullie gaan slapen ofzo? Hij lekt de laatste tijd zo vaak door dat ik me soms afvraag of dat niet de oorzaak van dat enorm vroege wakker worden is.. Vaak halen we hem al moe zijn bed uit..
3!
pi_91036697
Tof Inca, trots kan je dan zijn! O+

Eng Memmel, die stuipjes wil je niet nog een keer. Hopelijk slaapt hij gewoon lekker door en is hij morgen weer de oude. :*

OMG, in het kader van Ko zijn artistieke ontwikkeling en jullie posts over kleurpotloden en wasco hebben Ko en ik zojuist gevingerverfd. :X
Hij zit nu in bad. Foto 's volgen later, maar Picasso was er niets bij. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91036705
Inca, we zetten Tess voor het slapen gaan altijd even op de commode. Sowieso om vitamine D pilletjes te "snoepen" maar ook om d'r luier te controleren. Vordat wij gaan slapen verschoon ik niet. Dan zou ik d'r wakker moeten maken en dat vind ik zielig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91036730
Ik ben benieuwd naar het resultaat Oeks!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91037248
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef Memmel het volgende:
Nog steeds 39,3 hier. heb 'm nu paracetamol gegeven. Ik wilde even aankijken hoe het koortsverloop was over de dag, want na die stuipjes van voor de kerst ben ik toch wat angstig. Ik ga er in ieder geval een keertje of 100 kijken vannacht.
Oh brrrr, ik heb dat bij Mirte ook nog steeds. Die heeft (gelukkig alweer een tijd terug) 2 keer een koortsstuip gehad. Vooral de eerste keer schrokken we ons rot, toen heb ik zelfs 112 gebeld omdat ze bij de huisarts niet snel genoeg naar mn zin opnamen en Mirte stopte met ademhalen :{.

Oeke, ben benieuwd naar het resultaat ;)
Fake it till you make it...
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:17:24 #295
95408 Incantrix
pi_91038204
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:49 schreef Vicky het volgende:
Inca, we zetten Tess voor het slapen gaan altijd even op de commode. Sowieso om vitamine D pilletjes te "snoepen" maar ook om d'r luier te controleren. Vordat wij gaan slapen verschoon ik niet. Dan zou ik d'r wakker moeten maken en dat vind ik zielig.
Wij geven Stef altijd een schone luier voordat hij gaat slapen, omdat hij overdag wasbaar aanheeft en voor het slapengaan een pamper omkrijgt. Maar als ik hem dan dus rond half 6 uit zijn bed pulk is hij dus met gróte regelmaat doorgelekt (luiers maatje 5, 4+ is nog erger) en daarom zat ik een beetje te brainstormen. Wij doen nu ook geen schone luier om tussendoor omdat we hem niet wakker willen maken, maar hot damn, wat is het vervelend om bijna élke ochtend een zeiknat jochie uit dat bedje te peuteren..

Oh, Oeke, wat leuk! Haha, ik ben heel benieuwd naar het resultaat, alsook hoe de artiest er nadien uitzag :D Leuk dat je foto's gaat posten :)
3!
pi_91038266
Omdat het nieuwtje van het lopen af is demonstreert Ivan even dat hij kan lopen en drinken tegelijkertijd:

En hij is ook niet te beroerd om voor wat amusement te zorgen bij het avondeten:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91038344
De jongste is een astmakindje.

Wij hadden een vernevelaar, ook met een masker. Dat moest iedere dag 's ochtends en 's avonds een half uur met meerdere medicatie tegelijk en 's middags alleen de Ventolin.
Dramaaaaas alom. Wat hielp was kind opschoot met de rug tegen je aan. Liedjes zingen, verhaaltjes lezen die je alleen dan doet. Wij hadden een 24delige reeks van Ernie kunnen schrijven als we alles vestgelegd hadden. Menomen wat een verhalen hebben we verzonnen. Tussendoor het kapje op. Soms met dwang door mijn arm over zijn armpjes, soms ging dat spelenderwijs.
Voordeel van flink huilen is dat ze wel de dosering binnen krijgen omdat ze dan diep ademhalen. Dat hield ik me dan maar voor ogen.

Als je corticosteroďden moet geven met een maskertje, vergeet dan niet de snoet ff te poetsen. Mijn zoon heeft er witte vlekken aan over gehouden. Best wel zonde achteraf.

Er bestaat ook vloeibare Ventolin, maar die was niet afdoende en nadeel was ook dat het door de hele bloedbaan ging.

Heel veel sterkte met het toedienen van de Ventolin.
En als ik nog een tip mag geven, goed de tanden poetsen.
Owja, inhalen nadat je wat water hebt gedronken gaat ook beter als je bv bronchitis hebt.

Sorry voor de uitgebreide post, maar met astma en aanverwante sjit, word ik tikgek.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:31:55 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91038791
Thomas krijgt ook altijd een verse luier aan voordat hij gaat slapen, anders is hij 's ochtends ook doorweekt. We hebben een tijdje gehad dat hij dat sowiezo was, maar om de een of andere reden gaat het de laatste weken weer beter.

Hij slaapt nog steeds niet, nu is hij steeds oh-oh aan het roepen, en oeeeeeh tjoppetje. Zo nu en dan is het even stil, maar dan begint hij weer. Nouja, dan kan hij morgenochtend in ieder geval uitslapen.

Oeke, komen de foto's van Ko's creativiteit hier of in het creabea topic?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_91038919
Memmel wat eng! beterschap :X :*

al die filmpjes O+

Oeke :D vond Ko het leuk om te doen? Heb je het in de kinderstoel gedaan? Ik zit eraan te denken om Amélie iets te laten verven voor de verjaardag van mn schoonmoeder maar als we dat niet in de kinderstoel doen ben k bang dat het hele huis straks onder zit :P

Trix wij verschonen Amélie 's nachts nog een keer. Niet voor wij gaan slapen maar ze wil 's nachts vaak toch nog wel een voeding dus als ze wakker wordt krijgt ze ook gelijk n schone luier. Heb je natuurlijk geen klap aan als Stef geen nachtvoeding meer krijgt :')
Je gebruikte eerst ook voor 's nachts wasbaar toch? Kun je geen bamboe wasbare nemen en die achterlijk volproppen met inleggers en daar een wolbroek overheen? Ander merk luiers proberen misschien anders? Wasbare inlegger in zn pamper proppen?
Het zou best kunnen dat ie daar wakker van wordt, het doorlekken, Amélie wordt er iig wel wakker van ja.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91039000
Oh en ze krijgt uiteraard een schone luier voordat ze zelf naar bed gaat maar ik haal haar er niet om pak em beet 11 uur nog es uit om te verschonen als wij gaan slapen. Ze krijgt dan dus rond eh 3 uur ofzo met de nachtvoeding de luier. Zoiets.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')