Oh, Memmel, vervelend dat de koorts zo oploopt zeg

Ik hoop dat de koorts nu goed zakt met de pcm

Stuipjes lijken me echt zó eng, logisch dat je daar angstig van wordt. Lastig vind ik het ook altijd dat ze niet even kunnen vertellen hoe ze zich voelen, jij ziet alleen een berg snot en koorts, maar je weet nooit wat er verder allemaal nog is. Beterschap nogmaals

Ow, en dank voor de wasco-tip, da's een goeie!
Ssserpente, da's ook een leuke! En in de auto, natuurlijk! Het speeltje ruilen is niet meer gelukt, maar als ik maandag ga zal ik uitkijken naar zo'n ding en potloden dus

Bar

Wat sneu dat Roy zo vaak wakkergemaakt wordt, dat lijkt me zó lastig.. En dan al die arme kindjes op de zaal..

Gelukkig hebben jullie dus ook wel fijne momentjes, maak ik op uit je stukje, dat lijkt me enorm belangrijk om hier een beetje mee om te kunnen gaan.. Drie uur slaap per nacht, pfff..

Aoraki, get, dat is dus ook helemaal niks zo. Arme jullie en arme kleine vent

Wel fijn dat hij de lekkere dingen nog wel eet, daar zal hij vast van opknappen.. De medicijnen zijn in elk geval niet echt je-van-het

Willow

Jeetje, Innepin, wat is ze ineens veranderd in haar gezicht en wat doet ze al die handelingen met beleid! Gewéldig hoe behoedzaam, wat leuk om te zien

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Stef ooit zó netjes zal doen, haha
Ehm, en niet om wijsneuzerig te doen, maar het beest in je avatar is niet Animal maar Floyd Pepper 
Sorbo, ik vind het zó jammer dat we het geluid van onze pc nog niet aan de praat hebben, je moet me echt álle kletsfilmpjes van Isabeau toesturen zodra dat werkt hoor! Dat tweede filmpje is beter te doen zonder geluid, en och, wat blijft je poezemauw netjes liggen zeg!

Die van mij rennen weg met piepende banden zodra Stef in de buurt is omdat hij dus precies doet wat Isabeau ook doet: slaan en haren eruit trekken

Dat giebeltje tussendoor, waarbij ze haar schoudertjes zo optrekt en haar handjes bij elkaar doet, vind ik er trouwens echt ZO lief uitzien

Wat een meisje ook

Stef is vandaag op stap geweest met ons, maar we hebben ons een beetje mee laten slepen in het 'ook nog éven dit', waardoor hij in de auto al in slaap is gevallen en dan is het natuurlijk helemaal klaar met slapen zodra de auto stilstaat. In bed slapen is dan ook passé en ja, nu zitten we dus met de straf voor onze misdragingen: een enorm jankerige gapebol

Verder is hij wel heel lief geweest hoor, hij was echt de koning te rijk toen hij een stukje aan de hand mocht lopen in de V&D. Dat glúnderhoofd.. Priceless