Dat is een waar woordquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Yuki, jouw humeur is al op en top!![]()
Oude cabriolet meenemen en door het italiaanse platteland tourenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moet ik nog kopen. En dan meteen een retourtje Rome boeken om te flaneren
En natuurlijk de kerken te bezichtigen
Dat dusquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nothing beats summer! Dan is mijn humeur ook gewoon veel beter
Road trip!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oude cabriolet meenemen en door het italiaanse platteland touren
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Foto genomen op 31 december rond 15.00 uur, 23 graden. I love this shabby place!
[ afbeelding ]
Ja, maar zo'n auto heb ik dus nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Worden jullie boos als ik zeg dat ik een hekel heb aan de zomer
Ik wil papa's auto jattenquote:
Checkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het in de lente en zomer ook altijd veel makkelijker om iets aan mijn figuur te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
En in de zomer ben ik altijd dunner
Cheapquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorik word niet zo snel boos. En als ik naar jou kijk kan ik niet lang boos blijven
Hoe gaat het met jouw cabrio eigenlijk?quote:
In dat geval, ga ik graag met je mee. Als ik m'n rieten hoed heb danquote:
Ik heb afgelopen zomer het grootste deel van de tijd in ons zwembad gelegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Worden jullie boos als ik zeg dat ik een hekel heb aan de zomer
Harryquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
smooth hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorik word niet zo snel boos. En als ik naar jou kijk kan ik niet lang boos blijven
Mooi, vakantie weer geregeldquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval, ga ik graag met je mee. Als ik m'n rieten hoed heb dan
Ik vind de zomer echt niet leuk. De hoeveelheid bier die ik dan tot mij neem veranderd daar niks aanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer het grootste deel van de tijd in ons zwembad gelegenelke dag vanaf 16u stoppen met werken en bier drinken
shit die kon ik verwachten, daar ligt een laag stof opquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw cabrio eigenlijk?
Vind 't eigenlijk helemaal niet zo heel mooiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Foto genomen op 31 december rond 15.00 uur, 23 graden. I love this shabby place!
[ afbeelding ]
Djayzz lief aan kijkenquote:
To much?quote:
Wel juist! Zomer + drank + b =quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de zomer echt niet leuk. De hoeveelheid bier die ik dan tot mij neem veranderd daar niks aan
23 Grat!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind 't eigenlijk helemaal niet zo heel mooi
Hey je bent weer blauwquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Tally het volgende:
Ik kijk ook wel onwijs uit naar de zomer!
Aha niks veranderd sinds ik hem zag dus?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef rival het volgende:
[..]
shit die kon ik verwachten, daar ligt een laag stof op
Hell yeahquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Djayzz lief aan kijken![]()
[..]
To much?
Sorry maar warmte + huppel = koppijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel juist! Zomer + drank + b =
Peu's pa heeft een Triumph. Dus dat hoeft niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Djayzz lief aan kijken![]()
[..]
To much?
Ja maar dat is logischquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:17 schreef Tally het volgende:
Ik kijk ook wel onwijs uit naar de zomer!
Laatste wat ik van hem gehoord heb is dat hij aan het klussen was in zijn huisje. Zou hij nog steeds aan het klussen zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe is t met die knul eigenlijk?
Die woont dolgelukkig in zijn eigen, oude, knusse huisje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe is t met die knul eigenlijk?
Vet leuk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die woont dolgelukkig in zijn eigen, oude, knusse huisje.
jawel er zit nu schade op omdat er iets was omgevallenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Aha niks veranderd sinds ik hem zag dus?
Interesseert me niets.quote:
Dat zuigt wel heel ergquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef rival het volgende:
[..]
jawel er zit nu schade op omdat er iets was omgevallen
Nu snap ik het niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha niks veranderd sinds ik hem zag dus?
[..]
Hell yeah
Wel internet, geen interesse in fok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vet leuk!Blij voor m... Alleen zonder internet dus
want hier zie ik m nooit meer.
Dat is zó klote! Is het ernstig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef rival het volgende:
[..]
jawel er zit nu schade op omdat er iets was omgevallen
Neuh, malta is een lelijk eiland..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interesseert me niets.
De camera had denk ik de andere kant op moeten wijzen.
Nederland is ook niet in alle uithoeken even mooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, malta is een lelijk eiland..Maar wel warm
Je hebt lief en je hebt wanhopigquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meerben ik lief is het niet goed, als ik niet lief ben is het ook niet goed.
![]()
Held!!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
niets wat ik niet zelf kan fixen, dat scheelt
het is te fixen... en ook nog wel zo dat ik het zelf ga doen en je er niks meer van ziet.. ga ik vanuitquote:
I get itquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt lief en je hebt wanhopig
Nee, Malta is niet mooi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interesseert me niets.
De camera had denk ik de andere kant op moeten wijzen.
Heb je hem wel lief succes gewenst?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Mijn auto is vandaag voor het eerst, sinds ik hm heb, naar een keuring.
Before and after pics pleasequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef rival het volgende:
[..]
het is te fixen... en ook nog wel zo dat ik het zelf ga doen en je er niks meer van ziet.. ga ik vanuit
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nederland is ook niet in alle uithoeken even mooi.
Proost alvastquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
En weer thuis, en morgen vrij + nieuwjaarsborrel op de zaak
Nee, totally forgot.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je hem wel lief succes gewenst?
Ik ben zo blij met mijn autoradioquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort eens geld heb voor een leuke autoradio, ik word naar van verplicht radio luisteren
Ik heb er nog eentje liggen die weg mag..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop dat ik binnenkort eens geld heb voor een leuke autoradio, ik word naar van verplicht radio luisteren
ik kan ze wel iets minder maken zonder al teveel moeite erin te steken... maar (sorry) hij is het niet waard om helemaal strak te makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Held!!
Ik wil nog steeds die deuken uit mn auto maar dat gaat hem niet worden ben ik bang
Onze eigenste automonteurquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef rival het volgende:
[..]
het is te fixen... en ook nog wel zo dat ik het zelf ga doen en je er niks meer van ziet.. ga ik vanuit
Echt, dat je een bui hebt waar bepaalde muziek bij hoort en er alleen bagger op de radio isquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn autoradio![]()
Nu nog zorgen dat ik mn boxjes niet elke keer binnen een maand opblaas
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje liggen die weg mag..
Ondersteund MP3 en USB sticks.. Mag zo weg..
Als die ietsjes deze kant op kan voor zaterdag 12u, neem ik em meteen mee naar Deventerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij is het ook niet waard om helemaal strak te maken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan ze wel iets minder maken zonder al teveel moeite erin te steken... maar (sorry) hij is het niet waard om helemaal strak te maken
en nu weer een jaar apk of kwam ie er niet doorheen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:23 schreef vencodark het volgende:
Mijn auto is vandaag voor het eerst, sinds ik hm heb, naar een keuring.
Is er ooit goeie muziek op de radio dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat je een bui hebt waar bepaalde muziek bij hoort en er alleen bagger op de radio is
Volgende keer misschien even een hoogdoorlaat instellen op je head unit en als dat niet kan een condensator van ~ 300 µF ofzo in serie zetten met je speaker?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn autoradio![]()
Nu nog zorgen dat ik mn boxjes niet elke keer binnen een maand opblaas
Feel my painquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er ooit goeie muziek op de radio dan?
Ik ken het. Mn vorige autoradio kon ik alleen aliens mee ontvangenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat je een bui hebt waar bepaalde muziek bij hoort en er alleen bagger op de radio is
Ik heb morgen de hele dag de tijd om hem bij jou te droppen, ligt nu nog bij m'n ouders, zal pa ff bellen dat ie m opzoekt en klaarlegt voor mequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die ietsjes deze kant op kan voor zaterdag 12u, neem ik em meteen mee naar Deventer
Ik snap geen ene kut van wat hier staatquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende keer misschien even een hoogdoorlaat instellen op je head unit en als dat niet kan een condensator van ~ 300 µF ofzo in serie zetten met je speaker?
Nee, ik denk dat ie mijn liefde wel voelt als ik flink op zijn gaspedaal stap.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Snel naar de garage rennen en een kusje op zn embleem geven en even aaien over de motorkap..
Het is mijn vriendje niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij behandelt je auto's emotioneel slecht.
Jij gaat naar MissB EN Sammzzzz tegelijk???quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als die ietsjes deze kant op kan voor zaterdag 12u, neem ik em meteen mee naar Deventer
edit - ik kan em er nog in zetten ook
Hoi aangenaam.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende keer misschien even een hoogdoorlaat instellen op je head unit en als dat niet kan een condensator van ~ 300 µF ofzo in serie zetten met je speaker?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb morgen de hele dag de tijd om hem bij jou te droppen, ligt nu nog bij m'n ouders, zal pa ff bellen dat ie m opzoekt en klaarlegt voor me
leuk? of gaat het erom dat ie een cd af kan spelen? want dat heb ik nog wel liggen.. kan ik aan huppel meegeven als ze in purm isquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
ik weet niet wat erger is het gemauw van je collega's of de radioquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij gaat naar MissB EN Sammzzzz tegelijk???
Die bedoel ik. APK keuring morgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef rival het volgende:
[..]
en nu weer een jaar apk of kwam ie er niet doorheen?
of je neemt dit aanbod aan, klinkt beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De jaloezie spat van het schermquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef rival het volgende:
[..]
leuk? of gaat het erom dat ie een cd af kan spelen? want dat heb ik nog wel liggen.. kan ik aan huppel meegeven als ze in purm is
Sorry Rival, maar ooit moet ik je toch ergens mee overtreffenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef rival het volgende:
[..]
of je neemt dit aanbod aan, klinkt beter
Als je eind van de dag komt, kan je mee etenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb morgen de hele dag de tijd om hem bij jou te droppen, ligt nu nog bij m'n ouders, zal pa ff bellen dat ie m opzoekt en klaarlegt voor me
Hij is me de hele dag al aan het bashenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De jaloezie spat van het scherm
Heerlijk die mannen uit Purm die mij overal voor inzettenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef rival het volgende:
[..]
leuk? of gaat het erom dat ie een cd af kan spelen? want dat heb ik nog wel liggen.. kan ik aan huppel meegeven als ze in purm is
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry Rival, maar ooit moet ik je toch ergens mee overtreffen![]()
Ik dacht ik houd 't laagdrempelig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi aangenaam.
Ik ben huppel, ik ben vrouw, mijn hersenen zijn onderontwikkeld en de boobs zeer aanwezig. Ik vond het al heel wat dat ik zelf mijn autoradio had aangesloten.
Meisjes plagen zoentjes vragen hequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is me de hele dag al aan het bashen
Ik ga een goede zaterdag hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is me de hele dag al aan het bashen
Nou, dat plagen doet ie wel op een heul rare manierquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meisjes plagen zoentjes vragen he
Kijk dat snap ik!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht ik houd 't laagdrempelig.
Maar als je hem wat minder snel wilt slopen kan het nuttig zijn om een
[ afbeelding ]
tussen je kabel en je speaker te zetten. Maar dan met een hogere waarde.
Maar laat maar.
Het is snuit. Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat plagen doet ie wel op een heul rare manier
Ik denk dat ik dat bitje maar thuis ga latenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet zoals peu en ik zaterdag...
Misschien wilt ie dan ook rare dingen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat plagen doet ie wel op een heul rare manier
Jonguh, je moet ook nog naar THE wall he! en langs mij om de versterker op te halen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je eind van de dag komt, kan je mee eten
Huh? wie plaag ik?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is snuit. Wat had je dan verwacht?
Jamaar nieuwjaarsborrel van 17:00 tot wheneverquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je eind van de dag komt, kan je mee eten
Goed punt!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is snuit. Wat had je dan verwacht?
Ook een goed punt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien wilt ie dan ook rare dingen.
Ik heb zelf nog zo eentje in de auto zitten, ik heb weinig aan 2 radio's in 1 autoquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar weet je zeker dat je 'm zomaar weg wilt geven?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar niet zoals peu en ik zaterdag...
Naja, je had 'm ook kunnen verkopen ofzo. Ik vind het super van jequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog zo eentje in de auto zitten, ik heb weinig aan 2 radio's in 1 auto
Zeg, ik ga echt niet met die Ikea knul liggen batsen zodat jij je prutteltje hebt hoorquote:
Kan daarna toch?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonguh, je moet ook nog naar THE wall he! en langs mij om de versterker op te halen.
Eerder mag ook, maar dan heb ik niet heel veel tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar nieuwjaarsborrel van 17:00 tot whenever![]()
Zo leuk zijn m'n collega's ook weer niet tho..
Hoe laat is einde van de middag voor jou?
quote:
Ik krijg zaterdag helemaal niksquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohjah, ik pest Samzzz.. kloptgewoon, omdat het kan! en ze moet niet zeuren, ze krijgt zaterdag een beurt.
Sterker, hij is verkocht.. Maar die persoon heeft 'm nooit meer opgehaaldquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, je had 'm ook kunnen verkopen ofzo. Ik vind het super van je
Arme Peuquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat jij betaald gaat worden?
Het zat eraan te komen hequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry Rival, maar ooit moet ik je toch ergens mee overtreffen![]()
Nee, dat batsen is om het batsenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, ik ga echt niet met die Ikea knul liggen batsen zodat jij je prutteltje hebt hoor
Ohnee, je moet er moeite voor doen enzo.. je ene been naar links leggen, je andere naar rechts en vooral je mond dicht houden..quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sterker, hij is verkocht.. Maar die persoon heeft 'm nooit meer opgehaald
Soms is geven leukerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja, je had 'm ook kunnen verkopen ofzo. Ik vind het super van je
Einde van de middag klinkt goed.. 17:00 zoiets?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan daarna toch?
[..]
Eerder mag ook, maar dan heb ik niet heel veel tijd.
Daar stop ik gewoon wat inquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohnee, je moet er moeite voor doen enzo.. je ene been naar links leggen, je andere naar rechts en vooral je mond dicht houden..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohnee, je moet er moeite voor doen enzo.. je ene been naar links leggen, je andere naar rechts en vooral je mond dicht houden..
Alleen omdat je jaloers hebt hoef je me nog niet zo te plagenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had je me maar ooit gedaanquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen omdat je jaloers hebt hoef je me nog niet zo te plagenWat heb ik jou ooit gedaan?
Oh dan voel ik me iets minder slecht het aan te nemen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. Is nu al maanden geleden
Is goed, stop ik dan met werkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Einde van de middag klinkt goed.. 17:00 zoiets?
Het is wel goed Nederlands. Die eerste zinquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:34 schreef vencodark het volgende:
Oeh, ik zie net een heerlijke spelfout in een scriptie van iemand:
1. Persoonlijk leiden
Wanneer iemand zelf erg lijdt onder zijn problemen, etc etc.![]()
![]()
Kijk, dat vind ik dan weer dom.
En weet je wat geweldig is aan een autoradio met USB???quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan voel ik me iets minder slecht het aan te nemen.
Ja jij wilde opeens niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had je me maar ooit gedaan
Of ik kom gewoon niet.. Zo gezellig zijn die gasten toch niet..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, stop ik dan met werkenkom je dan niet te laat op de receptie?
en nu ga je me nog zoenen ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey kop op, zo vaak gebeurt het niet
Gewoon aannemen mutsquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan voel ik me iets minder slecht het aan te nemen.
Ja, jammer van de context.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel goed Nederlands. Die eerste zin
Dus als ik zou zeggen.. Nee meneer, die miljoen wil ik niet, geef maar aan iemand anders... Dan geloof jij dat ook?!quote:
sommige wel, sommige nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En weet je wat geweldig is aan een autoradio met USB???
Je kan je foon ermee opladen
Eerder mag ook wel hoor, ik eet normaal pas rond 19u namelijk (moet zo ook nog koken)quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik kom gewoon niet.. Zo gezellig zijn die gasten toch niet..
Radio's of foons?quote:
Inderdaad, probleem alleen is dat je zulke fouten vaak zelf niet ziet.quote:
Jaa ho even, niet terugkrabbelen, jij had 't over mee eten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerder mag ook wel hoor, ik eet normaal pas rond 19u namelijk (moet zo ook nog koken)
Ik ben natuurlijk niet te vergelijken met een miljoen, grapjas.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus als ik zou zeggen.. Nee meneer, die miljoen wil ik niet, geef maar aan iemand anders... Dan geloof jij dat ook?!
Nooit geprobeerd op die radio, ook niet op m'n huidige, aangezien ik gewoon een autolader heb..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Radio's of foons?
Beide nog niet tegengekomen
Weet niet aan welk apparaat het ligt weet wel dat ik pech hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Radio's of foons?
Beide nog niet tegengekomen
Ik heb een autolader van mn vorige foon. Mn HTC hangt eigenlijk alleen maar in laptop of in de autoradio.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd op die radio, ook niet op m'n huidige, aangezien ik gewoon een autolader heb..
Mijn Iphone wil niet op mn radio aangesloten worden en dus ook niet opladen, mn andere foon doet het wel gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
[..]
Weet niet aan welk apparaat het ligt weet wel dat ik pech heb
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
[..]
Weet niet aan welk apparaat het ligt weet wel dat ik pech heb
Mijn telefoon heeft dezelfde plug als de meeste HTC's en andere gevallen van nu.. MicroUSBquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een autolader van mn vorige foon. Mn HTC hangt eigenlijk alleen maar in laptop of in de autoradio.
Dan ga ik geen autolader kopen natuurlijk
Huppel, volgens mij ligt het aan mijn telefoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn Iphone wil niet op mn radio aangesloten worden en dus ook niet opladen, mn andere foon doet het wel gewoonmaar echt opladen is er niet bij, hooguit een beetje druppelen.
Ja je moet niet verwachten dat je foon in een half uur is opgeladenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn Iphone wil niet op mn radio aangesloten worden en dus ook niet opladen, mn andere foon doet het wel gewoonmaar echt opladen is er niet bij, hooguit een beetje druppelen.
Wie heeft er dan ook een iPhonequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel, volgens mij ligt het aan mijn telefoon
Want?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Weet wat pas handig zou zijn opladen via blue tooth
Doeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je moet niet verwachten dat je foon in een half uur is opgeladen![]()
Maar mn bad is klaar
Je hebt een aightphone! thuisbezorgd app!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef rival het volgende:
[..]
nummer van de pizza bezorger ken ik uit mijn hoofd, was makkelijker
Dat zou betekenen dat je energie draadloos kan overbrengenquote:
King Kong in the trunkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een iPhone![]()
Ik vind het al heel wat dat je een autoradio hebt
Yeah right!!quote:
Dat kan ook prima.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je energie draadloos kan overbrengen
Maar blauwe tand vreet zoveel energiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je energie draadloos kan overbrengen
Goed dat je het zegt!quote:
nog niet, straks welquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt een aightphone! thuisbezorgd app!
Hihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ook prima.Maar niet via blauwe tand, daar zijn weer andere technieken voor.
Zelfs al zou die aanstaan dan kan het nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooohja. Maar die bluetooth moet ook maar weer aanstaan dan.
Oh ja hoe dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ook prima.Maar niet via blauwe tand, daar zijn weer andere technieken voor.
Is de enige manier voor mij om handsfree te bellen, ik ben altijd te lam om dat snoertje anders aan te sluitenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar blauwe tand vreet zoveel energie
21 januari heb je een herkansing.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
Douchen en nagels doen
Ja echtquote:
Hier ook, althans....dat is de bedoeling. Maar om 1 of andere reden kan mijn mobiel nooit mijn autoradio vinden. Maar dat zal vooral aan mijn mobiel liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de enige manier voor mij om handsfree te bellen, ik ben altijd te lam om dat snoertje anders aan te sluiten
Heb je ooit al eens naar een elektrische tandenborstel gekeken? Daar gaat het met magnetisme. Ze zijn nu ook bezig om plateaus te maken, dat als je daar je telefoon oplegt, deze automatisch oplaad.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
21 januari heb je een herkansing.
Als je dan voor de 3de keer geen autoradio hebt ga ik er vanuit dat je gewoon altijd zonder radio rijdt
MI van aubergines en Indianenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mijn maag volstuwen met dood dier, en kapotte groenten
Ik las dood bier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind het nu uitzonderlijk mooiquote:
Dood dierquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Roadkill on the grill!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Echt wel, het leven is heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het nu uitzonderlijk mooi
Dat dat morgen weer over kan zijn, vergeet ik nu even. Want NU is het mooi
Handigquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je ooit al eens naar een elektrische tandenborstel gekeken? Daar gaat het met magnetisme. Ze zijn nu ook bezig om plateaus te maken, dat als je daar je telefoon oplegt, deze automatisch oplaad.best handig.
Dat is ook mogelijk, alleen zul je dan heel precies in het veld van de straling moeten zitten met je telefoon oid. (een richtzender naar een bepaald punt waar je wilt opladen) En dat is erg onpraktisch en derhalve niet haalbaar. Anders krijg je echt zo een magnetron effect en kan je niet bij de oplader in de buurt komen omdat je hersenen dan alweer kokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig![]()
Alleen ik bedoel dus echt draadloos. Dus over een grotere afstand zonder dat er contact is tussen de accu en de bron.
Hahaquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yuki:
http://www.facebook.com/?(...)39243095870&comments
Ik zie twee keer chips staan dus je hebt je eigen keus al gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dilemma.. Chips, of Pannekoeken of Poffertjes of Chips..
Ik heb 2 verschillende soorten Chips.. Ik kan ook nog voor Popcorn kiezen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie twee keer chips staan dus je hebt je eigen keus al gemaakt.
Laten we dat maar niet doen. Ik ben erg gehecht aan mijn hersens. Ik heb namelijk a beautifull mind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk, alleen zul je dan heel precies in het veld van de straling moeten zitten met je telefoon oid. En dat is erg onpraktisch en derhalve niet haalbaar. Anders krijg je echt zo een magnetron effect en kan je niet bij de oplader in de buurt komen omdat je hersenen dan alweer koken
Ga dan voor pannenkoeken met popcorn ertussen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 2 verschillende soorten Chips.. Ik kan ook nog voor Popcorn kiezen..
Ik een nogal dirty mind..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ik ben erg gehecht aan mijn hersens. Ik heb namelijk a beautifull mind.
Pannenkoeken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dilemma.. Chips, of Pannekoeken of Poffertjes of Chips..
quote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik een nogal dirty mind..Kan geen kwaad bij mij dus
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
MissB, er zit ook AUX aansluiting op, dus ook MP3 speler kun je er op aansluiten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
MissB! Peu heeft een cadeautje voor ons
Niet in huis, en te lui en geen tijd om ergens te gaan eten nuquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
MissB, er zit ook AUX aansluiting op, dus ook MP3 speler kun je er op aansluiten
Oh das best stoerquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit heeft mn zoon straks niet meer![]()
Post hier jouw graffiticreaties.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahavanavond een programma over spraakmakende seks op TV zou dit ook langskomen?
Klopt, die werkt ook via de AUX, en met goeie kabel ook op de USBquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jippie, kan gewoon de ipod eraan!
Kom maar langs, ik heb genoegquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet in huis, en te lui en geen tijd om ergens te gaan eten nu
Oh ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, die werkt ook via de AUX, en met goeie kabel ook op de USB
Ik ben bang dat het eten dan niet aangeraakt wordtquote:
/care.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het eten dan niet aangeraakt wordt
Ik ga mij kapot lachen als dat voorbij komtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar moest ik ook al aan denken toen ik het zag ja!
Dat je met zo iets kleins iemand zo blij kunt makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook natuurlijk.
* missbehavin ziet zichzelf al blij rondscheuren met muziek voor elke bui!
Wat voor een scheurmonster heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook natuurlijk.
* missbehavin ziet zichzelf al blij rondscheuren met muziek voor elke bui!
Ehm, dat is niet iets kleins hoor, ik zou er voorlopig ws echt geen geld voor hebben gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat je met zo iets kleins iemand zo blij kunt maken
In dat geval:quote:
quote:
*cadeau pakketje klaar heeftquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het eten dan niet aangeraakt wordt
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een scheurmonster heb je eigenlijk?
/carequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, dat is niet iets kleins hoor, ik zou er voorlopig ws echt geen geld voor hebben gehad.
Kut, was voor missB bedoeldquote:
Wait, whuuuuud?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut, was voor missB bedoeldklote telefoon
Ik weet wat voor cadeautjequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut, was voor missB bedoeldklote telefoon
En dat zijn leuke scheurbakjesquote:
Hij rijdt echt best fijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
PIPI!Zo heette een peugeot 205 van een vriend van me
toffe bakken zijn het!
I'm out of the loopquote:
Omdat het kanquote:
Van een oud vrouwtje geweest en altijd binnen gestaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij rijdt echt best fijnAlleen jammer dat ie zo verdomde lui is
Zo hoort dat ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'm out of the loopen nieuwsgierig as hell!
Geen ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van een oud vrouwtje geweest en altijd binnen gestaan?
Klinkt meer als een foute afstelling.. Verstopte injectoren ofzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen ideeMaar hij doet raar als ie vindt dat ik te veel op wil schieten
Is dat duur om te fixen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt meer als een foute afstelling.. Verstopte injectoren ofzo
heb je een 1.1 dan? Want de 1.4i zou wel wat pittig moeten zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen ideeMaar hij doet raar als ie vindt dat ik te veel op wil schieten
1.4quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je een 1.1 dan? Want de 1.4i zou wel wat pittig moeten zijn
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil deze auto hebben![]()
http://www.classiccarsfor(...)age.php/carno/115296
Oj leuk speelgoedquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Barbusse het volgende:
ik wil wel ff luisteren, voor rijden zal niet voldoende tijd zijn denk ik.quote:
Wauwquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:08 schreef Barbusse het volgende:
Pff jullie zijn allemaal zo liefquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wil wel ff luisteren, voor rijden zal niet voldoende tijd zijn denk ik.
Dat dacht ik.quote:
quote:Of the 37 cars produced just 24 were RHD and only 3 were Vantage spec.
Best een grappig bootje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee heb ik vandaag mijn ID aangevraagd, bak van een collega.
Echt niet normaal dat ding, 5.7 liter V8.
Ik sleutel wel eens wat voor mn hobbyquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff jullie zijn allemaal zo lief
Op for auction. Dus doe een gok. Ik denk meer dan 500.000 pond. En ik heb nog geen 500.000 pond.quote:
die gaat wel over een miljoen, zeker als die nog een bijzondere historie heeft gehad.quote:
Ja, dat las ik. En ik denk dat ie wel meer kost dan 500.000 pond.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op for auction. Dus doe een gok. Ik denk meer dan 500.000 pond. En ik heb nog geen 500.000 pond.
Ik vrees het ook. Startbod zal ergens rond de 400.000 zijn, en dan begint de rijke ventjes-sale-frenzy...quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die gaat wel over een miljoen, zeker als die nog een bijzondere historie heeft gehad.
Zolang ze geen aangifte durven te doen, gewoon doenquote:
Die auto staat overigens wel heel goed bij m'n paarse nagellakquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Startbod zal ergens rond de 400.000 zijn, en dan begint de rijke ventjes-sale-frenzy...
Make it count!quote:
Doe het dan wel goed he!quote:
En bij mijn op maat gemaakte Italiaanse smokingquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die auto staat overigens wel heel goed bij m'n paarse nagellak
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
Kutzooi, koorts loopt op bij kleine man
En bij mijn zwarte jurkquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En bij mijn op maat gemaakte Italiaanse smoking
Kwart voor 10 zwembad fletiomare..quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeten we vast 112 voor je bellen?
Oh ja, maak me gek!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Oh, topic kill.
Ik ga m'n 'I really, really, really wants' shoes posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |