het is hier bijna zomer zo warmquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Is het bij jullie op de wegen overigens ook een ijsbaan?
Hier in de wijken is het gewoon levensgevaarlijk
In die oostblok landen kan ik me dat wel voorstellen, hier in de westerse wereld valt dat best mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Ben jij tukker toevallig?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Vind het leuk om te koken en ben dan ook echt met mijn eten bezig, dus geen tijd om tv te kijken
Ik vind koken geen zak aan, durf niet te lang weg te lopen maar heb ook geen zin om steeds om zo'n pan heen te drentelenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Vind het leuk om te koken en ben dan ook echt met mijn eten bezig, dus geen tijd om tv te kijken
Oh ja, jullie hebben die zure regen gehad zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is hier bijna zomer zo warm.
I feel the lovequote:Op donderdag 6 januari 2011 17:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In die oostblok landen kan ik me dat wel voorstellen, hier in de westerse wereld valt dat best mee.
Alles sneeuw en ijs vrij, al dagen trouwen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Nergens last vanquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
Omdat jouw naam me aan iemand doet denken.quote:
Eens. Als het weg te krijgen is dan is het voldoende. Mijn kookkunsten, daar kan je ook iemand mee omleggen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind koken geen zak aan, durf niet te lang weg te lopen maar heb ook geen zin om steeds om zo'n pan heen te drentelen
Het is niet z'n echte naam he.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jouw naam me aan iemand doet denken.
Oh, dan bel ik jou gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens. Als het weg te krijgen is dan is het voldoende. Mijn kookkunsten, daar kan je ook iemand mee omleggen!
Ik hou van m'n oven.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eens. Als het weg te krijgen is dan is het voldoende. Mijn kookkunsten, daar kan je ook iemand mee omleggen!
No shitquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet z'n echte naam he.
Batenburg?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
Kom uit het altijd gezellige land van Maas en Waal
Ik gok, co-een!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:40 schreef Royco1 het volgende:
Nee maar als je goed nadenkt kun je die misschien wel ontcijferen.
En mijn nick heeft niks met een bepaald soepmerk te maken
Wijchen?quote:
+1quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken al die gehuchten daar niet hoor
Maar ik ben dan ook gewoon erg goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh en ik dacht nog wel dat mijn echte naam nooit te herleiden zou zijn zo
Puiflijk, Bergharen, Winssen, Horssen?quote:
Nou ja, we zijn 15 jaar terug uitgebreid in het nieuws geweestquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken al die gehuchten daar niet hoor
CL is 12, denk je dat ze dat weet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn 15 jaar terug uitgebreid in het nieuws geweest
Nou, dat MOET ik nog weten!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn 15 jaar terug uitgebreid in het nieuws geweest
Net zoals Noordlaren, Midlaren en Zuidlarenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |