Weet niet aan welk apparaat het ligt weet wel dat ik pech hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Radio's of foons?
Beide nog niet tegengekomen
Ik heb een autolader van mn vorige foon. Mn HTC hangt eigenlijk alleen maar in laptop of in de autoradio.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd op die radio, ook niet op m'n huidige, aangezien ik gewoon een autolader heb..
Mijn Iphone wil niet op mn radio aangesloten worden en dus ook niet opladen, mn andere foon doet het wel gewoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
[..]
Weet niet aan welk apparaat het ligt weet wel dat ik pech heb
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
[..]
Weet niet aan welk apparaat het ligt weet wel dat ik pech heb
Mijn telefoon heeft dezelfde plug als de meeste HTC's en andere gevallen van nu.. MicroUSBquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een autolader van mn vorige foon. Mn HTC hangt eigenlijk alleen maar in laptop of in de autoradio.
Dan ga ik geen autolader kopen natuurlijk
Huppel, volgens mij ligt het aan mijn telefoonquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn Iphone wil niet op mn radio aangesloten worden en dus ook niet opladen, mn andere foon doet het wel gewoonmaar echt opladen is er niet bij, hooguit een beetje druppelen.
Ja je moet niet verwachten dat je foon in een half uur is opgeladenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn Iphone wil niet op mn radio aangesloten worden en dus ook niet opladen, mn andere foon doet het wel gewoonmaar echt opladen is er niet bij, hooguit een beetje druppelen.
Wie heeft er dan ook een iPhonequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel, volgens mij ligt het aan mijn telefoon
Want?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Weet wat pas handig zou zijn opladen via blue tooth
Doeiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je moet niet verwachten dat je foon in een half uur is opgeladen![]()
Maar mn bad is klaar
Je hebt een aightphone! thuisbezorgd app!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef rival het volgende:
[..]
nummer van de pizza bezorger ken ik uit mijn hoofd, was makkelijker
Dat zou betekenen dat je energie draadloos kan overbrengenquote:
King Kong in the trunkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook een iPhone![]()
Ik vind het al heel wat dat je een autoradio hebt
Yeah right!!quote:
Dat kan ook prima.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je energie draadloos kan overbrengen
Maar blauwe tand vreet zoveel energiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je energie draadloos kan overbrengen
Goed dat je het zegt!quote:
nog niet, straks welquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt een aightphone! thuisbezorgd app!
Hihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ook prima.Maar niet via blauwe tand, daar zijn weer andere technieken voor.
Zelfs al zou die aanstaan dan kan het nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooohja. Maar die bluetooth moet ook maar weer aanstaan dan.
Oh ja hoe dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ook prima.Maar niet via blauwe tand, daar zijn weer andere technieken voor.
Is de enige manier voor mij om handsfree te bellen, ik ben altijd te lam om dat snoertje anders aan te sluitenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar blauwe tand vreet zoveel energie
21 januari heb je een herkansing.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
Douchen en nagels doen
Ja echtquote:
Hier ook, althans....dat is de bedoeling. Maar om 1 of andere reden kan mijn mobiel nooit mijn autoradio vinden. Maar dat zal vooral aan mijn mobiel liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de enige manier voor mij om handsfree te bellen, ik ben altijd te lam om dat snoertje anders aan te sluiten
Heb je ooit al eens naar een elektrische tandenborstel gekeken? Daar gaat het met magnetisme. Ze zijn nu ook bezig om plateaus te maken, dat als je daar je telefoon oplegt, deze automatisch oplaad.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
21 januari heb je een herkansing.
Als je dan voor de 3de keer geen autoradio hebt ga ik er vanuit dat je gewoon altijd zonder radio rijdt
MI van aubergines en Indianenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mijn maag volstuwen met dood dier, en kapotte groenten
Ik las dood bier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind het nu uitzonderlijk mooiquote:
Dood dierquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Roadkill on the grill!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Echt wel, het leven is heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het nu uitzonderlijk mooi
Dat dat morgen weer over kan zijn, vergeet ik nu even. Want NU is het mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |