Yeah right!!quote:
Dat kan ook prima.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je energie draadloos kan overbrengen
Maar blauwe tand vreet zoveel energiequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je energie draadloos kan overbrengen
Goed dat je het zegt!quote:
nog niet, straks welquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt een aightphone! thuisbezorgd app!
Hihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ook prima.Maar niet via blauwe tand, daar zijn weer andere technieken voor.
Zelfs al zou die aanstaan dan kan het nog nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooohja. Maar die bluetooth moet ook maar weer aanstaan dan.
Oh ja hoe dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan ook prima.Maar niet via blauwe tand, daar zijn weer andere technieken voor.
Is de enige manier voor mij om handsfree te bellen, ik ben altijd te lam om dat snoertje anders aan te sluitenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar blauwe tand vreet zoveel energie
21 januari heb je een herkansing.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt!
Douchen en nagels doen
Ja echtquote:
Hier ook, althans....dat is de bedoeling. Maar om 1 of andere reden kan mijn mobiel nooit mijn autoradio vinden. Maar dat zal vooral aan mijn mobiel liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de enige manier voor mij om handsfree te bellen, ik ben altijd te lam om dat snoertje anders aan te sluiten
Heb je ooit al eens naar een elektrische tandenborstel gekeken? Daar gaat het met magnetisme. Ze zijn nu ook bezig om plateaus te maken, dat als je daar je telefoon oplegt, deze automatisch oplaad.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
21 januari heb je een herkansing.
Als je dan voor de 3de keer geen autoradio hebt ga ik er vanuit dat je gewoon altijd zonder radio rijdt
MI van aubergines en Indianenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mijn maag volstuwen met dood dier, en kapotte groenten
Ik las dood bier.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik vind het nu uitzonderlijk mooiquote:
Dood dierquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Roadkill on the grill!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |