Echt wel, het leven is heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het nu uitzonderlijk mooi
Dat dat morgen weer over kan zijn, vergeet ik nu even. Want NU is het mooi
Handigquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb je ooit al eens naar een elektrische tandenborstel gekeken? Daar gaat het met magnetisme. Ze zijn nu ook bezig om plateaus te maken, dat als je daar je telefoon oplegt, deze automatisch oplaad.best handig.
Dat is ook mogelijk, alleen zul je dan heel precies in het veld van de straling moeten zitten met je telefoon oid. (een richtzender naar een bepaald punt waar je wilt opladen) En dat is erg onpraktisch en derhalve niet haalbaar. Anders krijg je echt zo een magnetron effect en kan je niet bij de oplader in de buurt komen omdat je hersenen dan alweer kokenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig![]()
Alleen ik bedoel dus echt draadloos. Dus over een grotere afstand zonder dat er contact is tussen de accu en de bron.
Hahaquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Yuki:
http://www.facebook.com/?(...)39243095870&comments
Ik zie twee keer chips staan dus je hebt je eigen keus al gemaakt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dilemma.. Chips, of Pannekoeken of Poffertjes of Chips..
Ik heb 2 verschillende soorten Chips.. Ik kan ook nog voor Popcorn kiezen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie twee keer chips staan dus je hebt je eigen keus al gemaakt.
Laten we dat maar niet doen. Ik ben erg gehecht aan mijn hersens. Ik heb namelijk a beautifull mind.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is ook mogelijk, alleen zul je dan heel precies in het veld van de straling moeten zitten met je telefoon oid. En dat is erg onpraktisch en derhalve niet haalbaar. Anders krijg je echt zo een magnetron effect en kan je niet bij de oplader in de buurt komen omdat je hersenen dan alweer koken
Ga dan voor pannenkoeken met popcorn ertussen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 2 verschillende soorten Chips.. Ik kan ook nog voor Popcorn kiezen..
Ik een nogal dirty mind..quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ik ben erg gehecht aan mijn hersens. Ik heb namelijk a beautifull mind.
Pannenkoeken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dilemma.. Chips, of Pannekoeken of Poffertjes of Chips..
quote:
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik een nogal dirty mind..Kan geen kwaad bij mij dus
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
MissB, er zit ook AUX aansluiting op, dus ook MP3 speler kun je er op aansluiten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
MissB! Peu heeft een cadeautje voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |