De verf kost al behoorlijk wat, en hij zal waarschijnlijk ook een beetje winst willen maken, als hij het al voor vreemden doetquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:34 schreef RianaLuna het volgende:
Oh die creatie op die foto is echt coolVraagt die vriend veel voor het doen van één muur?
Werkelijk waar geen idee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:34 schreef RianaLuna het volgende:
Oh die creatie op die foto is echt coolVraagt die vriend veel voor het doen van één muur?
Lichtinval en perspectief zitten niet helemaal lekker, maar voor de eerste keer vond ik hem wel geslaagdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:48 schreef Noiseflux het volgende:
Wow! Bij dat landschapje zie je wel dat er iets niet helemaal klopt maar ik kan mn vinger er niet echt op leggen. Verder echt heel mooi!
Ik dacht in het begin wat een prutserquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet van mijzelf.
Een vriend heeft de muur van mn zoon zn kamer geverfd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook toen hij ermee bezig wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin wat een prutser![]()
maar een zeer mooie graffiti!
haha ja zal wel niet hebben gedacht, daar gaat het muurtje van me zoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen hij ermee bezig was
Je kan ook op canvas oefenenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Zoheetik het volgende:
Hoe begin je eigenlijk met zoiets?
Je maakt een ontwerpje op papier... je koopt spuitbussen en spuit maar raak voor een knaak? Eerste keer lijkt me best wel eng namelijk. En gin de zin van "het kan wel eens mislukken".
Om het te proberen moet je dan of de straat op (dubbel-eng), of elke muur in huis als testmuur gebruiken.
ik maak altijd thuis een ontwerpje en dan ga ik op pad.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Zoheetik het volgende:
Hoe begin je eigenlijk met zoiets?
Je maakt een ontwerpje op papier... je koopt spuitbussen en spuit maar raak voor een knaak? Eerste keer lijkt me best wel eng namelijk. En gin de zin van "het kan wel eens mislukken".
Om het te proberen moet je dan of de straat op (dubbel-eng), of elke muur in huis als testmuur gebruiken.
Ik heb wel eens een canvas van 1,20 bij 1,20 bij V&D gehaald voor 15 euro dus dat valt wel meequote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Zoheetik het volgende:
Hmm daar zit ook wat in!
Maar als je bijv. nog nooit een spuitbus in handen hebt gehad lijkt 't me wel eng. Alleen bij een woonkamermuur vallen foutjes meer opomdat je er steeds (van korte afstand) naar kijkt.
Ach de verf die ze gebruiken is heel goed dekkend dus ik wist dat het sowieso wel goed zou komen. Vond vooral dat roze heel eng, jongens vinden dat vaak niet zo leuk in hun slaapkamerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:27 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha ja zal wel niet hebben gedacht, daar gaat het muurtje van me zoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |