Zeiksnor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar toch mis ik de 20 graden en zon van vanmiddag
Dat neem ik me al maanden voor. Maar toch vind ik die kou en gladheid wel wat hebbenquote:
Ik zet de cocktail vast klaar!quote:
Koud, glad, regen, sneeuw... Ik wil zon! Zomer!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat neem ik me al maanden voor. Maar toch vind ik die kou en gladheid wel wat hebben
Klopt, ik moet me scheren.quote:
Juistem, en een plak kaas eroverquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik steek er wel wat patat bij!
dat was het toch?
Ja, dat wil ik ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koud, glad, regen, sneeuw... Ik wil zon! Zomer!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook
Kan ik eindelijk m'n zomerjurkjes en rokjes uit de hoezen halen
Jurkjes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook
Kan ik eindelijk m'n zomerjurkjes en rokjes uit de hoezen halen
Volgens mij ga jij wel een Long Island Ice Tea waarderenquote:
Het enige wat ik nog mis is zo'n grote rieten hoedquote:
Ja winter is leuk als je wat hebt om knus mee te zijn. De zomer is altijd fijn! De zon in je gezichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vind de winter ook wel wat hebben.. Zo lekker gezellig en knus
kipdöner dus, de meeste stemmen tellenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juistem, en een plak kaas erover
LOL, die ligt standaard in de Kever voor mn moederquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog mis is zo'n grote rieten hoed
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog mis is zo'n grote rieten hoed
Dat laatste kan in de winter ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja winter is leuk als je wat hebt om knus mee te zijn. De zomer is altijd fijn! De zon in je gezicht
Nothing beats summer! Dan is mijn humeur ook gewoon veel beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste kan in de winter ook
Vorige week was het hier echt heerlijk
Die moet ik nog kopen. En dan meteen een retourtje Rome boeken om te flanerenquote:
1 stem, altijd makkelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
kipdöner dus, de meeste stemmen tellen
Dat jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nothing beats summer! Dan is mijn humeur ook gewoon veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |