Hoi,quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef lisa1109 het volgende:
Pff, vorig jaar was ik in 6 maanden zo'n goede 8 kilo kwijtgeraakt...... binnen 6 maanden zat het er ook weer aan. Nu durf ik niet meer
Ik zou het wel weten! Uit eten natuurlijk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
- of warm en droog thuisblijven en gnocchi met tomatenspul eten.
- of uit eten gaan (er wordt voor me betaald), maar dan wel natregenen.
Keuzes, keuzes.
Ik had er eentje op en ik vond het lekker, dus toen heb ik de andere ook nog maar opgegeten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Poeh, waar laat je het?Is er iets aan de hand of had je gewoon zin in kwark?
Ik viel gewoon af met gezonder eten en wat meer bewegen, zoals het hoort.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten! Uit eten natuurlijk!
Lisa1109: hoe had je het dan aangepakt, en heb je een idee hoe het komt dat je het er niet af kon houden?
Ik heb hetzelfde, belde mijn moeder al, om het eten bij haar uit te stellen, maar ze deed alsof ze me niet hoorde en zei dat het eten om half 7 sharp op tafel zou staan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
- of warm en droog thuisblijven en gnocchi met tomatenspul eten.
- of uit eten gaan (er wordt voor me betaald), maar dan wel natregenen.
Keuzes, keuzes.
Ook zin in augurken lately?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had er eentje op en ik vond het lekker, dus toen heb ik de andere ook nog maar opgegeten.. Nu ben ik wel een beetje misselijk.
Vette vis, noten, zaden, pitten, olie, boter (roomboter, geen halvarinetroep), etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
en vetzuren (waar zitten die in eigenlijk?)
Ach ja, voor een keertje.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had er eentje op en ik vond het lekker, dus toen heb ik de andere ook nog maar opgegeten.. Nu ben ik wel een beetje misselijk.
Tja, helaas is het echt zo dat afvallen alleen werkt als je het doet met een patroon dat je je hele leven zou kunnen volhouden. Maar dan nog, motivatie is inderdaad lastig. Als je niet heel veel te zwaar bent is het ook niet zo nodig om af te vallen, dan kun je soms best denken "laat ook maar, het is zo ook wel goed". Wie daar een oplossing voor heeft kan volgens mij rijk worden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:21 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
Ik viel gewoon af met gezonder eten en wat meer bewegen, zoals het hoort.
Daarna.. euh... tja, ik ging me weer aan mijn eetpatroon van daarvoor houden. Niet heel erg gezond.. en iets meer. En tijd voor de sportschool had ik niet meer. Ik had de motivatie niet meer, misschien omdat de zomer afgelopen wasZonde... dat wel,, vooral omdat mijn mooie shorts nu niet meer zo goed passen, ik wil wel weer beginnen maar.. beginnen is zo moeilijk.
Nee, dat heb ik amper op. Vis eet ik niet tot nauwelijks, zelfde geldt voor noten enzo (kcalbommen) en olie eet ik alleen als ik er iets in bak of ik vet er een schaal mee inquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:23 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Vette vis, noten, zaden, pitten, olie, boter (roomboter, geen halvarinetroep), etc.
Toevallig heb ik gister voor het eerst in jaren weer augurk gegeten.quote:
oh dear...........quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gister voor het eerst in jaren weer augurk gegeten..
Ja maar plu's op de fiets.....ik weet het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef Merel het volgende:
Vik, Co, daar hebben ze nou paraplu's voor uitgevonden!
Hmpf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar plu's op de fiets.....ik weet het niet.![]()
Nah, ik hijs me zo wel in een regenpak. En misschien dat ik er een ceintuur om doe.
ik heb ook hongerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Damn, heb zo'n honger, nog een half uur dan kan ik mij weer volvreten, dan douchen dat nog lekker een toetje en morgen begint mijn eerste dag dit jaar weer qua werk... bah
ja toch?quote:
Terecht dat ze ontevreden zijn. En studenten krijgen helemaal geen compensatie. Kan je zeggen, die reizen gratis, maar als ik nu stop met mn studie moet ik het alsnog gaan terugbetalen. Niet dat ik in de eerste klas zou gaan zitten, maar gaat om het ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Schijncompensatie:
reizigersvereniging-ontevreden-compensatie-ns
Nee niet allemaal vanavondquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interessante combi Chico. Pannenkoek met stoofpeer en falafel
.
Oooh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee niet allemaal vanavond. Ik wilde iets te kiezen hebben.
Die combi is zelfs mij te gekquote:
Je kunt ze ook neerzetten om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat ze niet pasten. Vrij essentiële vereiste aan schoenen.
170 euro hequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Je kunt ze ook neerzetten om naar te kijken
Dure beeldjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Je kunt ze ook neerzetten om naar te kijken
Hm, had gisteren mijn pakket retour gestuurd aan zalando. Zei die vrouw van het postkantoor nog: ik hoop dat je hem niet terugkrijgt. Snapte het niet helemaal maar zal dus wel vaker het geval zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat werken er bij de TNT een stel malloten. De retourzending van de laarzen is hier zojuist opnieuw bezorgd, terwijl er toch HEEL duidelijk TO: zalando opstaat en FROM: XM.
![]()
![]()
![]()
Thanks! Kan je toevallig ook die post hier op Fok vinden of dat topic? Ik zit de vorige topics door te scrollen maar kan het niet vindenquote:
Je bent geweldig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:40 schreef V1z0R het volgende:
Werd in dit topic besproken!
Let wel op, staan een boel plaatjes in...
Milk en fruit mag toch wel voor zuivel doorgaan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Goodbye het volgende:
ML, waar zijn je groente, fruit en zuivel? Beter voor jezelf zorgen, hoor
Ik denk dat je het werk van een docent niet moet onderschatten. Je krijgt er ook een stapel nakijkwerk bij. Denk aan 5 klassen x 30 leerlingen = 150 schrijfwerkjes of 150 proefwerken!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef V1z0R het volgende:
Wil je ruilen voor een kantoorbaan Razz?
~50u/week + vrijwel altijd standby zijn... En geen 5 vakanties per jaar
Nee hoor, ik vind het onderwijs leuk werkquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:46 schreef V1z0R het volgende:
Wil je ruilen voor een kantoorbaan Razz?
~50u/week + vrijwel altijd standby zijn... En geen 5 vakanties per jaar
Nee johquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef Viking84 het volgende:
9 klassen!. Dat is toch niet 9 x 4 mag ik hopen?
(9 x 3 is al veel).
Ik doe even een Co.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef V1z0R het volgende:
Kan zijn Blurred.
Was vandaag weer Fit-4-Kids in de sportschool en ondanks dat ik m'n oordopjes in heb, weten die krengen er toch met een factor 10 bovenuit te komen. Wordt ik chagrijnig van en krijg dan de neiging m'n dumbells naar ze te gooien
Ben programmeur Merel. Maar nu wil ik ook weten wat jij doet!
Ook een goeie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een uniekje doen = heel veel groente eten.
Al is Co geloof ik meer van het verbeteren-dan-leren-ze-het-ooit en Viking van het verbeteren-'mwahaha-je-maakte-een-fout!!'quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Viking84 het volgende:
Wel grappig, al die insidersopmerkingen.
Een Co/Viking doen = taalnazi uithangen
Een Laurelientje doen = ontzettend schransen
Een Merel doen = met je collega zoenen (sorry)
nog meer?.
Nou wat aardig weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Al is Co geloof ik meer van het verbeteren-dan-leren-ze-het-ooit en Viking van het verbeteren-'mwahaha-je-maakte-een-fout!!'![]()
Ik weet er geen iig!quote:Er is geen "Een Mariaatje doen"
Misschien lees ik meer 'smugness' in jouw taalnazi-posts dan er is, zou kunnen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou wat aardig weer.
[..]
Ik weet er geen iig!. Een vreugdedansje doen mischien?
.
Een V1z0R zijn = een veel te goed geheugen hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef V1z0R het volgende:
Een Vikje hebben = Een uitnodiging krijgen om mee te gaan naar een parenclub
Ja ik hoor wel vaker dat ik 'niet zo'n prettige' manier van communiceren heb. Gelukkig is het alweer jaren geleden dat ik dat voor het laatst hoorde. Volgens mij gaat het nu wel beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien lees ik meer 'smugness' in jouw taalnazi-posts dan er is, zou kunnen!![]()
*dansje doet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |