Ik doe even een Co.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:07 schreef V1z0R het volgende:
Kan zijn Blurred.
Was vandaag weer Fit-4-Kids in de sportschool en ondanks dat ik m'n oordopjes in heb, weten die krengen er toch met een factor 10 bovenuit te komen. Wordt ik chagrijnig van en krijg dan de neiging m'n dumbells naar ze te gooien
Ben programmeur Merel. Maar nu wil ik ook weten wat jij doet!
Ook een goeie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een uniekje doen = heel veel groente eten.
Al is Co geloof ik meer van het verbeteren-dan-leren-ze-het-ooit en Viking van het verbeteren-'mwahaha-je-maakte-een-fout!!'quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:26 schreef Viking84 het volgende:
Wel grappig, al die insidersopmerkingen.
Een Co/Viking doen = taalnazi uithangen
Een Laurelientje doen = ontzettend schransen
Een Merel doen = met je collega zoenen (sorry)
nog meer?.
Nou wat aardig weerquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Al is Co geloof ik meer van het verbeteren-dan-leren-ze-het-ooit en Viking van het verbeteren-'mwahaha-je-maakte-een-fout!!'![]()
Ik weet er geen iig!quote:Er is geen "Een Mariaatje doen"
Misschien lees ik meer 'smugness' in jouw taalnazi-posts dan er is, zou kunnen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou wat aardig weer.
[..]
Ik weet er geen iig!. Een vreugdedansje doen mischien?
.
Een V1z0R zijn = een veel te goed geheugen hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:29 schreef V1z0R het volgende:
Een Vikje hebben = Een uitnodiging krijgen om mee te gaan naar een parenclub
Ja ik hoor wel vaker dat ik 'niet zo'n prettige' manier van communiceren heb. Gelukkig is het alweer jaren geleden dat ik dat voor het laatst hoorde. Volgens mij gaat het nu wel beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien lees ik meer 'smugness' in jouw taalnazi-posts dan er is, zou kunnen!![]()
*dansje doet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |