Houd je ook van chocola?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heet eigelijk vivian en me zus noemt me altijd piefje
Bijna een maand ja. Maar jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
het heeft ze dus 3? (of meer zelfs?) weken gekost om te laten weten dat ze nog met een reactie zullen komen?
Fijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou als dat de enige reden moet zijn om dat te doen
Trouwens met de betreffende iemand alweer wat smsjes heen en weer gestuurd, gewoon relaxed zonder bijbedoelingen, maar dus wel heel fijn om te weten dat we gewoon fijn normaal blijven doen en dat nu niet alles opeens heel awkward is
Nog geen week. In de feestdagentijd heb ik echt zat gegeten, diners, lekkers, kaasfondue, etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Je eet al een poos weinig XM, je maag/behoefte aan eten past zich daar natuurlijk ook op aan.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ikvan mijn nieuwe staafmixer
wat een kanjer!!
Ja ik heb het over een staafmixer
Groenten, vetzuren, vitamines?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog geen week. In de feestdagentijd heb ik echt zat gegeten, diners, lekkers, kaasfondue, etc.
Voldoende fruit gegeten! Groente en vetzuren (waar zitten die in eigenlijk?) probably niet zo denderend nee.quote:
Weet je zeker dat je niet in de war bent met slagroom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck. Ik heb net bijna 1000 kcal aan kwark opgegeten.
Hoeveel kwark moet je daar wel niet voor eten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck. Ik heb net bijna 1000 kcal aan kwark opgegeten.
Of kwark + slagroom = kwarktaart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in de war bent met slagroom?
Poeh, waar laat je het?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
900 ml (twee bakken) vanillekwark..
holy moly!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
900 ml (twee bakken) vanillekwark..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |