Plu lenen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef Ciske- het volgende:
Heb ik me es voorgenomen om een flink stuk te gaan wandelen, regent het
Is misschien ook wel gebeurd hoor, geen idee hoe ze dat regelen bij de NS. Maar heel vaak gebeurt dat ook niet. Omdat ze het allemaal zelf beter denken te wetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is waarschijnlijk ook zo, maar als je gaat beslissen over goedmaakacties om je imago te redden laat je toch even een PR-persoon meedenken...
Maar hier heeft vrijwel geen enkele vaste klant wat aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
Een goedmaakactie mag natuurlijk geen/niet veel extra kosten met zich meebrengen. In de spite extra eerste klas plaatsen regelen kost geld en ik vraag me af of ze er voldoede materieel voor hebben.
Denk dat dat wel meevalt.quote:
Daar kan de NS niet op plannen... Nu plannen ze (denk ik) treinen in aan de hand van historische gegevens gecombineerd met andere gegevens (neem aan dat weer ook een rol speelt, seizoen, feestdagen, acties).quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt.
Zo'n kaartje stop je in je portemonnee voor als je een keer een langere reis maakt of als de trein weer eens overvol zit en je wat ruimer wil staan.
Na een maand of drie is zo'n kaartje verlopen en gaat 'ie bij het oud papier.
Of zou het alleen bij mij zo werken?
Zo had ik er niet aan gedacht, het zijn natuurlijk best een boel mensen inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Daar kan de NS niet op plannen... Nu plannen ze (denk ik) treinen in aan de hand van historische gegevens gecombineerd met andere gegevens (neem aan dat weer ook een rol speelt, seizoen, feestdagen, acties).
Als je heel veel mensen een vrijkaartje geeft, kun je daar geen treinen op plannen. Je hjebt geen idee wanneer je die extra capaciteit nodig hebt. In de eerste klas buiten de spits heb je overcapaciteit, dus bingo.
Ben nog jaloersquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:27 schreef conleche het volgende:
Sporten ging kut. Ik struikelde voor ik begon al van een drempel waardoor mijn ene enkel zwikte en mijn andere knie een brandschuurplek had. (die heb ik lang niet gehad, als kind had ik die op continue basis geloof ik) Toch maar erdoorheen gesport, dat werkt meestal wel het beste, maar het deed flink pijn en halverwege werd ik ook nog duizelig. (waarschijnlijk te kort op de les ontbeten) en toen moest ik van dat aquarius drinken en dat stond niet in mijn planning voor vandaag.
Ook nog helemaal natgeregend op weg naar huis.........
/klaagendezeur
.........dus nu loopt mijn bad vol met toevoeging van kneippolie (oranje lindenbloesem voor totale balans)
En mag ik lekker zo lang blijven liggen als ik wil met mijn vet spannende boek.
^^quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
Co ik ben jaloers op jouw bad.
edit: op het feit dat jij een bad hebt.
Ik ook!quote:
Dat wandelt niet fijnquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje vandaag:
O: dubbele boterham met vlokken, kopje koffie met melk
L: één boterham met chocopasta, dubbele met oude kaas, tomaat
T: glas cola
D: maaltijdsalade geitenkaas/honingdressing
T: ? Misschien wijn om in de trein te kunnen slapen.
Het gaat door!
Waarom nog steeds? Je eet nu al best een tijd zo, kan je niet meer anticiperen ofzoiets? Brood smeren de avond van tevoren, anything?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net zo crap als de compensatie is mijn lijst:
O: 250 ml roeryoghurt met muesli
T: -
L: 1 appel, 1 mandarijn
T: 2 kaneelbiscuitjes
D: zuurkoolstamp met stukje worst.
Yay tripje!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje vandaag:
O: dubbele boterham met vlokken, kopje koffie met melk
L: één boterham met chocopasta, dubbele met oude kaas, tomaat
T: glas cola
D: maaltijdsalade geitenkaas/honingdressing
T: ? Misschien wijn om in de trein te kunnen slapen.
Het gaat door!
Als het crap is, waarom dan niet iets toevoegen? De dag is nog niet om en die lunch is niet echt een lunch te noemen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
mijn god, XM. waarom doe je jezelf dit aan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kusje op!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net mijn hoofd twee keer aan de zelfde balk gestoteneerst de zijkant van mijn hoofd en toen mijn achterhoofd. en het doet verdorie echt zeer
ach, je bent in ieder geval geen ezel....quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:34 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb net mijn hoofd twee keer aan de zelfde balk gestoteneerst de zijkant van mijn hoofd en toen mijn achterhoofd. en het doet verdorie echt zeer
bedanktquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, je bent in ieder geval geen ezel....
Niet erg, PF wou een 3-op-een-rij naamtopic hebben...quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Hoi sorry dat ik geen nieuwe opende. Moest weg en had toen ineens de lapo!
Met 80 liter was in ons studentenhuis bij nummer 4 het warme water op. Tip voor viking: kun je de temperatuur van de boiler hoger zetten? Heter water => langer douchen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Perruche het volgende:
hoe lang kan je douchen met 50 L...?
ik heb net mona ppeltaart yoghurt op, echt lekker! kijk ik op de verpakking, zitten er allemaal rare dingen in, zoals gelatine. Wie doet er nou gelatine in yoghurt? Ik eet dat spul niet. Althans, nu, maar die yoghurt neem ik dus niet meer.
Anders blijven de stukjes appeltaart niet in de yoghurt drijven en zakken ze naar de bodem?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Perruche het volgende:
ik heb net mona ppeltaart yoghurt op, echt lekker! kijk ik op de verpakking, zitten er allemaal rare dingen in, zoals gelatine. Wie doet er nou gelatine in yoghurt? Ik eet dat spul niet. Althans, nu, maar die yoghurt neem ik dus niet meer.
vaker bij iemand blijven slapen, dan heb je tenminste een O!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:55 schreef Merel het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O - wéér vergeten
L - boterham likkepot, boterham met boter en ham, bakje pastasalade, beker melk
T - appel, banaan, sinaasappel
D - geen idee nog!
Nou als dat de enige reden moet zijn om dat te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
vaker bij iemand blijven slapen, dan heb je tenminste een O!
Mark en ik kunnen allebei één keer per dag douchen en dan is het op. Ik vind dat ik langer mag douchen dan hij, want ik heb meer haar, maar hij vindt van nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Perruche het volgende:
Je kent Mark wel erg intiem als je dat soort dingen weet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark en ik kunnen allebei één keer per dag douchen en dan is het op. Ik vind dat ik langer mag douchen dan hij, want ik heb meer haar, maar hij vindt van niet.
Je snapt best wat ik bedoel!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kent Mark wel erg intiem als je dat soort dingen weet.
stress.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn god, XM. waarom doe je jezelf dit aan?
En dan kan je niet eten? Je presteert goed op die voeding?quote:
Dan roer ik ze welquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Anders blijven de stukjes appeltaart niet in de yoghurt drijven en zakken ze naar de bodem?
nou ja dat vind ik niet kunnen. Je eet al zo weinig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef Swietje het volgende:
Al die toevoegingen zijn zo zonde.. maar die yoghurt is inderdaad lekker Perruche!
Ik eet i.p.v. een boterham één liga evergreen crunchy![]()
Ik slaap beroerd en mn eetlust is ook foetsie. Vooral overdag. Zal morgen ff PM met update sturen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan kan je niet eten? Je presteert goed op die voeding?
Ik zou het bijna knap vinden..
Hee men snapt heus wel dat je in een k*tsituatie zit, maar dat betekent niet dat je niet meer voor jezelf hoeft te zorgen - het tegenovergestelde! En eetlust had je toch al nooit zoveel geloof ik, dus je moet gewoon door dat patroon van gewenning heen ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik slaap beroerd en mn eetlust is ook foetsie. Vooral overdag. Zal morgen ff PM met update sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
het heeft ze dus 3? (of meer zelfs?) weken gekost om te laten weten dat ze nog met een reactie zullen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
^^quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee men snapt heus wel dat je in een k*tsituatie zit, maar dat betekent niet dat je niet meer voor jezelf hoeft te zorgen - het tegenovergestelde! En eetlust had je toch al nooit zoveel geloof ik, dus je moet gewoon door dat patroon van gewenning heen ofzo.
Houd je ook van chocola?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heet eigelijk vivian en me zus noemt me altijd piefje
Bijna een maand ja. Maar jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
het heeft ze dus 3? (of meer zelfs?) weken gekost om te laten weten dat ze nog met een reactie zullen komen?
Fijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:00 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou als dat de enige reden moet zijn om dat te doen
Trouwens met de betreffende iemand alweer wat smsjes heen en weer gestuurd, gewoon relaxed zonder bijbedoelingen, maar dus wel heel fijn om te weten dat we gewoon fijn normaal blijven doen en dat nu niet alles opeens heel awkward is
Nog geen week. In de feestdagentijd heb ik echt zat gegeten, diners, lekkers, kaasfondue, etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Je eet al een poos weinig XM, je maag/behoefte aan eten past zich daar natuurlijk ook op aan.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Ikvan mijn nieuwe staafmixer
wat een kanjer!!
Ja ik heb het over een staafmixer
Groenten, vetzuren, vitamines?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog geen week. In de feestdagentijd heb ik echt zat gegeten, diners, lekkers, kaasfondue, etc.
Voldoende fruit gegeten! Groente en vetzuren (waar zitten die in eigenlijk?) probably niet zo denderend nee.quote:
Weet je zeker dat je niet in de war bent met slagroom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck. Ik heb net bijna 1000 kcal aan kwark opgegeten.
Hoeveel kwark moet je daar wel niet voor eten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fuck. Ik heb net bijna 1000 kcal aan kwark opgegeten.
Of kwark + slagroom = kwarktaart.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet in de war bent met slagroom?
Poeh, waar laat je het?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
900 ml (twee bakken) vanillekwark..
holy moly!quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
900 ml (twee bakken) vanillekwark..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |