Met 80 liter was in ons studentenhuis bij nummer 4 het warme water op. Tip voor viking: kun je de temperatuur van de boiler hoger zetten? Heter water => langer douchen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Perruche het volgende:
hoe lang kan je douchen met 50 L...?
ik heb net mona ppeltaart yoghurt op, echt lekker! kijk ik op de verpakking, zitten er allemaal rare dingen in, zoals gelatine. Wie doet er nou gelatine in yoghurt? Ik eet dat spul niet. Althans, nu, maar die yoghurt neem ik dus niet meer.
Anders blijven de stukjes appeltaart niet in de yoghurt drijven en zakken ze naar de bodem?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Perruche het volgende:
ik heb net mona ppeltaart yoghurt op, echt lekker! kijk ik op de verpakking, zitten er allemaal rare dingen in, zoals gelatine. Wie doet er nou gelatine in yoghurt? Ik eet dat spul niet. Althans, nu, maar die yoghurt neem ik dus niet meer.
vaker bij iemand blijven slapen, dan heb je tenminste een O!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:55 schreef Merel het volgende:
Lijstje tot nu toe:
O - wéér vergeten
L - boterham likkepot, boterham met boter en ham, bakje pastasalade, beker melk
T - appel, banaan, sinaasappel
D - geen idee nog!
Nou als dat de enige reden moet zijn om dat te doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
vaker bij iemand blijven slapen, dan heb je tenminste een O!
Mark en ik kunnen allebei één keer per dag douchen en dan is het op. Ik vind dat ik langer mag douchen dan hij, want ik heb meer haar, maar hij vindt van nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Perruche het volgende:
Je kent Mark wel erg intiem als je dat soort dingen weet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark en ik kunnen allebei één keer per dag douchen en dan is het op. Ik vind dat ik langer mag douchen dan hij, want ik heb meer haar, maar hij vindt van niet.
Je snapt best wat ik bedoel!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kent Mark wel erg intiem als je dat soort dingen weet.
stress.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn god, XM. waarom doe je jezelf dit aan?
En dan kan je niet eten? Je presteert goed op die voeding?quote:
Dan roer ik ze welquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Anders blijven de stukjes appeltaart niet in de yoghurt drijven en zakken ze naar de bodem?
nou ja dat vind ik niet kunnen. Je eet al zo weinig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef Swietje het volgende:
Al die toevoegingen zijn zo zonde.. maar die yoghurt is inderdaad lekker Perruche!
Ik eet i.p.v. een boterham één liga evergreen crunchy![]()
Ik slaap beroerd en mn eetlust is ook foetsie. Vooral overdag. Zal morgen ff PM met update sturen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan kan je niet eten? Je presteert goed op die voeding?
Ik zou het bijna knap vinden..
Hee men snapt heus wel dat je in een k*tsituatie zit, maar dat betekent niet dat je niet meer voor jezelf hoeft te zorgen - het tegenovergestelde! En eetlust had je toch al nooit zoveel geloof ik, dus je moet gewoon door dat patroon van gewenning heen ofzo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik slaap beroerd en mn eetlust is ook foetsie. Vooral overdag. Zal morgen ff PM met update sturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
het heeft ze dus 3? (of meer zelfs?) weken gekost om te laten weten dat ze nog met een reactie zullen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
^^quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee men snapt heus wel dat je in een k*tsituatie zit, maar dat betekent niet dat je niet meer voor jezelf hoeft te zorgen - het tegenovergestelde! En eetlust had je toch al nooit zoveel geloof ik, dus je moet gewoon door dat patroon van gewenning heen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |