ik heb ook hongerquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Damn, heb zo'n honger, nog een half uur dan kan ik mij weer volvreten, dan douchen dat nog lekker een toetje en morgen begint mijn eerste dag dit jaar weer qua werk... bah
ja toch?quote:
Terecht dat ze ontevreden zijn. En studenten krijgen helemaal geen compensatie. Kan je zeggen, die reizen gratis, maar als ik nu stop met mn studie moet ik het alsnog gaan terugbetalen. Niet dat ik in de eerste klas zou gaan zitten, maar gaat om het ideequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Schijncompensatie:
reizigersvereniging-ontevreden-compensatie-ns
Nee niet allemaal vanavondquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interessante combi Chico. Pannenkoek met stoofpeer en falafel
.
Oooh!quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee niet allemaal vanavond. Ik wilde iets te kiezen hebben.
Die combi is zelfs mij te gekquote:
Je kunt ze ook neerzetten om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Omdat ze niet pasten. Vrij essentiële vereiste aan schoenen.
170 euro hequote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Je kunt ze ook neerzetten om naar te kijken
Dure beeldjes.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Je kunt ze ook neerzetten om naar te kijken
Hm, had gisteren mijn pakket retour gestuurd aan zalando. Zei die vrouw van het postkantoor nog: ik hoop dat je hem niet terugkrijgt. Snapte het niet helemaal maar zal dus wel vaker het geval zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat werken er bij de TNT een stel malloten. De retourzending van de laarzen is hier zojuist opnieuw bezorgd, terwijl er toch HEEL duidelijk TO: zalando opstaat en FROM: XM.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |