Misschien omdat de politie niet daadkrachtig genoeg is?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet waarom krakers en ander links tuig niet gewoon met de blanke sabel worden afgerost, gewoon, omdat het nodig is. Als ik echter commissaris van politie was zou ik die politieke mening voor me houden. Dat is een kwestie van rechtsstatelijk besef, en dat ontbreekt ten enenmale ter linkerzijde. Waarmee overigens bewezen is dat die blanke sabel toch echt dringend nodig is.
Inderdaad, wij onderwerpen ons niet aan gezag. Wij denken zelf na.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik snap dan weer niet waarom krakers en ander links tuig niet gewoon met de blanke sabel worden afgerost, gewoon, omdat het nodig is. Als ik echter commissaris van politie was zou ik die politieke mening voor me houden. Dat is een kwestie van rechtsstatelijk besef, en dat ontbreekt ten enenmale ter linkerzijde. Waarmee overigens bewezen is dat die blanke sabel toch echt dringend nodig is.
Oh, maar dat doe ik ook. En daarom ben ik voor afrossen met de blanke sabel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Inderdaad, wij onderwerpen ons niet aan gezag. Wij denken zelf na.
Het is een mentaliteitsprobleem. Hoe los je dat bv bij kinderen op? Juist: door te rossen. Gezien de linksen allemaal lichamelijk volwassen zijn kan dat wat harder, dus met de blanke sabel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Misschien omdat de politie niet daadkrachtig genoeg is?
Maar al dat links tuig en hippies enzo is puur een gevolg van een groter probleem. Rossen op hippies kan misschien leuk zijn, stress ontlastend enzo, maar ik heb liever dat de overheid de woningmarkt aan pakt en de woningcorporaties zodat we minder last krijgen van die hippies.
Dit kun je niet serieus menenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is een mentaliteitsprobleem. Hoe los je dat bv bij kinderen op? Juist: door te rossen. Gezien de linksen allemaal lichamelijk volwassen zijn kan dat wat harder, dus met de blanke sabel.
Natuurlijk meen ik het serieus. We hebben veel te lang de linkse gedachte laten woekeren. Voor enig inzicht in deze materie verwijs ik naar de diepgravende parabel 'De giechelgak' van Marten Toonder.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit kun je niet serieus menenHoezo is het een mentaliteits probleem?
Ik ben aan het radicaliseren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:30 schreef IHVK het volgende:
Zei je nou afgerost Sacher? Dat ben ik niet van je gewend.
Nu klink je als die zure rechtse internethuilies uit een prachtwijk.
Heb jij 'de bovenbazen' gelezen? Dat doet je ongetwijfelt afstappen van het kapitalisme.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben aan het radicaliseren.
De giechelgak al gelezen? Nooit een betere beschrijving van de linkse gedachte gelezen, doet je ongetwijfeld van je geloof vallen.
Laten woekeren? Als je de gedachtes eens op een PVV forum door leest zou je dan juist niet datgene zeggen over dat soort 'menschen?'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk meen ik het serieus. We hebben veel te lang de linkse gedachte laten woekeren. Voor enig inzicht in deze materie verwijs ik naar de diepgravende parabel 'De giechelgak' van Marten Toonder.
Flauw. Moet ik eens radicaliseren?quote:
nee maar ik ga zo naar de bibliotheek.quote:De giechelgak al gelezen? Nooit een betere beschrijving van de linkse gedachte gelezen, doet je ongetwijfeld van je geloof vallen.
Een aanrader, dat forum?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:42 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Laten woekeren? Als je de gedachtes eens op een PVV forum door leest zou je dan juist niet datgene zeggen over dat soort 'menschen?'![]()
Dat is minstens net zo eng als al die groene linkse milieu hippies.
Zeker. Prachtig hoe OBB door een ragfijn spel tot de bovenste tien weet door te dringen. Een ware lofzang op het kapitalisme!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb jij 'de bovenbazen' gelezen? Dat doet je ongetwijfelt afstappen van het kapitalisme.
Net effe gekeken. Ze hebben daar ook een Welten-topic. Maar om de een of andere reden is de insteek van die thread compleet anders dan de mijne.quote:
Schokkend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net effe gekeken. Ze hebben daar ook een Welten-topic. Maar om de een of andere reden is de insteek van die thread compleet anders dan de mijne.
Je lijkt het niet helemaal te snappen, enkel Wilders heeft het recht om alles te zeggen. Als een imam bijvoorbeeld roept dat Nederland zuigt, dan moet hij in de cel worden geflikkerd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Schokkend.
Ik ga wel een keer testen hoe hoog ze de vrijheid van menigsuiting in het vaandel hebben staan, lijkt me wel leuk.
Je stemt toch al PvdA?quote:
Lenen dus. De bovenbazen is ook een goede tip, of 'de muzenis' voor wie gedegen ingelezen wil deelnemen aan het cultuurdebat.quote:[..]
nee maar ik ga zo naar de bibliotheek.
Nee, maar het geeft wel een goed zicht hoe de radicali's van de PVV denken. Als die hier zouden posten zouden er vrij ferme discussies komenquote:
Zullen we ze uitnodigen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel een goed zicht hoe de radicali's van de PVV denken. Als die hier zouden posten zouden er vrij ferme discussies komen
Meestal.quote:
Ik schrijf het opquote:Lenen dus. De bovenbazen is ook een goede tip, of 'de muzenis' voor wie gedegen ingelezen wil deelnemen aan het cultuurdebat.
En toch beweren de rechtsen op FOK! altijd dat zij in de minderheid zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee rechtsen zijn goed in het overnemen van internerfora, zie de FP en Geenstijl.
Er is dus nog hoop.quote:
Goed zo. Het lezen van Bommel heeft een vormende werking.quote:[..]
Ik schrijf het op
Koos, we zijn even op niveau bezig. Gelieve dit topic niet te verstoren met dit soort posts.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch beweren de rechtsen op FOK! altijd dat zij in de minderheid zijn.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Van der Dunk merkt in de Volkskrant van vandaag terecht op
Dan maak je de vergelijking goed. Het zou zonde zijn als je iets zou vergelijken en je zou het niet zien. dat is natuurlijk zonde van de tijd.quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Als men de uitspraken van Cohen en Welten met elkaar gaat vergelijken ziet men de vergelijking
Nee hoor, we zijn al lang gestopt.quote:
Wat een onzin braak je weer uit.quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Als men de uitspraken van Cohen en Welten met elkaar gaat vergelijken ziet men de vergelijking en kan gevoegelijk worden aangenomen dat ze het spel gezamenlijk hebben gespeeld. Het zou mij niks verbazen als Welten zijn manschappen opdracht heeft gegeven om op PVV'ers te jagen. Links doet alles om Nederland te destabiliseren.
Wanneer zijn de BNW 'alle ellende in Nederland komt door de linkse elite' klapjosti's nu eens tevreden? Er is een rechts kabinet; moslims, studenten en de sociale onderklasse worden hard aangepakt, en je mag 130 rijden en roken in de kroeg. Wat willen jullie nog meer?quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Als men de uitspraken van Cohen en Welten met elkaar gaat vergelijken ziet men de vergelijking en kan gevoegelijk worden aangenomen dat ze het spel gezamenlijk hebben gespeeld. Het zou mij niks verbazen als Welten zijn manschappen opdracht heeft gegeven om op PVV'ers te jagen. Links doet alles om Nederland te destabiliseren.
We zijn nog maar net begonnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:06 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wanneer zijn de BNW 'alle ellende in Nederland komt door de linkse elite' klapjosti's nu eens tevreden? Er is een rechts kabinet; moslims, studenten en de sociale onderklasse worden hard aangepakt, en je mag 130 rijden en roken in de kroeg. Wat willen jullie nog meer?
Kappen met zeuren over zogenaamde 'linkse' elites dus en blij zijn.quote:
Ah voice, ik vind die linkse bende ook niks, maar je moet niet achter alles een complot zoeken.quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Tja dat valt in jouw geval lastig in te schatten.quote:
Linksen zijn gewoon niet te vertrouwen. Het is allemaal ellende wat zij veroorzaken.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah voice, ik vind die linkse bende ook niks, maar je moet niet achter alles een complot zoeken.
ok.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat valt in jouw geval lastig in te schatten.
Ik ben aardig tevreden, maar graag ook meer asfalt, meer Rotterdam, en meer Schiphol.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:06 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wanneer zijn de BNW 'alle ellende in Nederland komt door de linkse elite' klapjosti's nu eens tevreden? Er is een rechts kabinet; moslims, studenten en de sociale onderklasse worden hard aangepakt, en je mag 130 rijden en roken in de kroeg. Wat willen jullie nog meer?
Ah, hier doelt Terecht dus opquote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Zolang het de randstad betreft vind ik het prima.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben aardig tevreden, maar graag ook meer asfalt, meer Rotterdam, en meer Schiphol.
Volgens mij heet jij eigenlijk Johan Cruijff.quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Als men de uitspraken van Cohen en Welten met elkaar gaat vergelijken ziet men de vergelijking en kan gevoegelijk worden aangenomen dat ze het spel gezamenlijk hebben gespeeld.
Waarom geen terugkoppeling naar het vorige topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
Game on.
Vrijheidsstrijders versus vrijheidsbeperkers.
Ik dacht even dat ik het daar wel mee eens zou zijn, maar daar kom ik na even doordenken wel op terug.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben aardig tevreden, maar graag ook meer asfalt, meer Rotterdam, en meer Schiphol.
Ja, zeg dat wel. Hij durft zelfs een blinde (Holllandse) straatmuzikant met minimaal 4 man te arresteren en te intimideren. Wat een echte baas is dat zeg!quote:
Die "jurk" loopt gewoon over straat, dus per dag zien ze er vanzelf 1, 10, 100.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:40 schreef One_of_the_few het volgende:
mensen hier ook zeuren als de politie geen fiets of parkeerbonnen gaat geven omdat ze prioriteiten stellen. Dat je de politie niet volledig wil inzetten om die ene malloot uit een jurk te jagen lijkt mij volledig terecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |