Koos, we zijn even op niveau bezig. Gelieve dit topic niet te verstoren met dit soort posts.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toch beweren de rechtsen op FOK! altijd dat zij in de minderheid zijn.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Van der Dunk merkt in de Volkskrant van vandaag terecht op
Dan maak je de vergelijking goed. Het zou zonde zijn als je iets zou vergelijken en je zou het niet zien. dat is natuurlijk zonde van de tijd.quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Als men de uitspraken van Cohen en Welten met elkaar gaat vergelijken ziet men de vergelijking
Nee hoor, we zijn al lang gestopt.quote:
Wat een onzin braak je weer uit.quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Als men de uitspraken van Cohen en Welten met elkaar gaat vergelijken ziet men de vergelijking en kan gevoegelijk worden aangenomen dat ze het spel gezamenlijk hebben gespeeld. Het zou mij niks verbazen als Welten zijn manschappen opdracht heeft gegeven om op PVV'ers te jagen. Links doet alles om Nederland te destabiliseren.
Wanneer zijn de BNW 'alle ellende in Nederland komt door de linkse elite' klapjosti's nu eens tevreden? Er is een rechts kabinet; moslims, studenten en de sociale onderklasse worden hard aangepakt, en je mag 130 rijden en roken in de kroeg. Wat willen jullie nog meer?quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Als men de uitspraken van Cohen en Welten met elkaar gaat vergelijken ziet men de vergelijking en kan gevoegelijk worden aangenomen dat ze het spel gezamenlijk hebben gespeeld. Het zou mij niks verbazen als Welten zijn manschappen opdracht heeft gegeven om op PVV'ers te jagen. Links doet alles om Nederland te destabiliseren.
We zijn nog maar net begonnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:06 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wanneer zijn de BNW 'alle ellende in Nederland komt door de linkse elite' klapjosti's nu eens tevreden? Er is een rechts kabinet; moslims, studenten en de sociale onderklasse worden hard aangepakt, en je mag 130 rijden en roken in de kroeg. Wat willen jullie nog meer?
Kappen met zeuren over zogenaamde 'linkse' elites dus en blij zijn.quote:
Ah voice, ik vind die linkse bende ook niks, maar je moet niet achter alles een complot zoeken.quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Tja dat valt in jouw geval lastig in te schatten.quote:
Linksen zijn gewoon niet te vertrouwen. Het is allemaal ellende wat zij veroorzaken.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ah voice, ik vind die linkse bende ook niks, maar je moet niet achter alles een complot zoeken.
ok.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dat valt in jouw geval lastig in te schatten.
Ik ben aardig tevreden, maar graag ook meer asfalt, meer Rotterdam, en meer Schiphol.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:06 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Wanneer zijn de BNW 'alle ellende in Nederland komt door de linkse elite' klapjosti's nu eens tevreden? Er is een rechts kabinet; moslims, studenten en de sociale onderklasse worden hard aangepakt, en je mag 130 rijden en roken in de kroeg. Wat willen jullie nog meer?
Ah, hier doelt Terecht dus opquote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Zolang het de randstad betreft vind ik het prima.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben aardig tevreden, maar graag ook meer asfalt, meer Rotterdam, en meer Schiphol.
Volgens mij heet jij eigenlijk Johan Cruijff.quote:Op zondag 9 januari 2011 08:28 schreef voice-over het volgende:
Als men de uitspraken van Cohen en Welten met elkaar gaat vergelijken ziet men de vergelijking en kan gevoegelijk worden aangenomen dat ze het spel gezamenlijk hebben gespeeld.
Waarom geen terugkoppeling naar het vorige topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
Game on.
Vrijheidsstrijders versus vrijheidsbeperkers.
Ik dacht even dat ik het daar wel mee eens zou zijn, maar daar kom ik na even doordenken wel op terug.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben aardig tevreden, maar graag ook meer asfalt, meer Rotterdam, en meer Schiphol.
Ja, zeg dat wel. Hij durft zelfs een blinde (Holllandse) straatmuzikant met minimaal 4 man te arresteren en te intimideren. Wat een echte baas is dat zeg!quote:
Die "jurk" loopt gewoon over straat, dus per dag zien ze er vanzelf 1, 10, 100.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:40 schreef One_of_the_few het volgende:
mensen hier ook zeuren als de politie geen fiets of parkeerbonnen gaat geven omdat ze prioriteiten stellen. Dat je de politie niet volledig wil inzetten om die ene malloot uit een jurk te jagen lijkt mij volledig terecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |