Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
GFquote:
Ja dat ging wel weer beter gelukkig (mits ik elke dag mijn all-dayenergy pil neem)quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog steeds zo moe trouwens of gaat dat al beter?
friemelquote:
Ja, heb je wel een punt... er zat maar 5 seconden tussen... en er was nog geen nieuw topicquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt door de lapohunt! Dus dat kun je MPG moeilijk aanrekenen.
Dit is de enige manier om af en toe nog eens een muckje te doen, ja.quote:
quote:
naar een begrafenis...quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Projectje technisch bijna klaar .........
Had je nog nagedacht over een pakkende naam ?
boodschappen en werken.quote:
Ah, mooi dat het weer begint, kan ik morgenavond op programma gemist kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werken, hoesten en vanavond het nieuwe seizoen van WIDM kijken!
En hier kun je erover meepraten: WIDM 2011 #2 Quien es el topo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, mooi dat het weer begint, kan ik morgenavond op programma gemist kijken
Had je de special op de FP al gelezen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werken, hoesten en vanavond het nieuwe seizoen van WIDM kijken!
Ja, handig... maar ik heb daar toch niks toe te voegen... ik ben daar nooit echt goed in...quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hier kun je erover meepraten: WIDM 2011 #2 Quien es el topo?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je de special op de FP al gelezen?
paracetamol innemenquote:
dan blijf je maar buikpijn houdenquote:
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Had je de special op de FP al gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja jeetje ik heb ook wel zin maar krijgen hooooooooooooo maarquote:
masseren jullie elkaar toch.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jeetje ik heb ook wel zin maar krijgen hooooooooooooo maar
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jeetje ik heb ook wel zin maar krijgen hooooooooooooo maar
zou je haar geven? whut?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou je haar geven
ik zit te lang op fok
goedemorgen nieuwelingquote:
Nieuweling? Op Fok?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou je haar geven? whut?
[..]
goedemorgen nieuweling
in dit topic?quote:
hoiquote:
er zitten gewoon te weinig in zo een zakjequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is verslaafd aan eierkoeken..
nu al bijna een hele zak leeg
Ik ook, vooral van die schoteleierkoekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
schoteleierkoeken??quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook, vooral van die schoteleierkoeken![]()
In Zeeland verkopen ze altijd schoteleierkoeken die zijn nog lekkerder en groterquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
schoteleierkoeken??
*kijkt op verpakking*
brabantse eierkoeken
toch niet uit moerdijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
schoteleierkoeken??
*kijkt op verpakking*
brabantse eierkoeken
wel lekker warm en vers gebakkenquote:
ken je dat niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou je haar geven? whut?
[..]
goedemorgen nieuweling
hmm.. ik ben inmiddels wel resistent tegen kankerverwekkende stoffenquote:
geen zin om te lezenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
misschien wordt het met dit Zou je haar geven/raken? topic wat duidelijk
ik zie dat je het snaptquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen zin om te lezen
maar ik snap de insteek
marijkequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik ben gewoon voor 1 uur mijn bed uit, hoe goed is dat![]()
Mogguh Marijkequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liebchenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai lellebelquote:
Hoi lief meisjequote:
Goedemorgen lekker hacker van mequote:Op donderdag 6 januari 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje
linuxbabe
![]()
hoe laat ging je slapen dan?
Goedemorgen Liebchen!quote:
Oeh vage dromen, vertelquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moebeetje warrig geslapen. Vele gewoeld en ontzettend vaag gedroomd
2 uur plus 8 uur slaap is 10 uur.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lellebel![]()
[..]
Hoi lief meisje![]()
Hoe is het?
[..]
Goedemorgen lekker hacker van me![]()
Nou ja, het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, ik wil blijven slapenMaar gister lag ik er om 2 uur in
Het wow-en was wat te gezellig
Nerd Goddessquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Liebchen!![]()
Het gaat
Hoe is het met jou dan?
quote:
Ja, dat vinden mijn hersens en jouw hersens, maar mijn lichaam denkt andere dingenquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 uur plus 8 uur slaap is 10 uur.
mooi op tijd wakker dus
Het gaat is beter dan het gaat nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nerd Goddess.
Het gaat, das nog niet goed genoeg je? *knuffel*.
Hier vooral moe. Geen idee hoe het komt, maar ik ga ieders keer fit naar bed, en ben 's ochtends zo moe als een hond...
kusje op je lichaamquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vinden mijn hersens en jouw hersens, maar mijn lichaam denkt andere dingenIk kom m'n nest echt amper nog uit, dus moet een beetje oppassen
[..]
Het gaat is beter dan het gaat niet![]()
![]()
He vervelend johHopen dat je de dag een beetje doorkomt
Goed punt. Toch een knuffel voor jouquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vinden mijn hersens en jouw hersens, maar mijn lichaam denkt andere dingenIk kom m'n nest echt amper nog uit, dus moet een beetje oppassen
[..]
Het gaat is beter dan het gaat niet![]()
![]()
He vervelend johHopen dat je de dag een beetje doorkomt
Goedemorgen lieve Ferrariquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:55 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari vloog door het huis.
Marijke![]()
Hihihihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je lichaam![]()
je hebt ook wel een lekker bed
Nee dat kan niet ssshhhtquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je lichaam![]()
Dat heeft ze zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kusje op je lichaam![]()
Dankjewel hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed punt. Toch een knuffel voor jou.
En ja, de dag kom ik wel door, het is vooral dat ik s ochtends mijn nest niet uit te branden ben van de moe. Als ik eenmaal op ben gaat t steeds beter, en ben ik na een uur of wat gewoon fit.
Kan best. Of moet ik pmmen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat kan niet ssshhht
[..]
Hoe weet jij dat?heb je dat uitgetest met ST ofzo
Hihihihi, doe dan maar een PMquote:
Er naast liggen is voldoendequote:Hoe weet jij dat?heb je dat uitgetest met ST ofzo
Hij heeft er in gelogeerd, dus hij weet het welquote:
pmmen? waarom? neequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan best. Of moet ik pmmen?
En ik wil niet weten hoe wok dat weet.
Alleen niet te hard springenquote:
quote:
Oeh oeh oeh, was het iets met seks?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pmmen? waarom? nee![]()
doe maar niet
shhhtquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, was het iets met seks?
Dat kan ook zonder mij he skatjequote:
OMG, seks met Trev?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shhht
waar het hard vol van is enzo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen niet te hard springenIk moet eigenlijk een nieuwe bed ombouw
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shhht
waar het hart vol van is enzo
Omdat je waar het "hard" vol van is had getypt, dat doet Trev ook altijdquote:
hard vol van is nogwelquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je waar het "hard" vol van is had getypt, dat doet Trev ook altijdDus ik dacht, dat is de hint
ik editte alquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat je waar het "hard" vol van is had getypt, dat doet Trev ook altijdDus ik dacht, dat is de hint
Te laatquote:
succes ik moet toch zo wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te laatEn ik ben dol op het oplossen van puzzeltjes
Dat hoop ik dan toch maarquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder mij he skatje
Oh jammerquote:
Ja dus. En was het iemand anders dan j.?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
shhht
waar het hart vol van is enzo
ja maar, ja maar...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jammerIk dacht dat ik nog wel wat hints mocht vragen
Dan ga ik maar, teleurgesteld als ik ben, douchenTot strakjes
zie hierbovenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dus. En was het iemand anders dan j.?
Ik kom eraan... Marijke insoppen onder de douchequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
douche marijkequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je nog eens. Pas bij de 5e keer gaat t stuivenquote:
hahaha echt?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doe je nog eens. Pas bij de 5e keer gaat t stuiven...
Operatie stuifwolkquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan doe je nog eens. Pas bij de 5e keer gaat t stuiven...
Zoiets.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hahaha echt?stuiven als in stuifmeel
![]()
Je kent dat pijnlijke fenomeenquote:
jeetje wat vervelend zeg....quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets.
Big Benny zong ooit:
"Dan komt er... Dan komt er... Dan komt er... Alleen een beetje stof."
quote:
Wie zegt dat 1tje niet kan werken voor 3?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij produceert wel de helft minder stof he![]()
...
Hey Flesquote:
neequote:
rendement is wel beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij produceert wel de helft minder stof he![]()
...
Stuifwolkje dus
preciesquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie zegt dat 1tje niet kan werken voor 3?
flesquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Het is mistig en het regent buiten
Stomme bouwvakkersquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef Muck het volgende:
Welja
Op de eerste dag sinds eeuwen dat ik uit kan slapen, besluiten ze de straat open te gaan breken hier
Morge Muckquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef Muck het volgende:
Welja
Op de eerste dag sinds eeuwen dat ik uit kan slapen, besluiten ze de straat open te gaan breken hier
Ik zal zo eens een baksteen door hun pauze gooienquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stomme bouwvakkers![]()
Maar goedemorgenEn ik PM jou zo even ja?
Ach nou ja, nu kan ik mooi fittingen ophangen en de tweede laag verf op de lambrisering gaan smerenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef Muck het volgende:
Welja
quote:
gelukkig heb ik stalenneuzenquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aaah, gewoon een beetje op je teentjes getrapt?
[..]
Morge Myr![]()
Visualisatie oefening? Visualiseer een kast met een berg lades e.d. en berg daar alles netjes op achter slot en grendel. Of zoek eens wat ontspanningsoefeningenquote:
Boeit me niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker, echt fijn voor jou is het dan niet
Ik ben trots op jequote:
* Trevland pakt een flink stuk hout en mep PGR er mee net zo lang totdat hij bewusteloos isquote:
Dank.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pakt een flink stuk hout en mep PGR er mee net zo lang totdat hij bewusteloos is
Graag gedaan
Harder meppen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik iets niet goed gedaan
Okeequote:Op donderdag 6 januari 2011 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
Marijke zondag kom ik wel in mijn sexy overhemd he.
Niet teveel kwijlen a.u.b.
Goedemorgen Pienquote:
lief hé. Begreep van de buren dat het al de 4de keer is sinds 1-1-2010quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:28 schreef Muck het volgende:
Welja
Hoe ist nou?quote:
WTFquote:Op donderdag 6 januari 2011 11:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
lief hé. Begreep van de buren dat het al de 4de keer is sinds 1-1-2010
Goed hoorquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed hoorBijna vakantie
En komende maandag wat extra werk... Even klant flink uit de brand helpen
![]()
Hoest daar?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooi zo
Snipverkouden, maar verder wel goed eigenlijk
Niet. Daar heb ik me inmiddels bij neergelegd.quote:
Ik zit nog in mijn pyjamaquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker bezig met allerlei kleine taken wegwerken.
Ben je van je geloof gevallenquote:
Neequote:
Ik ook. Nu even pauzequote:
Ik eeeeeeeigenlijk ook welquote:
ze is er toe in staatquote:
Is daar nou een foto van?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze is er toe in staat
Ze zat ook al met haar haar in de verfemmer
Neuh, ik trek zo mijn kluskleren weer aanquote:
nee ik heb het ook gemist.quote:
KlusMuckquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, ik trek zo mijn kluskleren weer aan
Goed hoor en bij jou dan?quote:
WTF. Welk monster heeft thermuck opgegetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
Lekker voor de kachel op de bank in mijn pyjama
En het nog koud hebben
Helemaal nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze is er toe in staat
bijna hetzelfdequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal niet
Met een klein plukje tegen een net geverfd plintje ja
Kweenie, maar het was vast een snotterig, hees monsterquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
WTF. Welk monster heeft thermuck opgegeten?
Viel ze toen nog op, tussen de andere verfkwasten?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef Toekito het volgende:
nee!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Viel ze toen nog op, tussen de andere verfkwasten?
dat je nog altijd niet in Rotterdam bent langs geweest idd verder niks!quote:
het is al donderdagmiddagquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Toekito het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen__.html?cid=short
Een 13-jarig meisje is donderdagochtend bij een aanrijding in Rotterdam onder een vrachtwagen terecht gekomen. Ze heeft daarbij flinke verwondingen aan haar hoofd opgelopen, meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Bergstraat met de Zwart Janstraat. Het meisje is bij bewustzijn en naar het Erasmus MC ziekenhuis in Rotterdam overgebracht, meldt RTV Rijnmond.
De politie weet nog niet hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. De kruising is inmiddels weer vrijgegeven.
Muck dat is vlak bij hoor je sirenes?
Goedemorgen Stuquote:
Ja, nu al. Te kort geslapen. Gelukkig heb ik nu even niets te doen tot een uur of 3 mijn tijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu al en je dag is daar nog niet eens half om
ga dan even lekker tukkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nu al. Te kort geslapen. Gelukkig heb ik nu even niets te doen tot een uur of 3 mijn tijd
Geen tijd want ik moet jullie vermakenquote:
Als of we dat zelf niet kunnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen tijd want ik moet jullie vermaken
Klopt, daar heb je mij voor nodigquote:
Heb je daar een wetenschappelijke verklaring voor?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je mij voor nodig
Sinds mijn komt in de KSC zijn de cijfers meer dan verdubbeld dus iedereen heeft meer fun want ik ben niet goed voor 50% van de postsquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je daar een wetenschappelijke verklaring voor?
en het klinkt alsof je het wil zienquote:
nopequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik eens netjes zijn maar nee hoor, is kennelijk niet nodig
uh... er is al genoeg p0rn op the interwebz hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en het klinkt alsof je het wil zien
quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nope
[..]
uh... er is al genoeg p0rn op the interwebz hoor
Dat vind ik wel zo smerigquote:
Hij moest dan ook heelemaal naar de A28quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
dammm, jij bent lang weg geweest
Braaf!quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
bijna hetzelfde
Heb 4 kaartjes voor Bokito-show op 15 januari en brood gesmeerd en meegenomen en ohja die ontbijtzooi heb ik op!
Lekker hoorquote:
Ik word er zo blij van dat je echt als mij bentquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Braaf!
Ik krijg de lamp in de woonkamer niet aan het plafond hoor
Het zijn miniscule stukjes kaal koperdraad en die krijg ik met de beste wil van de wereld niet in het kroonsteentje. En een kabelstriptang heb ik hier niet...
Zaterdag ed en willem maar naar laten kijken?
Toekjequote:
Wat een snert joch ben je ook he!?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Stuart het volgende:
Het woord 'snert' zou in mijn huis verboden zijn om te gebruiken. Ik HAAT het woord
stuquote:
dat lijkt maar zo omdat je me heel aardig vindtquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
dammm, jij bent lang weg geweest
morgen een meet bij LLquote:
Wel gehoord, maar ik hoor zoveel sirenes op een dag....quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:22 schreef Toekito het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gen__.html?cid=short
Een 13-jarig meisje is donderdagochtend bij een aanrijding in Rotterdam onder een vrachtwagen terecht gekomen. Ze heeft daarbij flinke verwondingen aan haar hoofd opgelopen, meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde op de kruising van de Bergstraat met de Zwart Janstraat. Het meisje is bij bewustzijn en naar het Erasmus MC ziekenhuis in Rotterdam overgebracht, meldt RTV Rijnmond.
De politie weet nog niet hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren. De kruising is inmiddels weer vrijgegeven.
Muck dat is vlak bij hoor je sirenes?
Hier staat het te ontdooienquote:
ja laat die maar kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Braaf!
Het zijn miniscule stukjes kaal koperdraad en die krijg ik met de beste wil van de wereld niet in het kroonsteentje. En een kabelstriptang heb ik hier niet...
ik heb nog nooit erwtensoep gemaakt hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stu
[..]
dat lijkt maar zo omdat je me heel aardig vindt
[..]
morgen een meet bij LL![]()
want die maakt lekkere soep![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier... dan ga ik maar even lunchen
Hangt ervan hoe je het klaarmaaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef Stuart het volgende:
Blegh, al die oer Hollandse zooi zoals bloemkool, snert, boerenkool, rode fucking kool
ed en willem beverquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Braaf!
Nee, zulke dingen eet ik echt niet hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hangt ervan hoe je het klaarmaakt
dat is het Franciscus. Erasmus MC is wat verder wegquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Wel gehoord, maar ik hoor zoveel sirenes op een dag....
Het ziekenhuis is vlakbij natuurlijk
mooiquote:[..]
Hier staat het te ontdooien
Eetsequote:Op donderdag 6 januari 2011 12:33 schreef MaleDuck het volgende:
zo gaat snel hier... dan ga ik maar even lunchen
En wat ga je lunchen dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorIk ga m'n portie lunch-sushi maar vanavond eten, scheelt koken
Dat is beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
biefstuk biefstuk biefstuk biefstuk
Ik hou niet zo van snertquote:
misschien ook wel morgen bij mij..of zaterdag of zondagquote:
Ik maak boerenkoolstamppot altijd met heel veel knoflook heerlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zulke dingen eet ik echt niet hoor
Oeh, ja, en dan zo lekker rood van binnenquote:
dan kom ik voor de zekerheid het hele weekend bij je logerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien ook wel morgen bij mij..of zaterdag of zondag
Ja, lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, ja, en dan zo lekker rood van binnen
En je ruikt de snert niet eens. Aansteller.quote:
daar deed ik het voor, natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kom ik voor de zekerheid het hele weekend bij je logeren
Slotted of pure?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |